Opinie użytkownika (5)

Wczoraj byłam w...
Wczoraj byłam w Reserved. W tym sklepie nikt nie obsługuje. Pracownicy zajmują się przekładaniem towaru, na szczęście potrafią przywitać się z wchodzącym klientem. Jestem tam bardzo często i jeszcze nigdy nie widziałam, aby sprzedawcy obsługiwali na sali sprzedaży. Klient wchodzi do salonu, czasami zostanie przywitany, wybiera sobie ciuchy, mierzy i idzie do kasy. Przy kasie następuje szybkie skasowanie i pożegnanie klienta. W sklepie było czysto, w przebieralniach mimo godziny po otwarciu wisiały wieszaki i lustra były pomazane palcami.

Renata_538

28.03.2014

Reserved

Placówka

Rzeszów, Rejtana 65

Nie zgadzam się (0)
Byłam dzisiaj w...
Byłam dzisiaj w Home&You. Tam obsługi klienta nie ma wogóle. Mimo, że na sklepie było dwóch pracowników, to nikt mnie nie przywitał. Sprzedawcy zajmowali się nową ekspozycją. Zauważono mnie dopiero przy kasie. Pracownik podszedł do mnie, skasował, poinformował o kwocie do zapłaty, przyjął płatność kartą i nie podziękował ani nie pożegnał się. W sklepie było czysto, witryny też były czyste. Towar poukładany, mimo że było wprowadzenie nowej ekspozycji, to na sklepie był porządek.

Renata_538

12.03.2014

Home&You

Placówka

Rzeszów, Al. mjr Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj odwiedziłam Pizzę...
Wczoraj odwiedziłam Pizzę Hut, jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Dziewczyna, która mnie obsługiwała była bardzo kompetentna, znała świetnie menu, potrafiła doradzić, zaproponować, miała znakomity kontakt z klientem. Czas oczekiwania na zamówienie trwał 15 min, tak jak nas poinformowała osoba obsługująca. Przy wejściu czekaliśmy moment na miejsce, mimo że było dużo ludzi. W restauracji grała muzyka, było czysto, w toaletach także.

Renata_538

10.03.2014

Pizza Hut

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym odwiedziłam perfumerię Sephorę. Obsługa słaba. Zostałam zauważona przez sprzedawcę w momencie gdy przeglądałam perfumy. Przywitała się ze mną i spytała jakich zapachów szukam. Po opisaniu moich wymagań zaproponowała mi dwa i na tym nasza rozmowa się skończyła. Mimo, że chciałam dokonać zakupu, to wyszłam bez niczego. Sprzedawca nie kontynuował ze mną rozmowy, poprostu się odsunął. Zostałam sama z dwoma zapachami zaproponowanymi przez sprzedawcę i z jednym wybranym przeze mnie. Nie dokonałam zakupu, ponieważ nie potrafiłam dokonać wyboru, a sprzedawca przestał się mną interesować. Nikt mnie także nie pożegnał.

Renata_538

06.03.2014

Sephora

Placówka

Rzeszów, Rejtana 65

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi klienta w hipermarkecie Tesco. Zaczynając od wejścia obsługa nawiązuje kontakt wzrokowy i wita w chodzących klientów. Sprzedawcy na stoiskach np mięsnym, wędlinach czy rybach są grzeczni, mili i opanowani, nawet jak klient jest trudny. Nie zauważyłam aby rozmawiali między sobą o prywatnych sprawach. Zawsze używają zwrotów grzecznościowych. Jeśli poprosisz na hali o pomoc, to nie spotkałam się z odmową, zawsze doradzono mi gdzie mam szukany produkt znaleźć. Przy kasach obsługa bez zastrzeżeń. Grzeczne, miłe, pytają o kartę klubowicza, podają wyraźnie cenę, proponują gazetkę za 1 gr i używają zwrotów grzecznościowych na pożegnanie. Na sali sprzedażowej panuje porządek, wyraźne ceny, obsługa ubrana w jednakowe stroje, czyste, słychać muzykę i w takich okolicznościach można dokonać zakupów.

Renata_538

06.03.2014

Tesco

Placówka

Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 13

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi