Można powiedzieć, że jestem zadowolony z obsługi. Mam samochód na gaz, tym samym nie mogę go sam zatankować więc należy wezwać obsługę. Po naciśnięciu guzika pracownica pojawiła się bardzo szybko, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona. Obsługa w sklepie również ok, przy kasie kiedy płaciłem od razu było zapytanie o dodatkowe usługi - od razu miałem ofertę zakupu letniego płynu do spryskiwaczy.
Ocena na 5
Obsługa w tym oddziale pozostawia wiele do życzenia. Problem pojawia się po sprzedaniu przez nich polisy ubezpieczeniowej mieszkania. PKO BP jest pośrednikiem między PZU a klientem. Jeżeli chodzi o wiedzę z zakresu bankowości ( kredyty, pożyczki ) to nie mam zastrzeżeń. Problemem jest zupełny brak wiedzy na temat ubezpieczeń, które są przez nich sprzedawane. Mają za mało szkoleń lub w ogóle się nie szkolą i wprowadzają klientów w błąd. Miałem problem z tym dosyć duży. W szczególności, że zalało mi mieszkanie i chciałem zgłosić szkodę i uzyskać odszkodowanie. W PZU zgłosiłem szkodę. Problemem było nie wprowadzenie o czasie mojej polisy do systemu PZU a następnie wprowadzanie mnie w błąd z powodu niewiedzy pracowników banku odnośnie ubezpieczeń. Na pewno nie ubezpieczę się za ich pośrednictwem tylko zgłoszę się bezpośrednio do ubezpieczalni.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Bardzo mi się...
Bardzo mi się podoba sklep. Działy są dobrze podzielone, obsługa jest na miejscu i dobrze zorientowana. Podoba mi się to, że można wypróbować sprzęt ( rower, łyżworolki, hulajnoga ). Sklep jest dobrze wyposażony także każdy kto uprawia jakiś sport znajdzie coś dla siebie. Do tego ceny są przystępne. Dla mnie czwórka z plusem
Salon sprawia pozytywne wrażenie. Asortyment podzielony jest na działy. Nie ma problemu aby znaleźć artykuł. Obsługa jest na miejscu i kompetentna. Jedyne co mi brakuje to ulotka z mapą działów sklepu. Mapy takie są tylko zawieszone na ścianach w niektórych punktach. Być może są takie mapki ale ich nie zauważyłem. Takie mapki przydałyby się ponieważ nie lubię chodzić po wszystkich działach jeżeli szukam czegoś konkretnego. Wtedy chcę przejść sklep na skróty.
Jest dużo niedociągnięć. Choć personel wydaje się być miły ma braki w kulturze i zachowaniu. Zauważam to właśnie w późniejszych godzinach kiedy jest mało klientów i pracownicy uzupełniają towar na półkach. Bywa tak, że zablokują paletami alejkę utrudniając zakupy. Ponadto wykładają towar, który nie jest jeszcze wprowadzony do systemu. Akurat nie zdarzyło się to teraz tylko jakiś czas temu. Chciałem zakupić komplet do mycia podłóg ( ofertę znalazłem w gazetce ). Okazało się, że brakowało części, cena była nie taka jak w gazetce. Ogólnie zauważam, że w tych sklepach jest mocny chaos cenowy( dotyczy to przede wszystkim artykułów przemysłowych choć zdarzają się też na produktach spożywczych). Towary są wrzucone na jedną stertę i nie da się zlokalizować ceny. Jedyne rozwiązanie to brać artykuł i podejść z nim do czytnika. Zdarza się też tak, że któryś z artykułów nie posiada kodu kreskowego i wtedy pozostaje wezwać obsługę ( zazwyczaj trzeba swoje odczekać ).
Spory problem to produkty mrożone w lodówkach - tu również ciężko zlokalizować cenę.
Ogólnie rzecz biorąc robię tam zakupy 4 - 5 razy w miesiącu ale to tylko dlatego, że mam po drodze i po godzinie 21 jest to jedyny czynny hipermarket w mojej okolicy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.