Opinia użytkownika: Rico_1
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Sklep Ikea w CH Matarnia odwiedzam już od dłuższego czasu, więc wyrobiłem sobie pewną opinię o obsłudze w tym miejscu. Moja ocena wynika przede wszystkim z organizacji i czasu obsługi, które mogę bez namysłu ocenić na rewelacyjną. Sklep jest bardzo dobrze przygotowany na przyjęcie tak dużej liczby klientów jednocześnie i potrafi umiejętnie gospodarować swoimi pracownikami, by Ci potrafili pomóc i obsłużyć klientów w sklepie, tzn. tych, którzy rozpoczęli zakupy. Tutaj chciałbym podkreślić określenie "w sklepie", dlaczego? Otóż chcąc pozostawić zbędne mi wtedy rzeczy w szafce, nie posiadałem drobnych, a automat, który miał rozmieniać banknoty był uszkodzony. Prosiłem o pomoc pracowników przed kasami o wskazanie mi miejsca gdzie mógłbym uzyskać bilon z banknotów, jeżeli automaty były nieczynne. Nikt nie chciał mi udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi, a spytałem około 10 pracowników, przez co byłem zmuszony do zabrania wszystkiego ze sobą do sklepu. Ten mały incydent, jak na tak duży i znany sklep sprawił, że mam mały niesmak co do pełnej obsługi klienta.