Nie zrealizowano mojego zamówienia, bo dopiero po opłaceniu stwierdzili ze nie ma już zamawianego towaru. Dostałam kod paru zł, który mogłam wykorzystać ale przy zakupach na o wiele większa kwotę - taka niby rekompensata.
Brak indywidualnego podejścia do Klienta. Chciałam posiadać konto w innym banku, łatwa obsługa online itp, ale w sytuacji pojawienia się problemu nie uzyskałam satysfakcjonującej pomocy.
Bardzo miła Pani wytłumaczyła mi zasady naliczania opłat oraz przedstawiła aktualne dane dotyczące mojego konta i podała instrukcję dalszego postępowania w sprawie. Nie potrzebowała czasu do konsultacji, a samo połączenie nastąpiło bardzo szybko (bez czekania w kolejce).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.