Do hurtowni udałem się w celu zakupienia podtynkowego gniazdka do Internetu. Na moje pytanie, czy dostępny jest taki towar, dwoje pracowników udzieliło mi sprzecznej odpowiedzi. Po szybkiej wymianie uwag uzgodnili jednak, że przedmiot jest dostępny.
Obsługujacy mnie pan dysponował dużą wiedzą, jednak musiałem zadawac pytania pomocnicze, gdyż czasem nie rozumiałem wszystkiego, o czym mówił. Używał zbyt fachowego jezyka
Ostatecznie zdecydowałem sie na zakup gniazdka, lecz cena podana przez sprzedajacego odmieniła moje zdanie, ponad 40 zł. Niestety nie dysponowali tanszym wariantem, dlatego zrezygnowałem z zakupu.
Po powrocie do domu odszukłaem oferowany przez nich model i z całą pewnoscią nie zarzucę im zawyżania cen. Ten towar dokladnie tyle kosztuje.
Podsumowujac, obsluga powinna wiedziec, ze nie każdy klient przychodzacy do hurtowni elektrycznej zna sie na tym wszystkim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.