Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa w sklepie Castorama w Białymstoku jest genialna. Pracownicy są bardzo życzliwi i pomocni. Panowie pracujący na stoisku z farbami bardzo mi pomogli przy wyborze farb do mieszkania. Natomiast Pan ze stoiska z narzędziami był bardzo kompetentny. Wiedział wszystko o oferowanym przez Castoramę sprzęcie. Pomógł mężowi wybrać dobrą wkrętarkę w dobrej cenie. Poświęcił nam dużo czasu, nie próbując nas zbyć. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi na tych stoiskach. Polecam Castoramę
Chętnie przyjeżdżam do Media Markt gdy mam zamiar kupić sprzęt AGD lub RTV. Bardzo kompetentni pracownicy, zawsze chętnie służą pomocą przy wyborze produktów. Duży wybór asortymentu zachęca do zakupów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam
Mojej ostatniej wizyty w Biedronce nie wspominam zbyt miło. Zakupy przebiegały jak zwykle, obsługa na sali sprzedaży miła i życzliwa, czego nie można było powiedzieć o obsłudze przy kasie. Kasjerka policzyła wszystkie moje zakupy, zostały jej tylko cukierki na wagę. W reklamówce miałam garść cukierków (praliny Disney o wadze 168g). Kasjerka policzyła je najpierw jako cukierki karmel za 9,90zł. Od razu zorientowała się że się pomyliła. Skasowała błąd i policzyła cukierki jako cukierki Toffino za 15,90zł. Powiedziała mi kwotę do zapłaty. Ja jednak zanim zapłaciłam zauważyłam, że coś jest nie tak. Przecież nie możliwe, że za kilka cukierków mam zapłacić 15,90zł. Zwróciłam uwagę kasjerce, że musiała się pomylić. Przyznała, że mam rację, skasowała błąd i zapytała inną kasjerkę o kod na te cukierki. Policzyła je jeszcze raz i tym razem udało się bez błędu, zapłaciłam za nie 4,18zł. Można się domyślać, że kasjerka wiedziała o swoim błędzie, skoro pierwszy raz zauważyła, że błędnie nabiła cukierki za 9,90zł to dlaczego gdy nabiła cukierki za 15,90zł nie zauważyła, że coś jest nie tak. Nie znała kodu produktu i zamiast od razu zapytać koleżankę to policzyła coś innego. Gdybym nie zwróciła jej uwagi zostałabym oszukana na prawie 12zł.
Jakość obsługi w hipermarkecie Tesco w Sokółce jest dobra. Personel zawsze dba o klienta, chętnie udziela pomocy np. w znalezieniu szukanego produktu. Minusem jest dla mnie obsługa na stoisku z mięsem, gdzie albo jest długa kolejka i wolna obsługa albo nie ma kolejki i trzeba czekać aż ktoś podejdzie i Cię obsłuży. Obsługa przy kasie jest zawsze szybka i miła. Wiele do życzenia pozostawia też czystość przed sklepem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.