Opinie użytkownika (3)

Robiłem zakupy świeżych...
Robiłem zakupy świeżych owoców, odwiedziłem kilka straganów z warzywami i owocami. Co mnie zaskoczyło. Bardzo miła i profesjonalna obsługa klientów. Pełne doradztwo, umiejętne wysławianie się, dostep towarów (można było sobie samemu wybrać towar, lub jak ktoś wolał zrobił to handlujący). Dodatkowo bez zastrzeżeń handlujący przyjmowali informację o reklamacji danego towaru. Zaskoczenie moje było ogromne i jednocześnie zstanowienie się skąd taki profesjopnalizm.Jedną z możliwych odpowiedzi,która mi się nasunęła to fakt że każdy z tych handlujacych walczył o życie, walczył o swój biznes, wiedział że w ten sposób szansa na przetrwanie może być większa. Idąc dalej tym myśleniem, nasuwa się jeden ze sposobów jak w takich dużych korporacjach handlowych doprowadzić do zwiększenia profesjonalizmu obsługi. Może zmniejszyć ilość szkoleń na temat standardów obsługi klienta, a skoncentrować się jeszcze bardziej na metodach, które powodowały by zwiększenie lojalności pracowników wobec firmy, a wtedy standardy obsługi klienta w sposób naturalny łatwiej było by można wdrożyć.

Piotr_1228

16.08.2010

Targowisko Handlowe Brzeg

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
Tego typu salon...
Tego typu salon udowodnił, że na sprzedaży tak naprawdę mu nie zależy. Byłem zainteresowany zakupem laptopa. Odwiedziłem salon Avans w celu przejrzenia oferty laptopów. W całym sklepie było pusto, żadnego klienta, sprzedawca wpatrzony w monitor coś tak zaciekle pracował, nie zwracając na mnie żadnej uwagi, może to dobrze, bo są pewne grupy klientów, które nie lubią jak im się patrzy na rece. Ja w tym momencie jednak go potrzebowałem, dając mu wyraźne znaki, żeby do mnie podszedł. Po kilku nieudanych próbach łaskawie podszedł, bardzo wyraźnie zirytowany że go oderwałem od jego pracy.W momecie kiedy wreszcie podszedł, na moje pytanie zrobił bardzo zdziwioną minę, że pytam go o tak oczywiste w jego mniemaniu sprawy. Nie mówiąc już o fakcie, że jego hermetyczny język informatyczny powodował we mnie dziwne uczucie zaniepokojenia powodującego, że jedyną myślą jaka mi przychodziłą na myśl to ulotnić się jak najszybciej a już na pewno tam nic nie kupić. Udowodnienie klientowi, że jest analfabetą informatyczną (tak się poczułem) również nie spowoduje , że ilość klientów gwałtownie mu wzrośnie.Powodzenia w realizacji planów sprzedaży

Piotr_1228

13.08.2010

Avans.pl

Placówka

Brzeg, Chrobrego

Nie zgadzam się (13)
Panowie w obsłudze...
Panowie w obsłudze nawet dość mili, ale na zgłaszaną reklamację, dzielą firmę na my tu w obsłudze i oni czyli ci którzy zawinili. Do tego jeszcze traktują swój tzw "back" w niezbyt jasnym świetle. Na moje zapytanie ile razy musi mi się zepsuć w telefonie ta sama funkcja, żeby dokonać wymiany telefonu, panowie powiedzieli że właściwie nie ma takiej możliwości, a do tego ich serwisanci tak zawsze opisują protokoł, że wygląda jakby za każdym razem przyczyna zepsucia telefonu była inna. Nawet jeżeli tak robią to oczywiście bardzo źle ale ,że mówią o tym klientowi - podziwiam za szczerość.

Piotr_1228

27.07.2010

T-Mobile

Placówka

Brzeg, Chrobrego

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi