Chciałem podzielic się spostrzeżeniami na temat poczty. Ilekroc tam idę to wychodzę z podniesionym ciśnieniem. panie z obsługi są nieprzyjemne i zachowują się tak jakby pracowały tam za darmo i siedziały na tej poczcie za karę. Chodzę tam niechętnie, ale gdy już muszę iśc w celu wysłania listy to naprawdę nie zdarzyło się, żebym nie stał w kolejce. Panie mają straszne powolne ruchy i dla nich nawet kolejka trzy osobowa sprawia wielkie trudności. Pomijam już fakt, że wysyłane listy czy kartki świąteczne, często nie dochodzą do adresata, nie wiadomo z jakiego powodu, widocznie Poczta Polska, która jest jedyną tego typu znaczącym usługodawcą tego typu, uważa, że nie musi się starac o klienta, mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni .
W ostatnim czasie miałem do czynienia z firmą PZU za sprawą naszego samochodu. Otóż mój ojciec postanowił przerejestrowac samochód i dopisac mnie jako współwłaściciela tegoż pojazdu do dowodu rejestracyjnego. Oczywiście w wydziale komunikacji poszło wszystko sprawnie, pozostała tylko sprawa ponownego ubezpieczenia samochodu, gdyż zmieniał on właściciela oraz został dodany nowy współwłaściciel co spowodowało podwyżkę składki za ubezpieczenie samochodu. Poszliśmy do placówki PZU i zaczęły się problemy, okazało się, że nie można ojcu przyznac należnych zniżek gdyż nie ma on ciągłości w ubezpieczeniu pojazdów. Mało tego, mają tam taki bałagan, że nawet nie wiedzieli, że jest już posiadaczem innego samochodu i że ubezpiecza u nich inne auto. A co najlepsze w tym wszystkim, po dowiezieniu wszystkich dokumentów, które świadczyły o tym, że ojciec daną ciągłośc w ubezpieczeniu posiada, pani kierownik, oznajmiła, że sprawa będzie pozytywnie załatwiona, jak się przeniesie do ich funduszu emerytalnego. Na szczęście, jakoś wszystko udało się zakończyc sprawę pozytywnie, ale oczywiście ta "miła" pani nie zrezygnowała i kilkakrotnie dzwoniła w celu zwerbowania ojca do ich funduszu. Naprawdę niemiłe wspomnienia związane z ta placówką
Sklep Lidl nie różni się wiele od innych sklepów tej sieci. Dziś byłem w głubczyckim Lidlu i wrażenia po wyjściu z niego są pozytywne. Przy wejściu do sklepu czekają na klienta dobrze widoczne ulotki z asortymentem sklepu. Wnętrze sklepu jest bardzo przestrzenne i jasne,a do tego utrzymane w czystości. Produkty na półkach są poukładane a ich ceny są dobrze widoczne dla klienta. Po zapytaniu pracownika o dany produkt, ze spokojem i bez negatywnych emocji szczegółowo wytłumaczył mi gdzie znajduje się produkt. Jedynie co mnie troszkę zniechęciło to oczekiwanie na obsłudze w kolejce. Rozumiem, że czasem trzeba trochę dłużej postac, ale uważam, że jak na tyle ludzi znajdujących się w tym momencie w sklepie, dwie kasjerki to zdecydowanie za mało. Mimo tego uważam, że warto robic zakupy w tym sklepie, ze względu na nastawienie do klienta i duży wybór produktów.
Dziś zajechałem na stację benzynową "Delfin" w Kietrzu. Muszę przyznac, że ile razy nie tankowałbym tam samochodu, to tyle razy zostaję tam szybko i profesjonalnie obsłużony. Obsługa jest miła i otwarta na klienta. Ceny paliwa można określic jako przystępne dla klienta, a i jakościowo benzyna jest dobra, gdyż tankuję tam od dłuższego czasu i nie stwierdziłem żadnych złych zachowań samochodu związanych ze złym paliwem.
Dzisiaj odwiedziłem wyżej wymieniony sklep. Był on utrzymany w należytym porządku, ale chcę tu opisac inną rzecz. Otóż, razem z mamą wybraliśmy kwiatka w doniczce do domu. Na regale, gdzie stał kwiatek widniała cena, nieco ponad 7zł. Po odejściu od kasy i sprawdzeniu paragonu w domu ( niestety) okazało się, że kwiat jednak kosztował ponad 17zł. Nie wiem czy to pomyłka czy celowe wprowadzenie klienta w błąd.
Witam,
Niewątpliwie była to pomyłka. Jednak dla Klienta najważniejsza jest cena, którą widzi na produkcie: może i powinien właśnie tyle zapłacić. Zapraszam Panią w dowolnym czasie do sklepu i proszę o kontakt z kierownikiem działu kas celem odbioru różnicy w cenie.
Pozdrawiam, Rafał Truniarz-Jurek, Menedżer ds. obsługi klientów
Dzisiaj byłe na...
Dzisiaj byłe na zakupach w hipermarkecie Auchan. Muszę stwierdzic, że jakośc tego hipermarketu stoi na wysokim poziomie. Wszystko jest starannie poukładane i łatwo dostępne dla klienta. Również czystośc sklepu jest bez zarzutu. Co do obsługi, to stoi na wysokim poziomie. Pani kasjerka była bardzo miła i uczynna. Bardzo polecam te placówke.
W wyżej wymienionym banku, byłem zakładac konto bankowe. Stan lokalu oraz jego czystośc oceniam bardzo pozytywnie. Obsługa banku była bardzo miła o otwarta na klienta. Pani, która mnie obsługiwała było życzliwa i gotowa do udzielenia wszelkich informacji na temat oferty banku. Ogólne wrażenia po wizycie bardzo pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.