Opinie użytkownika (12)

Super wizyta w...
Super wizyta w PEPCO w Chełmie przy ul. Lwowskiej 13. Moja wizyta w sklepie była bardzo pozytywnym zaskoczeniem i dobrym wydarzeniem w ciągu dnia. Oferta, którą proponował sklep w gazetkach była w pełni dostępna w asortymencie sklepu. Personel zachowywał się profesjonalnie, używał z zwrotów grzecznościowych, wyrażał zaangażowanie w szukaniu produktów. Czas obsługi bardzo krótki, nie musiałem stać w kolejce , ponieważ przy kasie obsługiwały dwie panie. Wygląd miejsca wzorowy, bez najmniejszych uchybień: świeży zapach, czyta podłoga, świeże ściany, bardzo dobre oświetlenie. Rewelacja!

PanGadzet

24.05.2013

PEPCO

Placówka

Chełm, Lwowska 13

Nie zgadzam się (0)
Daję 5 gwiazdek...
Daję 5 gwiazdek dla porównywarki cenowej ceneo.pl ! Zawsze przed zakupem jakiegokolwiek produktu zaglądam na ceneo, aby sprawdzić przedział cenowy i nigdy się nie zawiodłem. Portal posiada narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert sklepowych. Wchodząc na portal mogę sięgną po opinie o sklepach internetowych - poziomie obsługi klienta, przebiegu realizacji zamówień czy terminowości przesyłek, wystawianych przez innych użytkowników po dokonaniu zakupu. Bardzo dobrze, że istnieją tego typu przeglądarki dzięki, którym nie da się ,,nabić w butelkę" konsumenta.

PanGadzet

24.05.2013

ceneo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wystawiam bardzo dobrą...
Wystawiam bardzo dobrą opinię dla sklepu Carrefour w Chełmie przy ulicy Lwowskiej 81. Sklep mieszczący się w centrum miasta jest łatwy do zlokalizowania nawet la tych, którzy nie znają miasta. Obok sklepu jest duży parking, stacja paliw, myjnia samochodowa oraz sklep typu warzywniak. Odwiedzając sklep zastałem w nim porządek, towar poukładany na pułkach, produkty promocyjne z gazetki w widocznych miejscach tuż przy wejściu do sklepu są bardzo dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy nie lubią przemykać się po wszystkich alejkach regałów sklepowych. Oferta, cena i asortyment na dobrym poziomie. Stan zatratowania produktów w normie. W sklepie było czysto, wygląd sklepu w porządku, jednak mam małe zastrzeżenia co do czystości stoiska owoce- warzywa, oraz do stoiska rybnego. Drobne uchybienia dotyczyły nieprzyjemnego zapachu oraz świeżości niektórych produktów. Obsługa kompetentna i miła. Zachowanie personelu bez zastrzeżeń a organizacja i czas obsługi stosunkowo krótki.

PanGadzet

23.05.2013

Carrefour

Placówka

Chełm, Lwowska 81

Nie zgadzam się (0)
Niestety zawiodłem się...
Niestety zawiodłem się na portalu Pracuj.pl. Wchodząc na stronę portalu można przyjąć, że jest profesjonalna, przejrzysta oraz intuicyjna w obsłudze, ale niestety nijak ma się to do korzystania z wyszukiwarki pracy. Otóż oferty pracy są bardzo często nieaktualne a nawet wygenerowane w celach oszustwa. Niestety portal nie sprawdza proponowanych ofert ani pracodawców, wiele tam ,,śmieciowych" propozycji pracy -mam tu na myśli: dziwne ogłoszenia dziwnych pracodawców, którzy najprawdopodobniej nie istnieją- zapewne CV wysłane do takiego pracodawcy zostanie przechwycone dla celów marketingowych. Owszem istnieją też normalne oferty pracy u rzeczywistych pracodawców, jednak takich ofert jest bardzo niewiele. Otrzymując newsletter na emalia w większości propozycji pracy odnajdziemy mnóstwo ,,ofert pracy", które można zaliczyć do spamu. Generalnie oceniam tę stronę źle, choć dla kogoś może być pomocna dla mnie okazała się nieskuteczna i miałka.

