urząd miasta nie dba o czystość w mieście, na budynkach będących pod ich własnością wiszą sople sięgające do 50 cm, a chodniki są nieodśnieżone, w mieście prowadzone są akcje karania prywatnych właścicieli za nieodśnieżanie i sople a sami niedopisują -wstyd!!
Miasto jest źle oświetlone na ulicach jest ciemno i ponuro strach chodzić wieczorami!!
TO ŚWIETNA APTEKA!JEST MIEJSCE PARKINGOWE PRZED APTEKĄ, W ŚRODKU KLIMATYZACJA, BARDZO CZYSTO I STYLOWO UTRZYMANA. KUPIŁAM LAKCID, DOSTAŁAM INFORMACJE GDZIE MAM LEK TRZYMAĆ, ŁADNIE ZOSTAŁ SPAKOWANY DO KOPERTY PONIEWAŻ NIE BRAŁAM CAŁEGIO OPAKOWANIA TYLKO 5 SZT, DOSTAŁAM MAŁĄ REKLAMÓWKE + DODATKOWE ULOTKI O NOWYCH OFETRACH.MAM KARTE RABATOWĄ Z KTÓREJ CZĘSTO KORZYSTAM TO JEST 5% NA ZAKUPY PŁACONE GOTÓWKĄ, CZĘSTO JEDNAK PŁACĘ KARTĄ I TO DLATEGO NAJCZĘŚCIEJ Z TEJ APTEKI KORZYSTAM. CENY W TEJ APTECE WYPADAJĄ ŚREDNIO NA TLE WĄBRZEŹNA JEDNAK PARKING, MIŁA OBSŁUGA, GADZETY PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 30 ZŁ I RABAT 5%, A TAKŻE MOŻLIWOŚĆ PŁACENIA KARTĄ PRZYCIĄGAJĄ KLIENTA.
ZOSTAŁAM OBLANA DESZCZOWĄ WODĄ KTÓRA ZALEGŁA NA JEZDNI A KIEROWCA SAMOCHODU NR REJESTACYJNY CWAW251 SPECJALNIE PRZYSPIESZYŁ I ZMOCZYŁ MI CAŁE UBRANIE , ZADZWONIŁAM SIĘ DOWIEDZIEĆ CO MOGĘ ZROBIĆ W TEJ SPRAWIE Z KIEROWCĄ KTÓRY SIĘ WOBEC MNIE TAK ZACHOWAŁ, PAN DUŻURUJĄCY POWIEDZIAŁ ŻE ONI NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ!MOGĘ IŚĆ DO SĄDU, A DODATKOWO POWIEDZIAŁ ŻE MAMY JUZ TAKĄ POGODĘ I RÓŻNYCH KIEROWCÓW , NO TAK ALE CHYBA POWINNIŚMY Z TYMI KIEROWCAMI COŚ ZROBIĆ!! ALE NA STRAŻ NIE MOŻEMY LICZYĆ!!
BARDZO LUBIĘ ROBIĆ ZAKUPY W TESCO BO MOŻNA TU WSZYSTKO ZAŁATWIĆ I KUPIĆ LECZ NIESTETY W WĄBRZŹNIE NIEKONIECZNIE. OKAZAŁO SIĘ ŻE ZAPŁACENIE RACHUNKU JEST NIE BARDZO MOŻLIWE JAK TO POWIEDZIAŁA KASJERKA, NIE WIEM CO JEST NIE TAK BO NP W TORUNIU SOBIE PŁACĘ RACHUNKI BEZ PROBLEMÓW!!
Sklep przyciąga oko i zachęca do zakupów, wnętrze ładne zadbane i czyste, obuwie poukładana, wszystko jest na swoim miejscu łatwo można znaleźć swój rozmiar, obsługa również na najwyższym poziomie, profesjonalne podejście do klienta. Jeśli spojrzec na twowar to są różne fasony i ceny każdy znajdzie tu coś dla siebie,zakupiłam kozaczki po okazyjnej cenie, zapłaciłam kartą co bardzo lubię w sklepach, że nie muszę płacić gotówką, zaproponowano mi również środki do konserwacji i czyszczenia obuwia, wyszłam zadowolona z zakupu a teraz bo to już minął tydzień zadowolona z obuwia!!
Chiałam uzyskać informację na temat ubezpieczenia na wypadek śmierci słyszałam, że jest ciekawa oferta!
