Opinia użytkownika: Rafał_723
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Deutsche Bank kieruje swoje usługi do zamożniejszych Polaków, wyrazem tego ma być profesjonalizm, indywidualizm i nienaganna obsługa klienta. Cena usług nie jest tutaj kryterium decydującym stąd jest bardzo wysoka w porównaniu z konkurencją. Wygląd oddziałów jest bez zarzutów, wszystkie zaplanowane i urządzenie tak aby jednoznacznie oddawały wizerunek marki - nowoczesne, eleganckie i wyglądające na ekskluzywne, mniej więcej jak butiki dobrych marek odzieżowych. Jednakże pomimo niedużej liczby klientów zdarzyło mi się czekać na wypłatę środków z kasy ok. 40-50min, gdyż tylko jedna kasa obsługiwała klientów, a klient przy kasie dokonywał przelewy zagranicznego. Wypełnienie tego przelewu odbywało się ręcznie i było powtarzane 2 razy ze względu na pomyłki. Ja w kolejce byłem trzeci, jednakże kolejka bardzo szybko zaczęła się tworzyć długa. W oddziale tym pracuje sporo osób i bardzo drażniące jest, gdy pracownicy przechadzają się po oddziale, a tylko jedna kasa jest czynna. Dwukrotnie interweniowałem u kierownika i na nic się to zdało, otrzymałem informację, iż nic się nie da zrobić i należy poczekać. Klimatyzacja w tym oddziale szwankuje i warunki do oczekiwania nie były zbyt komfortowe. Gdy w końcu udało mi się doczekać, aby wypłacić pieniądze z kasy pojawił się problem weryfikacji mojej tożsamości - kasjer nie mógł znaleźć wzoru mojego podpisu. Zdarzało mi się to wcześniej w innych placówkach DB, lecz ten oddział jest moim macierzystym i kiepsko to świadczy o banku i jego organizacji. Na szczęście pracownicy tego oddziału mnie znają i dzięki jednemu z nich udało się autoryzować moją wypłatę. Takie sytuację są bardzo irytujące ze względu na fakt, iż ten bank szczyci się nienaganną obsługą, za którą słono płacimy.