15 stycznia kończyła mi się obecna polsa ubezpieczeniowa OC którą miałem w PZU.Postanowiłem porównać oferty ubezpieczeniowe innych firm niż PZU.Jak się okazało najniższą stawkę OC na rynku zaoferował mbank.Konsultant telefoniczny szybko przygotował polisę,wysłał kopię dokumentu na pocztę a także po uzgodnieniu ze mną i po podanie przez mnie odpowiednich kodów pobrał okeśloną kwotę z rachunku.Polisa przyszła po dwóch dniach do domu.super
Witam,
bardzo dziękujemy, że zechciał Pan podzielić się swoją opinią na temat produktów oraz usług mBanku. Cieszy Nas fakt, że oferta SUS jest konkurencyjna na rynku i korzystna dla Klienta. Liczymy na to, że zachęcony tym produktem, sięgnie Pan również po inne oferowane przez Nasz bank. Cieszy nas fakt, że starania i ciągła praca nad wysokimi standardami w obsłudze Klienta przynoszą zamierzone efekty i sprawiają, że Klienci są zadowoleni. Na tym najbardziej nam zależy.
Pozdrawiam
Agata Tomczyńska
mBank
Jestem klientem mbanku...
Jestem klientem mbanku od czterech lat.Ostatnio zdecydowałem że powinienem mieć kartę kredytową do posiadanego przez mnie rachunku w mbanku.Wykonałem telefon na mlinię i w bardzo szybki i konkretny sposób operator mlini zebrał wszystkie informacje potrzebne do wydania karty. Po dwóch dniach dostałem umowę o wydanie karty wraz ze specjalnymi warunkami.Po odesłaniu umowy(oczywiście na koszt adresata)kartę otzrymałem po 3 dniach.Według mnie szybka i konkretna obsługa.
Witam.
Na wstępie dziękujemy za wyrażenie przychylnej opinii i zwrócenie uwagi na jakość obsługi. Tego rodzaju informacje sprawiają, że całe zaangażowanie, które wkładamy w wykonywaną pracę, nabiera realnych kształtów, materializując się w postaci zadowolonego Klienta. Wyrażamy głęboką nadzieję, że dalszy kontakt z mBankiem będzie przebiegał równie owocnie. Bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale również satysfakcję z poziomu i jakości obsługi. Jeszcze raz najmocniej dziękujemy.
Pozdrawiam
Sylwia Ulężałka
mBank
Trzeciego listopada udałem...
Trzeciego listopada udałem się do Salonu sieci Plus w Piasecznie aby zmniejszyć obecny abonament.Posiadałem taryfę biznesową z możliwością 5 darmowych numerów w sieci Plus.Konsultanr zatrudniony we wspomnianym salonie zapewnił mnie, że tak oczywiście można zmienić taryfę na mmiejszą nie tracąc tych darmowych numerów.Poinformował mnie , że trzeba będzie tylko zadzwonić na BOK i ponownie je uruchomić.Jak się później okazało taryfa została zmieniona tak jak dla osoby fizycznej a nie biznesowej a darmowych numerów uruchomić nie można .Żeby zaistniałą sytuację rozwiązać musiałem udać się do innego punktu, złożyć reklamację i czekać trzy tygodnie na rozpatrzenie.
Bardzo dobrze zorganizowana placówka.Duża liczba zatrudnionych lekarzy co bardzo ułatwia dostęp zarówno do internisty jak i specjalisty.Istnieje możliwość logowania on-line co daje możliwość umwaiania wizty,przeglądania wizyt a także zadawania putań lekarzowi po odbytej wizycie.Wszystkie nowe informacje przesyłane są e-mailem na skrzynkę.Oceniam ich dobrze pod względem jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.