Obserwacja dotyczy zakupu gazu (LPG) na stacji orlenu. Gaz zgodnie z procedurami tankuje pracownik stacji. W tym przypadku była to ta sama osoba, która obsługiwała kasę. Czas oczekiwania wyniósl aż 5 minut. W moim odczuciu jest to czas zdecydowanie za długi.
Przykre rozczarowanie spotkało mnie gdy udałem się dokonać płatności za paliwo. Okazało się, że przede mną czeka około 10 osób. Czynne były tylko dwie kasy mimo, że na stacji znajdują się trzy. Po około 20 minutach udało mi się zapłacić.
Należy zaznaczyć, że obsługa była miła, schludnie ubrana, na stacji było czysto, kosze na śmieci nie były przepełnione.
Ogromnym minusem dla mnie był jednak bardzo długi czas oczekiwania.
Obserwacja dotyczy zakupu kanapki wraz z napojem w restauracji McDonald's przy wykorzystaniu opcji McDrive.
Po wjechaniu na teren restauracji ustawiłem się w kolejce w celu złożenia zamówienia. Przede mną czekało 5 samochodów. Po około 4 minutach podjechałem do interkomu gdzie złożyłem zamówienie. Osoba przyjmująca zamówienie (kobieta) sprawiała sympatyczne wrażenie (stosownie mnie przywitała, była miła, mówiła wyraźnym głosem). Wyświetlacz na którym pojawiło się zamówienie był lekko przybrudzony kurzem. Po kolejnych 3 minutach podjechałem do okienka gdzie dokonałem płatności. Tutaj również obsługa była sympatyczna, Pani nawiązała ze mną kontakt wzrokowy. Kolejne dwie minuty i znalazlem się przy okienku gdzie odebrałem kompletne zamówienie. To co dostałem zgadzało się z zamówieniem jakie złożyłem. Ponadto otrzymałem słomkę do napoju oraz 2 serwetki. Pan, który przekazał mi produkt życzył smacznego, a następnie mnie pożegnał. Sprawiał jednak wrażenie nieco zniechęconego. Teren dookoła restauracji był nieco zaśmiecony. Można było dostrzec kilka słomek i róznych opakowań.
Mimo drobnych niedociągnięć ogólne wrażenie jakie odniosłem było pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.