Opinia użytkownika: PanGadzet
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wizyta w Alior Banku dnia 08-11-2012 rok : ok. godziny 13: 00 przy ulicy Lubelskiej 70 w Chełmie . Wchodząc do Alior Banku zostałem przywitany przez pracownika banku, co było dla mnie miłym akcentem mojej wizyty w oddziale . Celem mojego przyjścia do placówki była wpłata pieniędzy na konto oraz uzyskanie informacji na temat konta oszczędnościowego. Po upływie 10 minut odstania w kolejce do kasy, gdzie obsługiwani są klienci Pani przeprosiła mnie , że musiałem poświęcić aż tyle czasu na czekanie. Po krótkiej rozmowie wpłata moich pieniędzy odbyła się bez zarzutu: pracownik banku poinformował mnie o ewentualnej możliwości wydrukowania potwierdzenia wpłaty z czego nie skorzystałem , ponieważ wolałem wybrać formę elektroniczną . Zostałem również poinformowany o możliwości prowadzenia transakcji i przelewów przez konto internetowe. Po wpłacie pieniędzy , chciałem uzyskać informacje na temat kont oszczędnościowych, które oferuje bank . Zostałem w pełni poinformowany o oprocentowaniu, obliczeniu odsetek oraz wszystkich niezbędnych kwestii związanych z prowadzeniem rachunku- uzyskane informacje przez pracownika banku uznaję za wyczerpujące. Dodam , że pracownik baku był przyjaźnie nastawiony, zachowywał wysoką kulturę osobistą w rozmowie i mowie ciała. Wizyta w Banku trwała ok. 15 minut z czego 10 minut zajęło odczekanie w kolejce: myślę, że czas oczekiwania był w granicach tolerancji. W placówce banku było czysto, pachniało odświeżaczem powietrza, wykładzina podłogowa była również czysta. Pracownicy wyglądali nienagnanie. Jedynym negatywem tej wizyty było 10 minutowe stanie w kolejce. Wizytę w banku oceniam na 4,5 w skali 1- 6 .