Opinie użytkownika (7)

Chciałem podzielic się...
Chciałem podzielic się spostrzeżeniami na temat poczty. Ilekroc tam idę to wychodzę z podniesionym ciśnieniem. panie z obsługi są nieprzyjemne i zachowują się tak jakby pracowały tam za darmo i siedziały na tej poczcie za karę. Chodzę tam niechętnie, ale gdy już muszę iśc w celu wysłania listy to naprawdę nie zdarzyło się, żebym nie stał w kolejce. Panie mają straszne powolne ruchy i dla nich nawet kolejka trzy osobowa sprawia wielkie trudności. Pomijam już fakt, że wysyłane listy czy kartki świąteczne, często nie dochodzą do adresata, nie wiadomo z jakiego powodu, widocznie Poczta Polska, która jest jedyną tego typu znaczącym usługodawcą tego typu, uważa, że nie musi się starac o klienta, mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni .

Paweł_916

20.03.2010

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałem do czynienia z firmą PZU za sprawą naszego samochodu. Otóż mój ojciec postanowił przerejestrowac samochód i dopisac mnie jako współwłaściciela tegoż pojazdu do dowodu rejestracyjnego. Oczywiście w wydziale komunikacji poszło wszystko sprawnie, pozostała tylko sprawa ponownego ubezpieczenia samochodu, gdyż zmieniał on właściciela oraz został dodany nowy współwłaściciel co spowodowało podwyżkę składki za ubezpieczenie samochodu. Poszliśmy do placówki PZU i zaczęły się problemy, okazało się, że nie można ojcu przyznac należnych zniżek gdyż nie ma on ciągłości w ubezpieczeniu pojazdów. Mało tego, mają tam taki bałagan, że nawet nie wiedzieli, że jest już posiadaczem innego samochodu i że ubezpiecza u nich inne auto. A co najlepsze w tym wszystkim, po dowiezieniu wszystkich dokumentów, które świadczyły o tym, że ojciec daną ciągłośc w ubezpieczeniu posiada, pani kierownik, oznajmiła, że sprawa będzie pozytywnie załatwiona, jak się przeniesie do ich funduszu emerytalnego. Na szczęście, jakoś wszystko udało się zakończyc sprawę pozytywnie, ale oczywiście ta "miła" pani nie zrezygnowała i kilkakrotnie dzwoniła w celu zwerbowania ojca do ich funduszu. Naprawdę niemiłe wspomnienia związane z ta placówką

Paweł_916

20.03.2010

PZU

Placówka

Głubczyce, niepodległości 17

Nie zgadzam się (24)
Sklep Lidl nie...
Sklep Lidl nie różni się wiele od innych sklepów tej sieci. Dziś byłem w głubczyckim Lidlu i wrażenia po wyjściu z niego są pozytywne. Przy wejściu do sklepu czekają na klienta dobrze widoczne ulotki z asortymentem sklepu. Wnętrze sklepu jest bardzo przestrzenne i jasne,a do tego utrzymane w czystości. Produkty na półkach są poukładane a ich ceny są dobrze widoczne dla klienta. Po zapytaniu pracownika o dany produkt, ze spokojem i bez negatywnych emocji szczegółowo wytłumaczył mi gdzie znajduje się produkt. Jedynie co mnie troszkę zniechęciło to oczekiwanie na obsłudze w kolejce. Rozumiem, że czasem trzeba trochę dłużej postac, ale uważam, że jak na tyle ludzi znajdujących się w tym momencie w sklepie, dwie kasjerki to zdecydowanie za mało. Mimo tego uważam, że warto robic zakupy w tym sklepie, ze względu na nastawienie do klienta i duży wybór produktów.

Paweł_916

04.03.2010

LIDL

Placówka

Głubczyce, Sobieskiego 1

Nie zgadzam się (26)
Dziś zajechałem na...
Dziś zajechałem na stację benzynową "Delfin" w Kietrzu. Muszę przyznac, że ile razy nie tankowałbym tam samochodu, to tyle razy zostaję tam szybko i profesjonalnie obsłużony. Obsługa jest miła i otwarta na klienta. Ceny paliwa można określic jako przystępne dla klienta, a i jakościowo benzyna jest dobra, gdyż tankuję tam od dłuższego czasu i nie stwierdziłem żadnych złych zachowań samochodu związanych ze złym paliwem.

Paweł_916

04.03.2010

Delfin

Placówka

Kietrz, Ogrodowa

Nie zgadzam się (21)
Dzisiaj odwiedziłem wyżej...
Dzisiaj odwiedziłem wyżej wymieniony sklep. Był on utrzymany w należytym porządku, ale chcę tu opisac inną rzecz. Otóż, razem z mamą wybraliśmy kwiatka w doniczce do domu. Na regale, gdzie stał kwiatek widniała cena, nieco ponad 7zł. Po odejściu od kasy i sprawdzeniu paragonu w domu ( niestety) okazało się, że kwiat jednak kosztował ponad 17zł. Nie wiem czy to pomyłka czy celowe wprowadzenie klienta w błąd.

Paweł_916

04.03.2010

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (16)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, Niewątpliwie była to pomyłka. Jednak dla Klienta najważniejsza jest cena, którą widzi na produkcie: może i powinien właśnie tyle zapłacić. Zapraszam Panią w dowolnym czasie do sklepu i proszę o kontakt z kierownikiem działu kas celem odbioru różnicy w cenie. Pozdrawiam, Rafał Truniarz-Jurek, Menedżer ds. obsługi klientów
Dzisiaj byłe na...
Dzisiaj byłe na zakupach w hipermarkecie Auchan. Muszę stwierdzic, że jakośc tego hipermarketu stoi na wysokim poziomie. Wszystko jest starannie poukładane i łatwo dostępne dla klienta. Również czystośc sklepu jest bez zarzutu. Co do obsługi, to stoi na wysokim poziomie. Pani kasjerka była bardzo miła i uczynna. Bardzo polecam te placówke.

Paweł_916

04.03.2010

Auchan

Placówka

Racibórz, Rybnicka 97

Nie zgadzam się (31)
W wyżej wymienionym...
W wyżej wymienionym banku, byłem zakładac konto bankowe. Stan lokalu oraz jego czystośc oceniam bardzo pozytywnie. Obsługa banku była bardzo miła o otwarta na klienta. Pani, która mnie obsługiwała było życzliwa i gotowa do udzielenia wszelkich informacji na temat oferty banku. Ogólne wrażenia po wizycie bardzo pozytywne.

Paweł_916

02.03.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (23)
28.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi