Opinia użytkownika: Rafał_723
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Zachęcony promocją (kupon do Lidla za tankowanie) oraz zapaloną rezerwą w samochodzie zajechałem na mało konkurencyjną cenowo stację Shell przy ul. Marsa. Nie wiem czy to z uwagi na promocję, ale dosyć sporo samochodów nabywało paliwo na tej stacji. Pomimo segmentu stacji premium musiałem samodzielnie zatankować paliwo i nie otrzymałem propozycji umycia szyb, świateł czy sprawdzenia ciśnienia w oponach. Pracownik wydelegowany do tego typu zadań stał przy wejściu do stacji zajęty procesem myślowym. Pomimo kilku osób przy dwóch kasach (na tej stacji są tylko dwie i obie były czynne) dosyć szybko podszedłem do kasy aby uregulować rachunek. Podając numer dystrybutora powstało niewielkie zamieszanie, gdyż kwota za paliwo z mojego dystrybutora została uregulowana. Po ok. 2 minutach udało się ustalić pomyłkę i okazało się, że moją należność zapłaciła osoba, która zatankowała gaz za podobną kwotę, osoba ta wzięła fakturę za moje paliwo. Z uwagi na fakt, iż chciałem wziąć fakturę za swoje paliwo przeraziłem się, iż czeka mnie min. godzina do spędzenia na stacji benzynowej. Jednakże ku mojemu zaskoczeniu pracownicy dosyć uporali się z problemem i po ok. 5 min. wyszedłem ze stacji z fakturą za swoje paliwo i promocyjnym kuponem.