Opinia użytkownika: Renata_538
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jestem zadowolona z obsługi klienta w hipermarkecie Tesco. Zaczynając od wejścia obsługa nawiązuje kontakt wzrokowy i wita w chodzących klientów. Sprzedawcy na stoiskach np mięsnym, wędlinach czy rybach są grzeczni, mili i opanowani, nawet jak klient jest trudny. Nie zauważyłam aby rozmawiali między sobą o prywatnych sprawach. Zawsze używają zwrotów grzecznościowych. Jeśli poprosisz na hali o pomoc, to nie spotkałam się z odmową, zawsze doradzono mi gdzie mam szukany produkt znaleźć. Przy kasach obsługa bez zastrzeżeń. Grzeczne, miłe, pytają o kartę klubowicza, podają wyraźnie cenę, proponują gazetkę za 1 gr i używają zwrotów grzecznościowych na pożegnanie. Na sali sprzedażowej panuje porządek, wyraźne ceny, obsługa ubrana w jednakowe stroje, czyste, słychać muzykę i w takich okolicznościach można dokonać zakupów.