PanGadzet

21.05.2013

Pracuj.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Internetowy Sklep ELECTRO.pl...
Internetowy Sklep ELECTRO.pl - to moim zdaniem lider wśród sprzedaży sprzętu elektronicznego wśród sprzedawców w ,,polskim Internecie". Polityka stosowana przez firmę stawia ich w czołówce jednych z najniższych cen produktów w Internecie, profesjonalnej obsługi klienta oraz stałego poszerzania grup asortymentowych. Robiąc zakupy w tym sklepie zawsze mam ufność, że moje zakupy, pieniądze i wysyłka są w rękach profesjonalistów. Zakupy na platformie internetowej są bardzo łatwe i przyjemne a obsługa portalu intuicyjna. Czas wysyłki bardzo, krótki, a co najważniejsze- DARMOWY! Oczywiście, jeśli wartość zamówienia wynosi powyżej 100 zł. i trwa odpowiednia promocja klient może skorzystać z bezpłatnej wysyłki oraz przedłużenia gwarancji za dopłatą. Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie- nigdy się na nich nie zawiodłem. Rewelacja !

PanGadzet

20.05.2013

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy Krokus przy...
Delikatesy Krokus przy ul. Powstańców Warszawy to średnio zaopatrzony sklep spożywczy, jednak w skali oceny 1-5; mogę przyznać tylko 2,5. Dlaczego? Po pierwsze w sklepie jest mało produktów , nigdy nie mogę znaleźć tego co potrzebuje konsument, często brakuje podstawowych produktów jak pepsi, produktów mlecznych, których w danej chwili potrzebuje (np jogurt grecki) Po drugie, ceny są nieco zawyżone, chociaż nie jest bardzo drogo, brakuje promocji. Jeśli chodzi o samo wnętrze sklepu to pomimo remontu wciąż sklep jest brzydko urządzony. Klient, który wchodzi do sklepu ma wrażenie chaosu, nieporozkładanego towaru, labiryntu towaru w którym nie ma ,,przejrzystości " . Obsługa cały czas nowa - to nie świadczy dobrze o sklepie- wciąż zmieniający się personel sklepu -jest moim zdaniem sporym minusem, ponieważ widać, że brakuje stałych doświadczonych sprzedawców. Dodatkowym minusem sklepu jest niewątpliwie postawiona przy wejściu maszyna na gier przy której zazwyczaj stoją młodzi ludzie, którzy niejako utrudniają wyjście od kasy oraz zachowują się niekulturalnie i niestosownie. Plusem sklepu jest to, że zazwyczaj jest czysto, jest umiejscowiony w środku osiedla.