Wybrałam się do najliższego agenta, niestety z całej wizyty nic nie zapamiętałam bo agentka zaczęła szukać w stosach papierów informacji; poprosiłam ją o nr tel żeby sobie poszukała informacji, a ja potem zadzwonie bo mi sie śpieszy, ale uwaga Pani agentka nie znała tel i zaczęła poszukiwać pieczątki i tak dostałam nr ale zniechęciło mnie to na tyle, że już tam nie wróciłam tylko poszłam do innego punktu Uniqa!!Poza tym estetycznie też nie najlepiej brudna podłoga i w powietrzu czuć było fekalia, bardzo nie miła wizyta!!
ZEWNĘTRZNIE BANK ROBI WRAŻENIE, WEWNĘTRZNIE LOKAL RÓWNIEŻ, NIESTETY DORADCY BRAK KOMPETENCJI, NIE POTRAFIŁ MI UDZIELIĆ INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KOSZTÓW KREDYTU, KIEDY PYTAŁAM O CAŁKOWITY KOSZT UBEZPIECZENIA TRUDNO BYŁO ZROZUMIEĆ CO MÓWI, MIAŁAM WRAŻENIE ŻE CHCĄ COŚ UKRYĆ.
EKSKLUZYWNY SKLEP, BARDZO ELEGANCKIE I WYSZUKANE KREACJE!
WCHODZĄC DO SKLEPU CZUJEMY PEWIEN PRESTIŻ, CIEKAWA KOLORYSTYKA WNĘTRZA, PIĘKNE ZADBANE EKSPEDIENTKI, KTÓRE POTRAFIĄ ROZPOZNAĆ POTRZEBY KLIENTA, MIŁA I FACHOWA OBSŁUGA.
IDEALNA OBSŁUGA, CZĘŚCI ZAMIENNE DOSTĘPNE, JEŚLI NIE MA TAKICH SĄ SPROWADZANE I NA NASTĘPNY DZIEŃ DO ODBIORU, POZA TYM SPRZEDAWCA NA MIEJSCU WYMIENIA CZESCI TO DUŻY PLUS NIE TRZEBA SIĘ ZASTANAWIAĆ GDZIE I JAK TO MIAŁO BYĆ WYMIENIONE
ZAKUPIŁAM LODÓWKE FIRMY INDESIT POPRSIŁAM PANIĄ Z OBSŁUGI KLIENTA O PORADĘ NA MOJE PYTANIA ODPOWIEDZ BRZMIAŁA "TO CO WIDAĆ" O MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI MUSIAŁAM ZAPYTAĆ SAMA ODPOWIEDZ BYŁA ZRAŻAJĄCA DO CZEGOŚ CO MIŁO BYĆ DLA KLIENTA KORZYŚCIĄ I BYŁO REKLAMOWANE, ODPOWIEDZ "ODBURKNIĘTA", KIEDY PYTALIŚMY O KOLEJNĄ LODÓWKE PANI Z IRONICZNYM UŚMIECHEM ZAPYTAŁA A PO CO PAŃSTWU 2 LODÓWKI, W EFEKCIE 2 LODÓWKE ZAKUPILIŚMY W TEJ SAMEJ FIRMIE ALE W GALERII CARREFOUR,LODÓWKA ZOSTAŁA PRZEZ PANIĄ OWINIĘTA FOLIĄ I MUSIELIŚMY SAMI JĄ WYNOSIĆ ZE SKLEPU, PRZY KASIE NIE LEPIEJ STAŁAM A PANI JADŁA CIASTECZKO, 31/10/2008 BYŁAM PODBIĆ GWARANCJE PAN Z OBSŁUGI KLIENTA NIE MIAL SWOJEGO DŁUGOPISU W EFEKCIE SZUKAŁ DRUGIEGO DORADCY I PRZESZKODZIŁ MU W ROZMOWIE Z KLIENTEM ŻEBY POŻYCZYĆ DŁUGOPIS OBSŁUGA FATALNA
Wchodząc do sklepu pierwsze co zauważamy to aktualne promocje, jest czysto i przestrzennie mam zawsze problem z wyborem obuwia ze względyu na budowę mojej stopy wysokie podbicie, zawsze proszę o pomoc pracownika sklepu bo muszę poprzymierzać naprawdę wiele par butów, lubię ten sklep bo jest duży wybór a przy tym zawsze się dowiem w jaki sposób czyścić i dbać o obuwie; przy kasie zawsze jest dobierany odpowiedni kosmetyk do pielęgnacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.