Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1771

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Jakość obsługi w sklepie Netto można ocenić jako zadowalającą. W razie gdy klient nie zna rozmieszczenia produktów na sklepowych półkach, personel obsługi bez problemu potrafi wskazać gdzie danego typu produkt się znajduje. Nie ma również problemów w przypadku, gdy klient ma wątpliwość dotyczącą danej promocji, bądź warunków na jakiej ona funkcjonuje. Pracownicy znajdujący się na sali potrafią w dobrym stopniu udzielić informacji na temat obecnych promocji, jednak należy zauważyć iż nie wszyscy mają całkowite pojęcie na temat obecnych promocji. W rozmowie z klientem personel obsługi zachowuje się w sposób profesjonalny, nie widać niechęci do klienta tylko szczerą chęć pomocy. Samo rozmieszczenie produktów jest jak najbardziej odpowiednie, łatwo można odnaleźć interesujący nas produkt, działy podzielone są jasno i klarownie. Jednak w momencie dostawy, niewątpliwie ograniczona powierzchnia sklepu zmusza na ustawianie niektórych ładunków obok regałów co czasami utrudnia poruszanie się po sklepie i swobodne zakupy. Takie praktyki nie wpływają też najlepiej na aspekt estetyczny. Niewątpliwym plusem ma również brak problemu z wystawieniem faktury, z którym spotkałem się w innych tego typu sklepach. Problemem w obsłudze klienta tego sklepu jest niewątpliwie praca kas. W mieście Międzyzdroje podczas sezonu letniego wypoczywa bardzo duża liczba osób jednocześnie kupujących w tym sklepie, na skutek czego tworzą się bardzo duże kolejki, na które zarządzający sklepem nie może znaleźć rozwiązania. W wyniku kolejek dochodzi do nieprzyjemnych sytuacji na linii klient a kasjer - właśnie byłem świadkiem takiej sytuacji. Wydłuża to również bardzo znacznie czas obsługi co jest kolejnym minusem. W sklepie zadbano również o bezpieczeństwo klientów znajduje się na sali pracownik ochrony, który również dba o usuwanie koszyków sprzed kas i przekładanie ich na właściwe miejsce. Dzięki temu wyeliminowana jest sytuacja braku możliwości wzięcia koszyka na zakupy przed wejściem do sklepu. Podsumowując jedynym dużym problemem tego sklepu jest nierozwiązany problem tworzących się dużych kolejek, przez co czas obsługi jest znaczenie wydłużony, organizacja nie jest również mocną stroną a sam poziom obsługi klienta, rozmieszczenie produktów, estetykę należy ocenić pozytywnie, jest niewątpliwie zadowalająca.