Sklep jest dobrze oznaczony i łatwo go odnaleźć. Wewnątrz sklepu panował porządek, a towary były estetycznie ułożone na półkach. Sprzedawca z własnej inicjatywy rozpoczął rozmowę, chętnie mi doradził w wyborze, posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Sprzedawca zaproponował mi zakup produktu komplementarnego oraz dodatkowego. Chętnie wrócę do sklepu ponownie oraz polecę go rodzinie i znajomym.
W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.
Doradca był uprzejmy i kompetentny. Jego wygląd i postawa korespondowały z zajmowanym stanowiskiem. Sprzedawca sprawiał wrażenie eksperta i posiadał dużą wiedzę fachową na temat sprzedawanych produktów.
Pracownik z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę i powitał mnie werbalnie. Doradca zbadał moje potrzeby i rekomendował odpowiedni produkt. Pracownik posiadał wiedzę na temat produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Sprzedawca zaproponował przystąpienie do Klubu Media Markt oraz przedłużenie gwarancji, ale nie wspomniał o ubezpieczeniu sprzętu i zakupu na raty. Doradca kompetentny i profesjonalny. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.
W sklepie panował porządek i było czysto. Ekspozycja towarów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Pracownik chętnie pomógł mi wyborze produktu, o który zapytałem. Kasjer obsłużył mnie szybko i sprawnie. Chętnie polecę sklep rodzinie i znajomym.
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.
Dzisiejsza wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Wokół kawiarni panował ład i porządek. Stoliki były czyste a krzesła równo ustawione przy stolikach. Witryna z lodami zachęcała do zakupu. Pojemniki z lodami wypełnione były każdym smakiem. Lody udekorowane były między innymi rurkami waflowymi, kostkami czekolady, biszkoptami, bitą śmietaną, polewami owocowymi oraz kawałkami świeżych owoców. Gablota z sokami oraz koktajlami była czysta. Dzbanki wypełnione były sokami, które wyglądały na świeżo przygotowane. Dzbanki stały na pokruszonym lodzie. Pracownik obsługujący mnie był miły i sympatyczny, nawiązał kontakt wzrokowy, prawidłowo przyjął zamówienie, zapytał o Kartę Stałego Klienta. Poinformował o bieżącej promocji i zaproponował rozszerzenia zamówienia. Po przyjęciu zamówienia spontanicznie wydał paragon, a po kilku minutach od przyjęcia zamówienia przyniósł kawę oraz ciasto. Chętnie odwiedzę ten lokal ponownie, a także polecę go znajomym i rodzinie.
Podczas wizyty pracownik był miły i uprzejmy. Sprzedawca obsłużył mnie sprawnie i szybko, zaproponował rozszerzenie zakupu, ale nie zapytał o kartę lojalnościową. Sprzedawca używał zwrotów grzecznościowych i był przyjaźnie nastawiony do klienta.
W sklepie było czysto, na półkach panował porządek, ekspozycja zachęcała do zrobienia zakupów. Towary były estetycznie wyeksponowane i czytelnie oznaczone. Pracownicy chętni do pomocy i uprzejmi. W przyszłości odwiedzę sklep ponownie.
W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.
Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanego produktu i chętnie dzielił się nią ze mną. Wygląd i postawa pracownika zachęcały do skorzystania z usług banku. Po wizycie zdecydowałbym się założyć produkt inwestycyjny u tego pracownika na swoje prywatne potrzeby.
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.
Moje subiektywne wrażenie rozmowy z Farmaceutą było pozytywne. Pracownik apteki był uprzejmy i kompetentny. Prawidłowo zbadał moje potrzeby i przedstawił odpowiednie produkty. Farmaceuta posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Sprzedawca pokazał mi proponowane produkty i wskazał na ich istotne cechy, a także zaproponował zakup produktów dodatkowych. Na koniec wizyty zostałem pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty. Chętnie wrócę do apteki ponownie oraz polecę ją rodzinie i znajomym.
W salonie panował porządek i było czysto. Po wejściu do sklepu żaden z pracowników nie powitał mnie żadnym zwrotem grzecznościowym. Doradca z własnej inicjatywy nie zaproponował mi obsługi, ale poproszony o pomoc zareagował pozytywnie. Sprzedawca zbadał moje podstawowe potrzeby zakupowe i wskazał odpowiedni produkt. Sprzedawca posiadał wiedzę o produkcie, wskazał na położenie produktu na sali sprzedaży, zaproponował zakup dodatkowego produktu oraz dążył do finalizacji rozmowy sprzedażowej. Obsługa przy kasie sprawna, kasjer zaproponował dodatkowy zakup oraz aplikację 4F. W przyszłości chętnie wrócę do sklepu ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.
W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę. Pracownik kompetentny, posiadający wiedzę na temat sprzedawanych usług. Doradca zaangażowany w proces sprzedaży, starający się dobrać najlepszą dla klienta ofertę. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.
Pracownik z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę i powitał mnie werbalnie. Doradca zbadał moje potrzeby i rekomendował odpowiedni produkt. Pracownik posiadał wiedzę na temat produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Sprzedawca zaproponował akcesoria oraz przedłużenie gwarancji, ale nie wspomniał o zakupie na raty. Sprzedawca nie dążył do finalizacji rozmowy sprzedażowej, a podczas prezentacji nie używał języka korzyści. Doradca kompetentny i życzliwy. Pracownik odprowadził mnie do POK. Ogólne wrażenie z wizyty pozytywne.
Pracownik sprawnie odpowiedział na moje zapytanie. Przesłana odpowiedź była rozbudowana i zawierała wszystkie niezbędne informacje. Do wiadomości załączona była oferta oraz symulacja kredytowa. Kontakt z salonem oceniam pozytywnie. W przyszłości chętnie kupię auto w tym salonie.
Po wejściu do sklepu zostałem powitany zwrotem grzecznościowym. W sklepie panował porządek, a ekspozycja produktów była czytelna i estetyczna. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę i chętnie doradził mi w wyborze. Sprzedawca zaproponował mi dodatkowy zakup oraz poinformował o możliwości przedłużenia gwarancji oraz opcji zakupu na raty. Doradca był zaangażowany w proces sprzedaży, ale skupił się na parametrach technicznych sprzętu i nie wskazał na korzyści z zakupu. Pracownik był uprzejmy i zaangażowany w proces sprzedaży. W przyszłości chętnie wrócę do sklepu ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.