PanGadzet

06.05.2013

Krokus

Placówka

Chełm, Powstańców Warszawy 4

Nie zgadzam się (2)
Oto nadszedł czas...
Oto nadszedł czas na opinię największego hipermarketu w moim mieście, sklepu TESCO przy ul. Lwowskiej 24. Czy sklep spełnia wymagania klienta? Czy pracownicy sklepu spełniają swoje obowiązki? Czy produkty są na swoim miejscu ? O tym i nie tylko w mojej krótkiej subiektywnej opinii sklepu . Sklep TESCO to największy moloch Chełma. Pod jego żelazną kopułą mieści się spora hala sprzedaży produktów [artykuły spożywcze, chemia, sprzęt AGD RTV , drobne produkty motoryzacyjne , stoisko z mięsem , a i nawet stoisko z odzieżą marki F&F –czyli swoisty miszmasz , do koloru do wyboru, każdy znajdzie to co chce – współczesny jarmark (to wbrew pozorom nie jest kryptoreklama ) ] Przed wejściem do TESCO, znajduje się spora powierzchnia na parking , dwa ,,schrony” pod wózki, oraz nowoczesne urządzenie do odbierani przesyłek i paczek firmy Im-Post .Po wejściu do sklepu na pierwszy rzut oka nie ma nic szczególnego: gazetki promocyjne witają klienta, na linkach sufitu przyczepione super promocje zachęcające do kupna aktualnych produktów oraz koszyki, które są równo ułożone. Trzeba przyznać, że w sklepie jest czysto, płytki umyte pomimo niesprzyjającej pogody. Zapach dość przyjemny , normalny. Asortyment znajdował się na swoim miejscu.Pracownicy TESCO sprawiają wrażenie zapracowanych , jedni układają asortyment na pułkach , drudzy układają rozwalane produkty przez klientów, z kolei jeszcze inni siedzą przy kasach i z zaangażowaniem uśmiechają się do klientów. Pomimo tego, że w sklepie istnieją kasy samoobsługowe wybrałem jednak tradycyjną formę obsługi, ponieważ wolę kontakt z ,,żywym człowiekiem” Poza tym mam wrażenie, że przy kasie byłem szybciej obsłużony niż miałbym stać w kolejce do kas samoobsługowych. Praktycznie tylko jedna osoba była przede mną do kasy. Pani kasjerka była miła- to trzeba przyznać , TESCO w Chełmie ma dobra obsługę . Zostałem przywitany a zarazem pożegnany przy kasie zwrotem grzecznościowym. Pracownicy w sklepie ubrani są w stroje z logo sklepu, bez trudu można ich rozpoznać w sklepie. Z wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony: Nie stałem w kolejce.Zostałem szybko obsłużony przy kasie (ok. 2 minuty )Obsługa sklepu była kulturalna.Produkty leżały na swoim miejscu. Ochrona nie była tak nachalna , jak to bywa w innych sklepach . Nikt mnie nie wodził swoim podejrzliwym wzrokiem .Za minus uważam niewątpliwie wprowadzenie samoobsługowych kas , które moim zdaniem psują wizerunek TESCO i są krokiem do zastąpienia człowieka przez samoobsługowa maszynę. Dla mnie liczy się kontakt z człowiekiem, relacja pomiędzy klientem a sprzedawcą. Wobec powyższych faktów przyznaję 4 w skali 1:5 .

PanGadzet

10.02.2013

Tesco

Placówka

Chełm, Lwowska 24

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy oceniam internetowy sklep z ubraniami, kieruję się własnymi kryteriami oceny , pokrótce przedstawię jak wyglądał zakup odzieży przez Internet.Główne kryteria oceny :1.Przebieg transakcja2.Czas dostawy3. Opakowanie4.Zgodność towaru z opisem5. Kontakt ze sklepem6. Opis produktu , zdjęcia7. Sposób załatwienia reklamacji1.1 Transakcja przebiegła pomyślnie, wybieranie produktów na stornie odbywa się opcjonalnie (jest możliwość dopasowania kolorów, rozmiarów) , nie ma nawet najmniejszych problemów dla laika w obsłudze strony i robienia e-zakupów.1.2 Czas dostawy niestety nie przebiegał tak szybko i był niezgodny z deklaracją opiseu na stronie. Robiłem dwa razy zakupy przez Internet w c&a i dwa razy czas dostawybył bardzo długi. Są dwie opcje wybrania dostawy : poczta oraz kurier – po przedpłacie koszty wysyłki za 9,99 zł . Na przesyłki czekałem: za pierwszym razem 8 dni roboczych(kurier) za drugim 6 dni roboczych (poczta polska ) , pomimo deklaracji ze strony sklepu, iż maksymalny czas dostawy to 3 dni. Za pierwszym razem, gdy przesyłka szła 8 dni byłem zawiedziony , ponieważ myślałem , że przesyłka po prostu zaginęła. Wchodziłem na stronę kuriera na której jest możliwość monitorowania przesyłki ( po zrobieniu zakupów przychodzi standardowo potwierdzenie na emaila , gdzie znajduje się specjalny kod przesyłki umożliwiający monitorowanie przesyłki) i wyświetlało mi niemiecką miejscowość- zaniepokoiło mnie to . Po trzech dniach zadzwoniłem do sklepu z pytaniem gdzie jest moja przesyłka , dopiero tam otrzymałem informację , że magazyn z którego wysyłają ubrania znajduje się na terenie Niemiec, dlatego termin wysyłki jest wydłużony. Tylko dlaczego nie informują o tym na stronie?1.3 Opakowanie bardzo solidne. Ubrania opakowane w specjalne folie bąbelkowe , włożone w pudełko , oklejone starannie taśmą .1.4 Towar był zgodny z opisem prezentowanym na stornie. Rozmiary, kolory, kroje - identyczne z prezentowanymi na zdjęciach1.5 Kontakt ze sklepem bardzo dobry. Informacje , które uzyskałem przez Panią konsultantkę ,były merytoryczne i konkretne.1.6 Opisy produktów na stronie – bardzo rzeczowe, zawierają opisy materiałów , są przejrzyste i czytelne dla klienta.1.7 Wraz z przesyłka otrzymałem kartę z możliwością zwrotu , albo złożenia reklamacji- na całe szczęście nie przydała się .Ogólnie poleciłbym zakupy w tym sklepie, jednak uzbroiłbym się w cierpliwość co do czasu dostawy przesyłki. Sklep oceniam w skali 1:5 na 4.

PanGadzet

09.02.2013

C&A

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Sklep Biedronka ,...
Sklep Biedronka , Chełm, ulica Wojsławicka 6” Wybierając się do Biedronki mam zawsze poczucie, że kupię więcej niż wcześniej zamierzałem – tak było i tym razem! Sklep Biedronka nieustannie mnie zaskakuje nowymi produktami i ciekawymi ofertami. Wchodząc do sklepu można zauważyć , że jest czysto, produkty na swoim miejscy a personel pracuje ,, na wysokich obrotach” Wiele by pisać na temat tego sklepu, dlatego muszę dokonać selekcji pewnych kryteriów, czyli własnych subiektywnych konsumenckich ocen.1. Stosunek pracowników do klienta – Nie mam zastrzeżeń , personel sklepu pracuje bardzo dynamicznie , nie stałem długo w kolejce do kasy – ok. 1 minuty . Zostałem przywitany przez Panią karierkę, został mi zaproponowany zakup reklamówki . Po wydaniu pieniędzy Pani podziękowała mi i zaprosiła ponownie. Pracownicy sklepu ubrani w filmowe koszulki, schludni, przyjaźnie nastawieni.2. Czystość sklepu- Ogólnie w sklepie panował porządek , pomimo tego, iż na dworze zaspy śniegu , to w sklepie nie było błota , podłoga była czysta . Plac przed wyjściem również uprzątnięty. 3. Jakość i dostępność produktów. - Otóż tutaj jak zwykle byłem zdziwiony , ponieważ Biedronka zawsze oferuje jakieś nowe produkty, szczególnie lubię , gdy są markowe w niższych niż zazwyczaj cenach. Owoce i warzywa były świeże , dobrej jakości . Na półkach sklepowych było widać uporządkowanie towaru, nie było mowy o jakichś pustych kartonach . Produkty z promocyjnej gazetki – w większości dostępne. W skali 1:5 oceniam sklep na 5 Wizyta w sklepie 7 lutego około godziny 19:15

PanGadzet

08.02.2013

Biedronka

Placówka

Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej 59

Nie zgadzam się (1)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w Restauracji Kozak (lokalna pizzeria) miała miejsce 2 lutego 2013 roku, godzina 19 :15. Wraz ze znajomymi wybraliśmy się do niej , aby zamówić m.in. pizze. Przy wejściu przywitał nas kelner wraz z kelnerkami , które stały przy barze. Tuż po tym jak znaleźliśmy i zajęliśmy stolik, przyszedł kelner i podał menu . Po chwili zastanowienia (po ok. 5 min). kelner przyszedł ponownie, aby zapisać zamówienie : pytał o rodzaj pizzy, napoje, sugerował co najlepiej wybrać w jakich proporcjach. Kelner zachowywał się kulturalnie , był uprzejmy , miły, nie narzucał się , ,,nie proponował nic na siłę” Następnie kiedy kelner przyjął zamówienie po krótkiej chwili przyszedł nakryć stół , przyniósł talerze i sztućce – niestety nie przyniósł serwetek, jednak nie wiem czy to z jego winy, czy może z winy restauracji, ponieważ na innych stolikach nie widziałem serwetek , które moim zdaniem są niezbędne. Po 10 minutach od zamówienia, pizza trafiła na nasz stół : ciasto bardzo dobre , odpowiednio wypieczone , dodatki na pizzy w odpowiednich proporcjach. Pizza była,, nieoszukana” , zrobiona z dobrych jakościowo produktów. Dodatki czyli szynka, ananas, ser były w odpowiednich proporcjach. Szklanki do napojów były czyste , bez zacieków. Sam wystrój lokalu sprzyjał spotkaniu, wyczuwało się dobra atmosferę dzięki samej aranżacji miejsca. Jeśli chodzi o czystość w lokalu to bez większych zastrzeżeń : czysta podłoga, kafelki w łazience. Jedynym minusem były okruszki na stole , które zastaliśmy przy stoliku (zapewne po poprzednikach) oraz niedomyta deska klozetowa (być może nie z winy samego lokalu , ale klientów) Generalnie jestem zadowolony z wizyty w pizzerii , w skali 1:6 oceniam ją na 4:5. Największym atutem pizzerii jest niewątpliwie smak pizzy , który przypomina włoski smak oraz klimat miejsca, który przyciąga klientów. Ocena obsługi restauracji bez zastrzeżeń.

