Opinie użytkownika (6)

Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na stacji BP okresliłbym jako dobrze zorganizowaną i profesjonalną. Pracownicy są uprzejmi, zawsze dobrze przygotowani. Nigdy nie zauważyłem brudnego stroju służbowego. Nie mam zastrzeżeń do jakości produktów i usług. Często wybieram tam zakupy ze względu właśnie na jakość chociażby paliw. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Rico_1

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w Pepco można uznać za dobry. Dobrze rozlokowany asortyment, który można dobrać w jednym kolorze, wszystko rozlokowane w sposób ułatwiający poruszanie się po sklepie, sprawia, iż zakupy w tym sklepie są czystą przyjemnością. Lubię tam przychodzić.

Rico_1

13.02.2014

PEPCO

Placówka

Gostynin, Rynek 17

Nie zgadzam się (0)
Sklep Ikea w...
Sklep Ikea w CH Matarnia odwiedzam już od dłuższego czasu, więc wyrobiłem sobie pewną opinię o obsłudze w tym miejscu. Moja ocena wynika przede wszystkim z organizacji i czasu obsługi, które mogę bez namysłu ocenić na rewelacyjną. Sklep jest bardzo dobrze przygotowany na przyjęcie tak dużej liczby klientów jednocześnie i potrafi umiejętnie gospodarować swoimi pracownikami, by Ci potrafili pomóc i obsłużyć klientów w sklepie, tzn. tych, którzy rozpoczęli zakupy. Tutaj chciałbym podkreślić określenie "w sklepie", dlaczego? Otóż chcąc pozostawić zbędne mi wtedy rzeczy w szafce, nie posiadałem drobnych, a automat, który miał rozmieniać banknoty był uszkodzony. Prosiłem o pomoc pracowników przed kasami o wskazanie mi miejsca gdzie mógłbym uzyskać bilon z banknotów, jeżeli automaty były nieczynne. Nikt nie chciał mi udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi, a spytałem około 10 pracowników, przez co byłem zmuszony do zabrania wszystkiego ze sobą do sklepu. Ten mały incydent, jak na tak duży i znany sklep sprawił, że mam mały niesmak co do pełnej obsługi klienta.

Rico_1

11.12.2013

IKEA

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Obsługę serwisu Allegro.pl...
Obsługę serwisu Allegro.pl można ocenić na ocenę bardzo dobrą. W sytuacji, której klient ma problem związany z poruszaniem się po serwisie, bądź występują błędy (rzadko) wynikające bezpośrednio z winy systemu, pracownicy po zgłoszeniu tegoż faktu reagują natychmiastowo. Kontakt pracownik - klient odbywa się (wg. ustaleń klienta) na zróżnicowanych kanałach komunikacyjnych, tzn. możemy wybrać sposób otrzymania odpowiedzi wg naszych upodobań.Samo poruszanie się po serwisie jest bardzo łatwe i przejrzyste, nic nie wzbudza wątpliwości. Reasumując powyższą opinię, jakość obsługi portalu Allegro.pl jest na naprawdę wysokim, europejskim poziomie.

Rico_1

11.12.2013

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do sklepu zostałem przywitany promiennym uśmiechem i słowami „dzień dobry” przez pracownika stojącego przy drzwiach wejściowych. Pracownik ten od razu zaproponował pomoc. Razem udaliśmy się do interesującego mnie towaru, a były to podłogi drewniane. Asortyment będący w zainteresowaniu klienta został rzetelnie omówiony, zaprezentowany. Każdy, kto miałby wątpliwości odnośnie własnego wyboru, winien przyjść do tegoż salonu sprzedaży, gdyż pomoc jaka jest udzielana właśnie klientom, powinna być uznana za wzorcową i godną do naśladowania przez inne sklepy.Ogólnie rozmowę muszę uznać za bardzo przyjemną, mogłem porozmawiać na temat każdego asortymentu jakim byłbym zainteresowany.Szczególnie polecam ten sklep.

Rico_1

12.09.2013

KOMFORT

Placówka

Elbląg, Grunwaldzka 2 a

Nie zgadzam się (0)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do sklepu zostałem serdecznie powitany. Towar jaki był w moim zainteresowaniu, został rzetelnie opisany, zaprezentowany. Na każde moje pytanie, personel potrafił w pełni i wyczerpująco udzielić odpowiedzi. Gdybym ponownie miał dokonać zakupu, udałbym się właśnie do tego sklepu.

Rico_1

07.09.2013

RTV EURO AGD

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi