Niewątpliwym plusem tego sklepu jest bardzo dobra lokalizacja, bogata oferta jaką może on nam zaproponować. Obsługa klienta stoi na dobrym poziomie, pracownicy są schludnie ubrani w firmowe uniformy, posiadają dobrą orientacje w rozmieszczeniu różnego typu produktów, chętnie udzielają informacji na temat promocji i rozmieszczenia produktów. Rozmieszczenie produktów również stoi na wysokim poziomie, łatwo znaleźć interesujące nas rzeczy. Minusem jest tak samo jak w przypadku Netto , problem z bardzo dużymi kolejkami, przez co znacznie wydłuża się czas obsługi klienta na kasie. Dochodzi również czasami do nieprzyjemnych sytuacji na linii klient – kasjer ( głównie w przypadku próśb o uruchomienie kolejnej kasy). Również w czasie dostaw niektóre partie towarów są rozkładane w nieodpowiednich miejscach co znacznie ogranicza powierzchnie na której można robić zakupy, dodatkowo wpływa to niekorzystnie na estetykę sklepu. Podsumowując słabymi stronami tego sklepu jest niewątpliwie jest długość obsługi klienta w godzinach szczytu które w Międzyzdrojach w okresie letnim są prawie cały czas. Problem kolejek powoduje również , że organizacja pracy również nie jest optymalna. Do dużych plusów można zaliczyć pozostałe czynniki wpływające na obsługę klienta takie jak wiedza i zachowanie personelu oraz estetyka miejsca. Kolejne plusy to lokalizacja i asortyment. Patrząc na całościową ocenę sklep należy ocenić pozytywnie.
Jakość obsługi w sklepie Netto można ocenić jako zadowalającą. W razie gdy klient nie zna rozmieszczenia produktów na sklepowych półkach, personel obsługi bez problemu potrafi wskazać gdzie danego typu produkt się znajduje. Nie ma również problemów w przypadku, gdy klient ma wątpliwość dotyczącą danej promocji, bądź warunków na jakiej ona funkcjonuje. Pracownicy znajdujący się na sali potrafią w dobrym stopniu udzielić informacji na temat obecnych promocji, jednak należy zauważyć iż nie wszyscy mają całkowite pojęcie na temat obecnych promocji. W rozmowie z klientem personel obsługi zachowuje się w sposób profesjonalny, nie widać niechęci do klienta tylko szczerą chęć pomocy. Samo rozmieszczenie produktów jest jak najbardziej odpowiednie, łatwo można odnaleźć interesujący nas produkt, działy podzielone są jasno i klarownie. Jednak w momencie dostawy, niewątpliwie ograniczona powierzchnia sklepu zmusza na ustawianie niektórych ładunków obok regałów co czasami utrudnia poruszanie się po sklepie i swobodne zakupy. Takie praktyki nie wpływają też najlepiej na aspekt estetyczny. Niewątpliwym plusem ma również brak problemu z wystawieniem faktury, z którym spotkałem się w innych tego typu sklepach. Problemem w obsłudze klienta tego sklepu jest niewątpliwie praca kas. W mieście Międzyzdroje podczas sezonu letniego wypoczywa bardzo duża liczba osób jednocześnie kupujących w tym sklepie, na skutek czego tworzą się bardzo duże kolejki, na które zarządzający sklepem nie może znaleźć rozwiązania. W wyniku kolejek dochodzi do nieprzyjemnych sytuacji na linii klient a kasjer - właśnie byłem świadkiem takiej sytuacji. Wydłuża to również bardzo znacznie czas obsługi co jest kolejnym minusem. W sklepie zadbano również o bezpieczeństwo klientów znajduje się na sali pracownik ochrony, który również dba o usuwanie koszyków sprzed kas i przekładanie ich na właściwe miejsce. Dzięki temu wyeliminowana jest sytuacja braku możliwości wzięcia koszyka na zakupy przed wejściem do sklepu. Podsumowując jedynym dużym problemem tego sklepu jest nierozwiązany problem tworzących się dużych kolejek, przez co czas obsługi jest znaczenie wydłużony, organizacja nie jest również mocną stroną a sam poziom obsługi klienta, rozmieszczenie produktów, estetykę należy ocenić pozytywnie, jest niewątpliwie zadowalająca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.