Dnia 21/02/2010 udałem się na zakupy do "Klifu" w Gdyni . Głównym celem mojej podróży był zakup lustrzanki w sklepie Euro rtv agd ale postanowiłem też zakupić coś do ubrania .Wybór padł na sieć H&M. Butik robi na prawdę pozytywne wrażenie - jest bardzo przestronny , wybór odzieży jest wystarczający i w miarę przejrzysty . Jestem facetem, znam swoje rozmiary więc wybór sweterka i koszuli zajął mi dosłownie kilka chwil . Nie oczekiwałem obsługi ale Panie doradczyni były zapewne gotowe do pomocy .
Zabrałem wybrany towar i udałem do kasy . Tam przy kasie czekała urodziwa Pani J. która z pogodnym uśmiechem skasowała ubrania poprosiła o PIN i zapakowała towar.
Cała wizyta zajęła mi dosłownie 5 min . a sweter i koszula leża idealnie :)
W dniu 21 .02.2010 dokonałem zakupu lustrzanki cyfrowej w sklepie Euro rtv agd .
Cały proces zakupu rozpoczął się od oczywiście , znalezienia ofert w gazetce dostarczonej do mojego domu .. Najpierw udałem się do sklepu w Rumi gdzie okazało się że owych lustrzanek tamtejszy oddział nie posiada . Lekko zawiedziony udałem się do domu . Dnia następnego postanowiłem zadzwonić na Infolinie Euro gdzie kompetentny konsultant sprawdził dla mnie stany magazynowe danych sklepów w Trójmieście po czym zaproponował rezerwację w wybranym przeze mnie punkcie . Po rozmowie i zapisaniu numeru zamówienia odpaliłem auto i udałem się do Euro Rtv Agd w Gdyni ( tamtejszy Klif) . Obiekt "Klif" odwiedzałem po raz pierwszy - na prawdę robi wrażenie - europejskie standard i światowe marki w butikach . Zabrakło (chyba) tylko planu rozkładu butików w Klifie , na szczęście pomógł mi pan z ochrony , który idealnie wskazał gdzie mam się udać .
Napisze szczerze że sklep Euro w Gdyni zrobił na mnie lepsze wrażenie niż ten w Rumi - zadecydowała czystość obiektu i przejrzystość ekspozycji .
Jestem klientem , który nie lubi kiedy sprzedawcy podchodzą do niego i pytają "Czy mogę w czymś pomóc" .Nikt z obsługi nie podszedł do mnie - warto nadmienić że dwóch bodajże z czterech handlowców obsługiwało swoich klientów kierownik zajmował się sprawami administracyjnymi a jeden sprzedawca podpierał się o ladę . Postanowiłem do niego podejść w celu zrealizowania odbioru zarezerwowanego aparatu . W momencie kiedy podszedłem i przywitałem się młody handlowiec od razu się ożywił odpowiedział energicznym "Dzień dobry" i zabrał się za obsługę .
Poinformowałem go że przyjechałem po zarezerwowaną sztukę aparatu . Sprzedawca sprawdził w komputerze stan magazynowy po czym udał się na zaplecze po moją sztukę . Jego nieobecność trwałą bardzo krótko . Bardzo spodobało mi się że przy mnie sprawdził kompletność zestawu oraz jego stan jakościowy .Po czym przeszedł do sprzedaży komplementarnej proponując kartę pamięci i torbę . Po krótkiej dyskusji na temat w/w akcesoriów zdecydowałem się na wybór - pan pomógł mi szczególnie przy wyborze torby gdyż sam stanął kilka dni wcześniej przed podobnym wyborem . Następnie wystawił potrzebne papiery z którymi udałem się do kasy .Tam miła Pani szybko dokonała transakcji na kasie . W tym czasie sprzedawca pakował moje sprzęty do reklamówki . Cała transakcja począwszy od wejścia do placówki aż po symboliczne " Do widzenia" trwała ok. 15 minut.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to średnia wiedza obsługującego mnie handlowca na temat asortymentu foto ( nie wiedział po co jest filtr UV zakładany na obiektyw i nie potrafił znaleźć folii ochronnej na wyświetlacz lcd ) - możliwe że to młody pracownik , nadrabiał za to elastycznością oraz uprzejmością.Ah i jeszcze jedno sprzedawca miał lekko popisaną koszulę długopisem :) .
W sobotę ,13 lutego br. ok. godziny 22 zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta Heyah w celu rozwiązania problemu dotyczącego niemożności wykonywania połączeń wychodzących w tejże sieci .
Samo połączenie z BOK trwało ok . 1 min , ponieważ wszystkie linie były zajęte . Jednak warto było czekać . Powitał mnie młody,energiczny głos pani J., która szybko rozpoznała problem i poinformowała jak go usunąć.
Problem polegał na tym iż nie wiedziałem że kwota doładowania 5 zł nie przedłuża ważności konta .Niby błachostka a tak potrafi utrudnić życie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.