Opinia użytkownika: Piotr_1228
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Tego typu salon udowodnił, że na sprzedaży tak naprawdę mu nie zależy. Byłem zainteresowany zakupem laptopa. Odwiedziłem salon Avans w celu przejrzenia oferty laptopów. W całym sklepie było pusto, żadnego klienta, sprzedawca wpatrzony w monitor coś tak zaciekle pracował, nie zwracając na mnie żadnej uwagi, może to dobrze, bo są pewne grupy klientów, które nie lubią jak im się patrzy na rece. Ja w tym momencie jednak go potrzebowałem, dając mu wyraźne znaki, żeby do mnie podszedł. Po kilku nieudanych próbach łaskawie podszedł, bardzo wyraźnie zirytowany że go oderwałem od jego pracy.W momecie kiedy wreszcie podszedł, na moje pytanie zrobił bardzo zdziwioną minę, że pytam go o tak oczywiste w jego mniemaniu sprawy. Nie mówiąc już o fakcie, że jego hermetyczny język informatyczny powodował we mnie dziwne uczucie zaniepokojenia powodującego, że jedyną myślą jaka mi przychodziłą na myśl to ulotnić się jak najszybciej a już na pewno tam nic nie kupić. Udowodnienie klientowi, że jest analfabetą informatyczną (tak się poczułem) również nie spowoduje , że ilość klientów gwałtownie mu wzrośnie.Powodzenia w realizacji planów sprzedaży