Opinie użytkownika (10)

Dobrze. Sprzedawca mial...
Dobrze. Sprzedawca mial trudnosci w wytlumaczeniu jak funkcjonuje zamawianie kanapki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

PeraCoot

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pelen profesjonalizm,...
Rewelacyjnie. Pelen profesjonalizm, automaty do zamawiania rozladowuja kolejki, kierownik obecny na sali, czysto, szybko i dmacznie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo czysto,...
Super. Bardzo czysto, elegancko, szybko podane jedzenie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobry...
Bardzo dobrze. Dobry kontakt, niski czas oczekiwania gdy nie ma duzego ruchu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna szybka...
Rewelacyjnie. Profesjonalna szybka obsluga Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Szybka obsluga...
Super. Szybka obsluga i bardzo szybko podane przekaski na cieplo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko przebieglo szybko i profesjonalnie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Toaleta tylko...
OK. Toaleta tylko dla klientow, sprzedawca niechetnie podszedl do przygotowania hot doga, odwiodl mnie i polecil kanapke Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

PeraCoot

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprawna...
Bardzo dobrze. Sprawna organizacja zespolu, szybka i fachowa obsluga klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

PeraCoot

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z większością...
Kontakt z większością kierowców jest utrudniony, czuję się ignorowany przez tych panów. Warunki na terenie kościerskiego przystanku są fatalne. Kolejki po bilety miesięczne to norma, ale tego nie da się przeskoczyć. Niestety, często w budynku przesiadują i śpią bezdomni, pijani ludzie, od których dochodzi wyjątkowo nieprzyjemny odór. Obsługa "przy domofonie", od której można się dowiedzieć kiedy i skąd jedzie dany autobus zawsze mnie odsyła do rozpiski autobusów, twierdząc, że "to tam przecież jest". Po co ta kobieta tam siedzi ?

PeraCoot

30.04.2013

PKS Starogard Gdański

Placówka

Kościerzyna, Młyńska 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi