Opinie użytkownika (3)

Pierwszym co zauważyłem...
Pierwszym co zauważyłem były reklamy na zewnątrz sklepu. Był poniedziałek wczesne popołudnie a w ramach wisiały już nieaktualne oferty promocyjne, które jak się okazało straciły swoją ważność dzień wcześniej. Mogło to wprowadzać w błąd Klienta.Przechodząc dalej, do wnętrza sklepu, moje pierwsze złe wrażenie zaczęło się zacierać. W sklepie panował porządek, było czysto, na dziale "warzywa i owoce" coś się chyba wylało na podłodze ale zaraz serwis sprzątający się tym zajął, na pólkach panował ład i porządek, towar był ułożony frontem do Klienta, nie było "dziur", ceny też były poprawne (przynajmniej te które zakupiłem). Kupiłem produkt z już nieaktualnej oferty promocyjnej, żeby sprawdzić jego cenę i zapytać pracownika o tą nieaktualną informacje na zewnątrz sklepu. Cena przy produkcie na półce była wyższa niż ta z reklamy zewnętrznej. Ogólnie podsumowując tę część audytu można uznać, że sklep czysty i zadbany, w tle było puszczone radio z przerywnikami na reklamy sklepu, co też było dobrze odebrane. Szeroki asortyment i przystępna cena to następne plusy, jedyny minus to nieaktualna oferta promocyjna na zewnątrz. Po zrobieniu zakupów udałem się do kasy. Czynne były dwie kasy do każdej po 3 osoby w kolejce. Stojąc w kolejce obserwowałem obsługę i nie znalazłem żadnych nieprawidłowości. Przyszła kolej na Mnie. Sprzedawca przywitał Mnie słowami "Dzień Dobry", zapytał o chęć zakupienia "reklamówki" na zakupy. Zapytałem o nieaktualną ofertę promocyjną na zewnątrz, Pan przeprosiła Mnie i powiedział, że powinna ona zostać zmieniana rano (nie było podstaw do reklamacji ponieważ w rogu była małą czcionką wydrukowana data obowiązującej promocji). Na koniec podał mi sumę jaką muszę zapłacić, tym razem płaciłem kartą, zostałem poinstruowany w obsłudze "pin padu" i poproszony o wpisanie kodu PIN, po autoryzacji otrzymałem potwierdzenie transakcji i paragon fiskalny. Sprzedawca życzył mi "Miłego dnia i zaprosił do częstszych odwiedzin". Całą wizytę oceniam bardzo pozytywnie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ten supermarket to wzór do naśladowania.

Piotr_853

18.12.2009

Intermarche

Placówka

Gdańsk, ul. Grunwaldzka 615/617

Nie zgadzam się (25)
Wizyta dotyczyła wpłaty...
Wizyta dotyczyła wpłaty gotówki i odbioru nowej karty płatniczej.Pierwszym elementem który przykuł Moją uwagę, zanim jeszcze wszedłem do środka, byli elektrycy którzy wykonywali naprawy na zewnątrz banku. Wykonywali prace, nie zachowując odpowiednich norm bezpieczeństwa. Jeden z Klientów banku, prawie się przewrócił zahaczając o kabel zasilający prowadzący z banku na zewnątrz, służący robotnikom do zasilania sprzętu. Po wejściu do środka ustawiłem się w długą kolejkę (Byłem w Niej 6) po chwili do kolejki ustawiły się kolejne 2 osoby za Mną. Placówka była wyposażona w 2 stanowiska do obsługi klientów (Kasy), ale interesantów przyjmowała tylko jedna Kasjerka, drugie stanowisko było nieczynne(przyczyna nieznana).W Kolejce spędziłem około 13 minut. Przez ten czas zaobserwowałem, że była by możliwość otwarcia drugiego stanowiska, ponieważ w banku było 3 pracowników. Jedna Kasjerka obsługująca kaes, druga dział bezgotówkowy(kredyty,karty itp.) a trzecia osoba która mogłaby pomóc, zajmowała się procesem zamawiania papieru do drukarki. Jeżeli chodzi o strefę estetyczną , to w banku panował porządek, jedynie wykładzina(dywanowa) wymagała odkurzenia. Po podejściu do kasy, Pani przywitała Mnie słowami "dzień dobry" zapytała w czym może pomóc, zaczęliśmy od wpłaty gotówki, zostałem poproszony o dowód osobisty i podpisanie potwierdzenia, po czym oddała mi dokumenty i zakończyła proces obsługi, nie pytając czy może w czymś jeszcze Mi pomóc. Zapytałem czy jest możliwość odebrania Mojej nowej karty, ponieważ stara straciła już ważność jakiś czas temu. Pani poprosiła ponownie o dokument tożsamości i sprawdziła czy jest jeszcze u Nich po czym stwierdziła, że minął już ponad miesiąc i ,że tej karty już niema w oddziale. Miałem już odchodzić, ale kazała mi zaczekać i powiedziała, że jeszcze sprawdzi czy na pewno ją odesłano. Po krótkich poszukiwaniach udało się odnaleźć kopertę z kartą. Zanim dostałem kartę, poprosiła Mnie o jej podpisanie, w tym celu podała czarny cienkopis. Na koniec otrzymałem jeszcze potwierdzenie odbioru nowej karty. Podziękowałem za udzieloną pomoc a Kasjerka jeszcze przypomniała mi, że PIN pozostaje bez zmian i pożegnała mnie słowami "do widzenia"

Piotr_853

04.12.2009

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 6

Nie zgadzam się (22)
Korzystałem z usługi...
Korzystałem z usługi McDrive. Nie było innych Klientów przede Mną więc podjechałem pod Mikrofon w celu złożenia zamówienia, Pani przywitała mnie słowami "Dzień dobry" i zapytała czy może przyjąć zamówienie (Mikrofon był całkowicie sprawny i komunikacja odbywała się bez przeszkód). Zamówiłem kilka pozycji, łącznie około 8 kanapek i frytki, osoba obsługująca Mnie przeszła do aktywnej sprzedaży i zaproponowała mi "coś do picia", podziękowałem (W tym miejscu mogła ująć to inaczej, zamiast proponować mi "coś do picia" mogła zapytać: "może Cola albo kawa do picia", kierując moją uwagę na konkretny produkt, dlatego taką aktywna sprzedaż zaliczam na 50%). Pani poprosiła żebym potwierdził zamówienie z tym widocznym na ekranie. Po potwierdzeniu głosowym, usłyszałem ile pieniędzy muszę przygotować i zostałem grzecznie zaproszony do następnego okienka. Podałem gotówkę kasjerce, po krótkiej chwili otrzymałem resztę i paragon i zostałem poproszony o przejechanie dalej w celu odebrania zamówienia. W ostatnim okienku, przywitała Mnie kolejna Pani i oznajmiła, że za chwilę otrzymam Swoje zamówienie. W ostatnim okienku czekałem 20-30 sekund i dostałem zamówione produkty. Czas obsługi trzeba ocenić wzorowo. Pani pożegnała Mnie słowami "Do widzenia" i życzyła smacznego. Zabrakło tylko zaproszenia do ponownych odwiedzin, ale zostało to nadrobione szybką i wzorową obsługą, dzięki której na pewno wrócę do tego punktu w celu ponownych zakupów. Odjeżdżając objechałem całą restaurację żeby udać się na parking, nie zauważyłem żadnych śmieci ani niczego innego co mogłoby być brane pod uwagę przy Mojej ocenie. Jedzenie było smaczne i ciepłe. Dostałem serwetki ale zabrakło ketchup-u do frytek o który prosiłem. Moje ocena jest bardzo wysoka, ale jest kilka niedociągnięć nad którymi trzeba popracować.

Piotr_853

04.12.2009

McDonald's

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka/Bażyńskiego 527

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi