Zawitałem do drugiego 3 krotnie mniejszego sklepu. Podczas mojej wizyty było dwóch pracowników. Porządek na sklepie bez zastrzeżeń, jedynym mankamentem jest mała ilość miejsca na sklepie. W tym sklepie zwróciłem się w kierunku telefonów komórkowych. Pan obsługujący mnie, siedząc na krześle przed monitorem, zadał mi pytanie w czym może mi pomóc, czy coś konktetnego mnie interesuje. Powiedziałem, że interesuje mnie tylko telefon firmy Nokia. Mający slot kart pamięci i dobry aparat i przedewszyskiem dobrą baterie. Pan zaczął wyciągać maksymalnie trzy telefony na lade. Pokazywał i starał się porównać je podczas prezentacji. Próbował przekonać mnie też do droższych i bardziej rozbudowanych telefonów innych firm, takich jak Samsung, Sony Ericson. Trochę odebrałem jego wiedze jako wymądrzanie się i wyższość nad klientem. Moja wizyta trwała 35 minut, z czego przynajmniej 25 minut trwały nasze dywagacje, która firma jest lepsza. Powiem szczerze, że nie bardzo mi się to podobało i nie wiem czy dokonałbym kiedykolwieg zakupu w tym sklepie. Wiedza i produkt to nie wszystko.
Szanowny Panie Rafale.
DziÄkujemy za PaÅskie spostrzeżenia i uwagi.
Z pewnoÅciÄ Pana opinia pomoże nam podnieÅÄ jakoÅÄ naszej pracy.
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu na samym początku wizyty zaobserwowałem, iż cały personel jest skupiony w jednym miejscu, przy stanowiskach finansowych. Rozejrzałem się po sklepie i skierowałem się w strone sprzętu RTV. Przeszedłem się między telewizorami, aż doszesłem do zestawów kina domowego. Porządek na sklepie bez większych zastrzeżeń. Po około 2 minutach podszedł do mnie pan. Zapytał czy w czymś może mi pomóc. Po dłuższej chwili zbierania informacji odemnie, zaczął oprowadzać między półkami i pokazywać sprzęt, który mógłby mnie zainteresować. Poszukiwałem wieży z dwoma głośnikami oraz subbuferem i możliwością odczytu płyt DVD. Przy każdym sprzęcie potrzebował około 10-15 sekund na przeczytanie kartki informacyjnej. W między czasie zaprosił mnie do podejścia koło stanowiska z komputerem. W drodze za lade poprosił swojego kolege z pracy o podejście razem z nim i pomoc w obsłudze mnie jako klienta. Po kilku minutach klikani w komputerze otrzymałem inforamcje, iż mogą taki sprzęt specjalnie dlamnie sprowadzić. W chwili obecnej nie posiadają konkretnego modelu na stanie. Podczas całego pobytu w sklepie zaobserwowałem, iż na czterech pracowników obecnych na sklepie tylko dwóch było aktywnych a reszta rozmawiała przy punkcie finansowym. Moja wizyta w sumie trwała prawie 25 minut. W tym czasie pojawiło się czworo klientów.
Szanowny Kliencie.
Dziękujemy za Pańskie spostrzeżenia i uwagi dotyczące jakości obsługi klienta w naszym salonie.
Zapraszamy ponownie!
Ostatni sklep jaki...
Ostatni sklep jaki w tym dniu odwiedziłem aby kupić spodnie. Obsługa na wysokim poziomie, duży wybór asortymentowy. Miało być +5 ale w przymierzalni nic mnie nie zaskoczyło. Bardzo brurno oraz wieszak z ciuchami do odwieszenia w dużym nieładzie.
Kolejny sklep na trasie zakupowej i kolejne przymierzalnie w opłakanym stanie. Duża ilość pracowników na sklepie ale niezbyt odróżniają sie od klientów.