PanGadzet

07.02.2013

Kozak

Placówka

Chełm, Reformacka 7

Nie zgadzam się (0)
Problem , który...
Problem , który chciałbym opisać miał miejsce po koniec 2012 roku (19.12.2012 ) w drogerii Natura , który mieści się sklep Carrefour przy ulicy Lwowskiej 80 w Chełmie. Zdarzenie , które zapadnie mi mocno w pamięci miało miejsce o ok. godziny 20: 35 .Wchodząc do drogerii zostałem niemiło potraktowany przez ekspedientki sklepu , które szykowały się do zamknięcia sklepu , pomimo , że było do zamknięcia sklepu 25 min. Pani sprzedawczyni przed moim wejściem do drogerii poinformował mnie , że wprawdzie sklep jest jeszcze czynny , ale ,,wkrótce zamykamy, bo już myjemy podłogi” , pomimo , ze było 25 min do zamknięcia sklepu, dając mi przy tym do zrozumienia , że moja obecność w sklepie nie jest mile widziana . To zdarzenie w sposób wystarczający odstraszyło mnie od jakichkolwiek zakupów w przyszłości . Nie mogę wypowiedzieć się na temat produktów ani pracowników, ani jakości sprzedawanych produktów, ponieważ uniemożliwiono mi to już na samym wejściu .

PanGadzet

05.02.2013
Nie zgadzam się (0)
Wizyta w Alior...
Wizyta w Alior Banku dnia 08-11-2012 rok : ok. godziny 13: 00 przy ulicy Lubelskiej 70 w Chełmie . Wchodząc do Alior Banku zostałem przywitany przez pracownika banku, co było dla mnie miłym akcentem mojej wizyty w oddziale . Celem mojego przyjścia do placówki była wpłata pieniędzy na konto oraz uzyskanie informacji na temat konta oszczędnościowego. Po upływie 10 minut odstania w kolejce do kasy, gdzie obsługiwani są klienci Pani przeprosiła mnie , że musiałem poświęcić aż tyle czasu na czekanie. Po krótkiej rozmowie wpłata moich pieniędzy odbyła się bez zarzutu: pracownik banku poinformował mnie o ewentualnej możliwości wydrukowania potwierdzenia wpłaty z czego nie skorzystałem , ponieważ wolałem wybrać formę elektroniczną . Zostałem również poinformowany o możliwości prowadzenia transakcji i przelewów przez konto internetowe. Po wpłacie pieniędzy , chciałem uzyskać informacje na temat kont oszczędnościowych, które oferuje bank . Zostałem w pełni poinformowany o oprocentowaniu, obliczeniu odsetek oraz wszystkich niezbędnych kwestii związanych z prowadzeniem rachunku- uzyskane informacje przez pracownika banku uznaję za wyczerpujące. Dodam , że pracownik baku był przyjaźnie nastawiony, zachowywał wysoką kulturę osobistą w rozmowie i mowie ciała. Wizyta w Banku trwała ok. 15 minut z czego 10 minut zajęło odczekanie w kolejce: myślę, że czas oczekiwania był w granicach tolerancji. W placówce banku było czysto, pachniało odświeżaczem powietrza, wykładzina podłogowa była również czysta. Pracownicy wyglądali nienagnanie. Jedynym negatywem tej wizyty było 10 minutowe stanie w kolejce. Wizytę w banku oceniam na 4,5 w skali 1- 6 .

PanGadzet

05.02.2013

Alior Bank

Placówka

Chełm, Lubelska 70

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi