Bardzo dobra współpraca, oferty zgodne z oczekiwaniami. Na mniejsze zadowolenie ma wysokość składki, która jest zazwyczaj 5-10% od konkurencji ale dla mnie liczy się pewność wypłaty świadczenia.
W dniu 23.07 bylem klientem salonu Plus GSM w pasażu łódzkim. Poprosiłem o przedstawienie oferty dla firmy na przeniesienie 4 numerów z sieci konkurencyjnej. Doradca przedstawiajac ofertę nie poświęcił mi pełnej uwagi, rozpraszał się rozmową z innyn Konsultantem. Gdy poinformowałem Doradcę o obecnych usługach i kosztach, to Konsultant nie tylko nie zawalczył o kontrakt ale po prostu zakończył rozmowę. Bardzo mnie zaskoczyla taka obsługa a raczej jej brak. Myślę, że Plus poradzi sobie beze mnie, jak rownież ja bez Plusa.
W dniu 09.07.2019 byłem klientem wskazanej placówki, w której Sprzedawca podczas realizacji zakupu był miły i uprzejmy a przede wszystkim zdeterminowany w pomocy i obsłudze. Przy moim zapytaniu o jeden z rozmiarów sukienki dziewczęcej, Sprzedawca sam z siebie poszedł na stoisko z próbą odnalezienia danego rozmiaru a kiedy to się nie powiodło, sam zaproponował znalezienie produktu w innym sklepie sieci. Produkt udało się odnaleźć i dodatkowo został zarezerwowany po wcześniejszym uzgodnieniu ze mną możliwości rezerwacji na oznaczony termin. Przyznam, że byłem zaskoczony mile taka obsługą a to przeniosło się finansowo na firmę, ponieważ w sklepie, w którym zarezerwowano sukienkę dokonałem dodatkowych zakupów.
Dobrze. Jakość obsługi a przede wszystkim kompetencje personelu oceniam wysoko. Najwyżej oceniam dostosowanie pakietów dla rodzin, czyli więcej nr w sieci niż jeden. Jeśli chodzi o ofertę dla indywidualnych osób lub firm to nie zauważam nic, co byłoby konkurencyjne i godne uwagi dla klienta. Urządzenia również są ciekawą propozycją dla klientów, ale tylko powyżej jednej karty abonamentowej w pakiecie abonamentowym. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Oceniam pozytywnie obsługę personelu w salonach obsługi, znacznie lepiej oceniam obsługę przez Internet. Bardzo odpowiada mi oferta usług Orange, dostosowanie pakietów do potrzeb klienta. Wysoko oceniam propozycje cenowe urządzeń w sieci Orange. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.