Opinie użytkownika (2)

Zachęcony promocją (kupon...
Zachęcony promocją (kupon do Lidla za tankowanie) oraz zapaloną rezerwą w samochodzie zajechałem na mało konkurencyjną cenowo stację Shell przy ul. Marsa. Nie wiem czy to z uwagi na promocję, ale dosyć sporo samochodów nabywało paliwo na tej stacji. Pomimo segmentu stacji premium musiałem samodzielnie zatankować paliwo i nie otrzymałem propozycji umycia szyb, świateł czy sprawdzenia ciśnienia w oponach. Pracownik wydelegowany do tego typu zadań stał przy wejściu do stacji zajęty procesem myślowym. Pomimo kilku osób przy dwóch kasach (na tej stacji są tylko dwie i obie były czynne) dosyć szybko podszedłem do kasy aby uregulować rachunek. Podając numer dystrybutora powstało niewielkie zamieszanie, gdyż kwota za paliwo z mojego dystrybutora została uregulowana. Po ok. 2 minutach udało się ustalić pomyłkę i okazało się, że moją należność zapłaciła osoba, która zatankowała gaz za podobną kwotę, osoba ta wzięła fakturę za moje paliwo. Z uwagi na fakt, iż chciałem wziąć fakturę za swoje paliwo przeraziłem się, iż czeka mnie min. godzina do spędzenia na stacji benzynowej. Jednakże ku mojemu zaskoczeniu pracownicy dosyć uporali się z problemem i po ok. 5 min. wyszedłem ze stacji z fakturą za swoje paliwo i promocyjnym kuponem.

Rafał_723

16.07.2011

Shell

Placówka

Warszawa, Marsa 53

Nie zgadzam się (2)
Deutsche Bank kieruje...
Deutsche Bank kieruje swoje usługi do zamożniejszych Polaków, wyrazem tego ma być profesjonalizm, indywidualizm i nienaganna obsługa klienta. Cena usług nie jest tutaj kryterium decydującym stąd jest bardzo wysoka w porównaniu z konkurencją. Wygląd oddziałów jest bez zarzutów, wszystkie zaplanowane i urządzenie tak aby jednoznacznie oddawały wizerunek marki - nowoczesne, eleganckie i wyglądające na ekskluzywne, mniej więcej jak butiki dobrych marek odzieżowych. Jednakże pomimo niedużej liczby klientów zdarzyło mi się czekać na wypłatę środków z kasy ok. 40-50min, gdyż tylko jedna kasa obsługiwała klientów, a klient przy kasie dokonywał przelewy zagranicznego. Wypełnienie tego przelewu odbywało się ręcznie i było powtarzane 2 razy ze względu na pomyłki. Ja w kolejce byłem trzeci, jednakże kolejka bardzo szybko zaczęła się tworzyć długa. W oddziale tym pracuje sporo osób i bardzo drażniące jest, gdy pracownicy przechadzają się po oddziale, a tylko jedna kasa jest czynna. Dwukrotnie interweniowałem u kierownika i na nic się to zdało, otrzymałem informację, iż nic się nie da zrobić i należy poczekać. Klimatyzacja w tym oddziale szwankuje i warunki do oczekiwania nie były zbyt komfortowe. Gdy w końcu udało mi się doczekać, aby wypłacić pieniądze z kasy pojawił się problem weryfikacji mojej tożsamości - kasjer nie mógł znaleźć wzoru mojego podpisu. Zdarzało mi się to wcześniej w innych placówkach DB, lecz ten oddział jest moim macierzystym i kiepsko to świadczy o banku i jego organizacji. Na szczęście pracownicy tego oddziału mnie znają i dzięki jednemu z nich udało się autoryzować moją wypłatę. Takie sytuację są bardzo irytujące ze względu na fakt, iż ten bank szczyci się nienaganną obsługą, za którą słono płacimy.

Rafał_723

16.07.2011

Deutsche Bank

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 86

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi