Prawie zawsze tankuję na stacjach Orlen, powodem dla którego to robię jest pewność, co do jakości paliwa, miła obsługa i program lojalnościowy Vitay. Na tej stacji pomimo dość dużego ruchu zawsze jest czysto, pracownicy chętni do pomocy, paliwo jest najwyższej jakości. Jedynym minusem jaki możeny przypisać stacji jest dość wysoka cena, a tekże wyjaz ze stacji w kierunku Lublina (trudno jest włączyć się do ruchu).
PO PODEJSCIU DO KASY PRZEMIŁO MNIOE POWITANO, WYSŁUCHANO Z ZAINTERESOWANIEM ZAMOWIENIA, ZAPROPONOWANO POWIĘKSZENIE ZESTAWU, TRANSAKCJA PRZEPROWADZONA BŁYSKIAWICZNIE, PRZEZ CAŁY CZAS NI ZNIKAŁ UŚMIECH Z TWARZY PRACOWNIKA. W RESTAURACJI ŁAD I POŻĄDEK
PO WEJŚCIU DP SKLEPU MIŁO MNIE POWITANO M, Z UWAGĄ WYSŁUCHANO ZAMOWIENIA, ZAPROPONOWANO DODATKOWY ZAKUP, TRANSAKCJĘ PRZEPROWADZONO SPRAWNIE. PO CZYM GRZENIE POŻEGNANO. STACJA BYŁA CZYSTA I ZADBANA, CZYSTA WODA W MYJKACH I BRAK ŚMIECI SPRAWIA POZYTYWNE WRAŻENIE Z WIZYTY.
MIAŁEM PROBLEM Z GRĄ KTÓRA NIE DZIAŁAŁA. UDAŁEM SIĘ DO PUNKTU OBSŁUGI, PRZYWITAŁ MNIE PRACOWNIK WYSŁUCHAŁ PROBLEMU, ODDAŁEM MU GRĘ WYDRIKOWAŁ STOSOWNE DOKUMENTY I ZAPROSIŁ DO DOKONANIA KOLEJNEGO ZAKUPU A POKAZUJĄ ÓW DOKUMENT W KASIE ZOSTANIE ODLICZONA WARTOŚĆ ZWRÓCONEGO TOWARU. POŻEGNAŁ MNIE SERDECZNIE. SPRAWA ZOSTAŁA ZAŁATWIONA OD RĘKI
PO PODJECHANIU NA STACJĘ PODSZEDŁ DO MNIE PRACOWNIK, PRZYWITAŁ MNIE I ZAPROPONOWAŁ POMOC PRZY TANKOWANIU. GDY ODMÓWIŁEM PODSZEDŁ DO INNEGO KLIENTA. PO PRZEJŚCIU DO SKLEPU MIŁO MNIE POWITANO, WYSŁUCHANO Z UWAGĄ ZAMÓWIENIA. PŁATNOŚĆ PRZY UŻYCIU KARTY PALIWOWEJ PRZEBIEGŁA SPRAWNIE. PODZIĘKOWANO, ZAPAKOWNAO ZAKUPY DO SIATKI I SERDECZNIE POŻEGNANO I ZAPROSZONO PONOWNIE.
POMIMO DUŻEGO RUCHU ZOSTAŁEM SYMPATYCZNIE POWITANY, PRZY MOIM NIEZDECYDOWANIU PRACOWNICA ZAPROPONOWAŁA MI ZESTAW, SKORZYSTAŁEM Z TEJ SUGESTI. ZOSTAŁEM OBSŁUŻONY SPRAWNIE I SZYBKO, SPYTANO MNIE O KARTĘ PREMIUM, PODZIĘKOWANO I POŻEGNANO Z UŚMIECHEM.
