Restauracja Mc Donald's znajduje się w podziemiach Dworca Centralnego. Ta szczególna lokalizacja sprawia, że najważniejsza dla klientów jest szybkość obsługi. W tym obiekt spisuje się doskonale. Podczas mojej wizyty czynne były wszystkie kasy. Do każdej kolejka liczyła nie więcej niż dwie, trzy osoby. Postanowiłem zamówić cheeseburgera i hamburgera. Pierwsza cześć zamówienia została zrealizowana niemal natychmiast. Niestety, na hamburgera czekałem około dwóch minut. W tym czasie kasjerzy pokłócili sie o to, kto pierwszy może odebrać hamburgera od obsługi kuchni. To jednak nie zatarło dobrego wrażenia, które wywarł na mnie wystrój lokalu. Dobra organizacja umeblowania sprawiała, że nie groziło mi spożywanie posiłku przy stoliku otoczonym ludźmi czekającymi w kolejce.
Podsumowując wizytę zaliczam do udanych. Jakość produktów w tej restauracji jest zawsze taka sama, nie ważne czy znajduje się w Warszawie, czy w każdej innej restauracji Mc Donald's w Polsce lub Europie.
Do sklepu Biedronka udalem sie w celu dokonania zakupów na obiad. Na początek zwróciłem uwagę na poukladane produkty. Cześć z nich była wystawiona w kartonach(np.: chipsy), lecz to nie psuło estetyki miejsca. Prócz tego produkty nie były pomieszane. Różnorodność produktów była zadowalająca. Szukając sosu mogłem wybrac od zwyklych europejskich, aż po całkowicie egzotyczne smaki. Ceny w dyskontach tej firmy są powszechnie znane jako bardzo niskie i takie też były tym razem. Można by pomyśleć, że oszczędza się tu na ilości pracowników, lecz to nie prawda. Kas czynnych było wiecej, niż potrzeba. W związku z tym prawie nie było kolejek. Obsługa uprzejmie przwitała się, zaproponowala siatki, wyraźnie powiedziała cenę( w niektórych supermarketach ledwo coś wymruczą) i pożegnała się.
Do hurtowni wybrałem sie w celu wybrania paneli podłogowych. Od razu po wejściu zajął się mną jeden ze sprzedawców. Gdy powiedzialem, że na razie się rozglądam, zaakceptował to. Ja natomiast zacząłem oglądać wystawę. Wybór był szeroki, ale ceny zdecydowanie wyższe, niż w innych placówkach. W końcu wybralem jeden wzór i jak na zawołanie pojawil sie przy mnie ten sam sprzedawca, któremu wcześniej podziękowałem. Zacząl mi udzielać fachowych informacji dotyczących produktu. Używal przy tym prostego i zrozumialego dla mnie języka. Nie była to jakaś przygotowana wcześniej gadka. Pracownik wcześniej szczegółowo wypytał mnie, gdzie będą te panele umieszczone. Po tym wszystkim dodał, że nie poleca listew proponowanych przez producenta i zaoferowal swoją pomoc przy wybraniu innych - lepszych.
Plusem tego sklepu jest przede wszystkim wykwalifikowana obsługa oraz szeroki asortyment. Minusem niestety cena, co nie oznacza, że nie było też towarów tańszych.
Do hurtowni udałem się w celu zakupienia podtynkowego gniazdka do Internetu. Na moje pytanie, czy dostępny jest taki towar, dwoje pracowników udzieliło mi sprzecznej odpowiedzi. Po szybkiej wymianie uwag uzgodnili jednak, że przedmiot jest dostępny.
Obsługujacy mnie pan dysponował dużą wiedzą, jednak musiałem zadawac pytania pomocnicze, gdyż czasem nie rozumiałem wszystkiego, o czym mówił. Używał zbyt fachowego jezyka
Ostatecznie zdecydowałem sie na zakup gniazdka, lecz cena podana przez sprzedajacego odmieniła moje zdanie, ponad 40 zł. Niestety nie dysponowali tanszym wariantem, dlatego zrezygnowałem z zakupu.
Po powrocie do domu odszukłaem oferowany przez nich model i z całą pewnoscią nie zarzucę im zawyżania cen. Ten towar dokladnie tyle kosztuje.
Podsumowujac, obsluga powinna wiedziec, ze nie każdy klient przychodzacy do hurtowni elektrycznej zna sie na tym wszystkim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.