Opinia użytkownika: Patryk_106
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W dniu 21 .02.2010 dokonałem zakupu lustrzanki cyfrowej w sklepie Euro rtv agd . Cały proces zakupu rozpoczął się od oczywiście , znalezienia ofert w gazetce dostarczonej do mojego domu .. Najpierw udałem się do sklepu w Rumi gdzie okazało się że owych lustrzanek tamtejszy oddział nie posiada . Lekko zawiedziony udałem się do domu . Dnia następnego postanowiłem zadzwonić na Infolinie Euro gdzie kompetentny konsultant sprawdził dla mnie stany magazynowe danych sklepów w Trójmieście po czym zaproponował rezerwację w wybranym przeze mnie punkcie . Po rozmowie i zapisaniu numeru zamówienia odpaliłem auto i udałem się do Euro Rtv Agd w Gdyni ( tamtejszy Klif) . Obiekt "Klif" odwiedzałem po raz pierwszy - na prawdę robi wrażenie - europejskie standard i światowe marki w butikach . Zabrakło (chyba) tylko planu rozkładu butików w Klifie , na szczęście pomógł mi pan z ochrony , który idealnie wskazał gdzie mam się udać . Napisze szczerze że sklep Euro w Gdyni zrobił na mnie lepsze wrażenie niż ten w Rumi - zadecydowała czystość obiektu i przejrzystość ekspozycji . Jestem klientem , który nie lubi kiedy sprzedawcy podchodzą do niego i pytają "Czy mogę w czymś pomóc" .Nikt z obsługi nie podszedł do mnie - warto nadmienić że dwóch bodajże z czterech handlowców obsługiwało swoich klientów kierownik zajmował się sprawami administracyjnymi a jeden sprzedawca podpierał się o ladę . Postanowiłem do niego podejść w celu zrealizowania odbioru zarezerwowanego aparatu . W momencie kiedy podszedłem i przywitałem się młody handlowiec od razu się ożywił odpowiedział energicznym "Dzień dobry" i zabrał się za obsługę . Poinformowałem go że przyjechałem po zarezerwowaną sztukę aparatu . Sprzedawca sprawdził w komputerze stan magazynowy po czym udał się na zaplecze po moją sztukę . Jego nieobecność trwałą bardzo krótko . Bardzo spodobało mi się że przy mnie sprawdził kompletność zestawu oraz jego stan jakościowy .Po czym przeszedł do sprzedaży komplementarnej proponując kartę pamięci i torbę . Po krótkiej dyskusji na temat w/w akcesoriów zdecydowałem się na wybór - pan pomógł mi szczególnie przy wyborze torby gdyż sam stanął kilka dni wcześniej przed podobnym wyborem . Następnie wystawił potrzebne papiery z którymi udałem się do kasy .Tam miła Pani szybko dokonała transakcji na kasie . W tym czasie sprzedawca pakował moje sprzęty do reklamówki . Cała transakcja począwszy od wejścia do placówki aż po symboliczne " Do widzenia" trwała ok. 15 minut. Jedyne do czego mogę się przyczepić to średnia wiedza obsługującego mnie handlowca na temat asortymentu foto ( nie wiedział po co jest filtr UV zakładany na obiektyw i nie potrafił znaleźć folii ochronnej na wyświetlacz lcd ) - możliwe że to młody pracownik , nadrabiał za to elastycznością oraz uprzejmością.Ah i jeszcze jedno sprzedawca miał lekko popisaną koszulę długopisem :) .