Wizyta w celu zakupienia spodni męskich. Bardzo powolna obsługa i co najważniejsze przymierzalnie w bardzo zaniedbanym stanie. Pani przed moim wejściem poprawiała kotare stając na pufe zakurzonymi butami oraz po podłodze walały się kłęby kurzu.
Razem z narzeczoną byliśmy na pizzy. Jak na nowo otwarty punkt gastronomiczny, obsługa oraz potrawy jest bardzo dobra. Kelnerki od wejścia i złapania kontaktu z klientem aż do wyjścia zachowują sie profesjonalnie. Bardzo miło spędziłem ten czas podczas posiłku. Oferta którą nam zaproponowano zaczynała się od wielu promocji. Tym bardziej że bylismy już trzeci raz to kelnerka nas pamiętała i wiedziała jakie sa nasze oczekiwania odnośnie jedzenia.
Byłem razem z bratem oraz mamą na zakupach. Najpier bylismy w CCC na ul. Energetyków gdzie była promocja zimowa na buty ale nie było danego rozmiaru na sklepie. Pojechaliśmy do Focus Parku bo tam jest dość duży sklep CCC. Po wejściu na sklep okazało sie że nie ma w tym punkcie żadnych promocji. Pani powiedziała że nic nie wie o nowej promocji. I że buty są dostępne ale w normalnej cenie. Zapytała sie czy mają być czy nie. Po odpowiedzi że nie pani poszła sobie, nie pytając się czy jeszcze może w czymś pomóc.
Byłem w sklepie aby kupić sobie nowy telefon Nokia N95 w promocyjnej cenie 999zł. Po podejsciu do kasy w celu kupienia telefonu zostałem skierowany do jakiego kolwieg pracownika w żółtej kuszuli wcelu wyboru telefonu i sprawdzenia czy jest dostępny. Zanim znalazłem chetnego do pomocy pracownika mineła dobra minuta. Pracownik przyniósł telefon do kasy, poczym kasjer skasował i niechętnie udzielał informacji dotyczących gwarancji i ewentualnego zwrotu towaru.
Razem z narzeczoną byłem wybrać obrączki. Profesjonalna obsługa przez wszystkich pracowników. Bardzo profesjonalne przedstawienie ofery, dobranie odpowiedniego rozmiaru, informacja o programie lojalnościowym oraz o dodatkowych prezentach od firmy dla Pary Młodej.
Byłem razem z narzeczoną wpłacić rate kredytu w tym punkcie, pani która nas obsługiwała chciała zdecydowanie pozbyć się nas jak najszybciej. W celu udzielenia nam informacji dotyczącej karty kredytowej którą obsługuje bank LUKAS (ACCORD - jest to karta kredytowa sieci handlowej AUCHAN) odesłała nas do najbliższego Hipermarketu. Gdzie zostaliśmy poinformowani że musimy się udać do placówki Lukas banku.
Podczas wizyty w centrum kredytowym Lukas Banku bardzo miła i profesjonalna obsługa. Podczas wpłacania kolejnych rat dwóch kredytów zapytałem, czy jest możliwość ich konsolidacji. Ponieważ w innym punkcie Lukas banku dwa dni wcześniej dowiedziałem się, że nie mam zdolności na konsolidacje. Pan po chwili wyliczeń na swoim komputerze uzyskał możliwość przedstawienia mi oferty konsolidacyjnej oraz przyznanie mi jeszcze 20% kwoty konsolidowanej na własny użytek.
Podczas kupowania obuwia w sklepie, przy około 5-7 pracownikach, trudno uzyskać jakąś pomoc w wyborze obuwia. Nawet jeżeli znajdzie się odpowiedni fason, pasujący do gustu, to wielkim problemem dla pań obsługujących jest znalezienie odpowiedniego rozmiaru w odpowiednim kolorze. Jest to nowo otwarty sklep i była pełna numeracja z każdego fasonu oraz koloru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.