PO WJEŹDZIE NA STACJĘ ZAUWAŻYŁEM PRACOWNIKA PALĄCEGO PAPIEROSA W POPBLIŻU MYJNI CO MNIE OD RAZU ZNIESMACZYŁO. PO ZATANKOWANIU MIŁO I SERDECZNIE POWITANO MNIE W SKLEPIE, ZAPROPONOWANO ZAKUP HOT-DOGA, SPRAWNIE PRZEPROWADZONO TRANSAKCJĘ PRZY UŻYCIU KARTY. MIŁO MNIE POŻEGNANO I PODZIĘKOWANO. CZYSTA I ŁADNA STACJA
GRZECZNIE MNIE POWITANO, Z ZAINTERESOWANIEM WYSŁUCHANO CZEGO POTRZEBUJĘ I PRZEDSTAWIONO MI OFERTĘ. NA MOJE PYTANIA ODPOWIADANO SZYBKO I MERYTORYCZNIE, DANO MI ULOTKI I SERDECZNIE POŻEGNANO.MINUSEM BYŁ HAŁAS WEWNĄTRZ GALERII
PO WJEXDZIE NA STACJĘ OD RAZU ZAUWAŻYŁEM ŁAD I PORZĄDEK , BRAK PAPIERKÓW NA PODJEŹDZIE, PO ZATANKOWANIU MIŁO ZOSTAŁEM POWITANY W SKLEPIE, UWAŻN IE WYSŁUCHANO ZAMÓWIENIA, ZAPROPONOWANO ZAKUP PŁYNU DO SPRYSKIWACZY. SZYBKO I SPRAWNIE PRZEPROWADZONO TRANSAKCJĘ PRZY UŻYCIU KARTY PALIWOWEJ. PODZIĘOWANO MI I POŻEGNANO. NA UWAGĘ ZASŁUGIWAŁ PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ WEWNĄTRZ SKLEPU
Zostałem miło i sympatycznie powitany, z uwagą wysłuchano mojego zamówienia, sprawnie przeprowadzono transakcję przy użyciu karty płatniczej, miło i sympatycznie pożegnano
ZOSTAŁEM MIŁO I SYMPATYCZNIE PRZYWITANY PO CZYM Z UWAGĄ WYSŁUCHANO ZAMÓWIENIA, ZAPROPONOWANO DODATKOWY ZAKUP W POSTACI PŁYNU DO SPRYSKIWACZA, SPRAWNIE PRZEPROWADZONO TRANSAKCJĘ I NALICZONO PUNKTY VITAY. GRZECZNIE MNIE POŻEGNANO I ZAPROSZONO PONOWNIE
PRACOWNIK POWITAŁ MNIE MIŁO I GRZECZNIE, TRANSAKCJA SPRAWNA I SZYBKA, BRAK POŻEGNANIA I PROPOZYCJI DODATKOWEGO ZAKUPU. BARDZO BRUDNA WODA W MYJKACH DO SZYB, TEREN STACJI ŚLISKI, NIE POSYPANY PIASKIEM A PRACOWNIK PODJAZU SIEDZIAŁ SOBIE NA LODÓWCE Z LODAMI I WESOŁO POGWIZDYWAŁ.
MIŁE I SERDECZNE POWITANIE. WYSŁUCHANIE Z UWAGĄ ZAMÓWIENIA, ZAPROPONOWANO DODATKOWY ZAKUP W POSTACI PŁYNU DO SPRYSKIWACZA. TRANSAKCJA PRZEPROWADZONA SZYBKO I SPRAWNIE.GRZECZNE POŻEGNANIE.
PRACOWNIK PODJAZDU OBSŁUGIWAŁ KLIENTKĘ Z UŚMIECHEM I ZADOWOLENIEM
MIŁE I GRZECZNE POWITANIE, SZYBKIE PODANIE POSIŁKU GRZECZNE POŻEGNANIE. NIBY WSZYSTKO OK ALE OBSŁUGA ZBYT SZTUCZNA I MECHANICZNA. BRAK UŚMIECHU I ZADOWOLENIA
MIŁE I SYMPATYCZNE POWITANIE. WYSŁUCHANO MNIE Z UŚMIECHEM, SZYBKO PRZYGOTOWANO POSIŁEK. TRANSAKCJA ODBYŁA SIĘ SZYBKO I ZPRAWNIE. MIŁO MNIE POŻEGNANO I PODZIEKOWANO
MIŁE I SYMPATYCZNE POWITANIE PRZYDYSTRYBUTORZE, ZAPROPONOWANA POMOC PRZY TANKOWANIU. MIŁE POWITANIE W SKLEPIE, ZAPROPONOWANIE DODATKOWEGO ZAKUPU, SZYBKA I SPRAWNA TRANSAKCJA, GRZECZNE POŻEGNANIE I ZAPROSZENIE DO PONOWNYCH ODWIEDZIN.
Powitała mnie pani z uśmiechem, zaproponowała zakup promocyjny - gdy odmówiłem z uwagą wysłuchała mojego zamówienia. Sprawnie przeprowadziła transakcję i po chwiili miałem już jedzenie. Miło mnie pożegnano i życzono smacznego
SYMPATYCZNIE MNIE POWITANO I Z ZAINTERESOWANIEM WYSŁUCHANO MOJEGO ZAMÓWIENIA. SPRAWNIE PRZEPROWADZONO TRANSAKCJĘ PRZY UŻYCIU KARTY PALIWOWEJ. GRZECZNIE MNIE POŻEGNANO I ZAPROSZONO PONOWNIE. MINUSEM BYŁ TYLKO PRACOWNIK PALĄCY ZA ROGIEM STACJI
MIŁO I Z UŚMIECHEM MNIE PRZYWITANO, NASTĘPNIE WYSŁUCHANO MNIE Z UWAGĄ PO CZYM WYTŁUMACZONO I ROZWIĄZANO MÓI PROBLEM. GRZECZNIE MNIE POŻEGNANO I ZAPROSZONO PONOWNIE W PRZYPADKU INNYCH PROBLEMÓW
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.