Opinie użytkownika (8)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1733

27.07.2016

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór produktów...
Duży wybór produktów i bardzo miła obsługa, sprzedawczyni pomogła mi wybrać najlepszy dla mnie produkt, widać było, że wie, o czym mówi. Dała mi nawet próbkę balsamu, żebym mogła wypróbować go na skórze dłoni. Sklep jest troszkę ciasny kiedy wejdzie kilkoro klientów, szczególnie, że była w nim tylko jedna pracownica, więc kiedy pomagała jednej klientce, inne musiały czekać i zrobił się mały tłok. Jednak poza tym byłam bardzo zadowolona z obsługi.

Paulina_1733

01.04.2016

ZIAJA

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest przestronny,...
Sklep jest przestronny, czysty, jest duży wybór towarów. Oprócz normalnych kas jest też kilka samoobsługowych, gdzie zawsze znajduje się pracownik, który pomaga klientom w razie konieczności – choć w tylko jednej kasie samoobsługowej można płacić gotówką i zdarza się, że tworzy się przy niej kolejka, podczas gdy inne kasy są puste. Poza tym, na stanowiskach z mięsem, wędlinami itp. często nie ma wystarczająco dużo pracowników, więc trzeba czasem na kogoś poczekać, a pracownicy są zmuszeni biegać od stanowiska do stanowiska. Obsługa jest z reguły miła i pomocna, choć zdarzyło mi się odczuć, że obsługująca mnie osoba była może nie tyle niemiła, co zmęczona.

Paulina_1733

01.04.2016

Piotr i Paweł

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 95

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi