Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Złożenie wniosku o wpis do księgi wieczystej nieruchomości.
Wcześniej uzyskałam informacje za pośrednictwem strony internetowej sądu w zakresie wymaganych dokumentów, wysokości opłaty oraz godzinach urzędowania i miejscu złożenia dokumentów.
Kontakt telefoniczny z infolinią banku w celu uzyskania informacji nt. jednego z produktów. Po zadaniu szczegółowego pytania na temat, który mnie interesował musiałam czekać kilka minut, po czym otrzymałam informacje, które już wcześniej przeczytałam na stronie internetowej banku. Natomiast konsultantka nie potrafiła udzielić odpowiedzi na moje pytanie.
Pojechałam do sklepu Ikea, aby zamówić regały na książki (z dostarczeniem do domu). Niestety na miejscu okazało się, że nie można zamowić mebli i zapłacić w kasie, lecz meble trzeba załadować osobiście na wózek, zawieźć do kasy, zapłacić zawieźć do stanowiska w którym zamawia się transport. Niestety załadowanie samodzielnie na wózek paczki ważącej ponad 30 kg przekracza moje możliwości fizyczne, w związku z tym nie mogłam dokonać planowanego zakupu.
1)Pojechałam do banku po otrzymaniu telefonicznej informacji, że czeka tam na mnie karta kredytowa do odebrania i umowa do podpisu. Do kilkuminutowych poszukiwaniach znaleziono moją kartę. Na moje pytanie o umowę, uzyskałam informację, że umową zostanie przesłana pocztą.
2)Następnego dnia odebrałam telefon z tegoż banku, że czeka tam na mnie umowa do podpisania. Na moje stwierdzenie, że byłam poprzedniego dnia, odebrałam kartę i pytałam o umowę dowiedziałam się, iż umowa była cały czas w banku (razem z kartą), o czym zostali powiadomieni wcześniej pracownicy.
1)Złożyłam telefoniczną dyspozycję rezygnacji z przedłużenia karty kredytowej na nastepny okres. Dyspozycja została wpisana i potwierdzona przez konsultanta banku.
2)Po 2 miesiącach otrzymałam nowa kartę, na następny rok za pośrednictwem poczty. Jednocześnie z mojego konta bank pobrał opłatę za korzystanie z karty za następny rok.
3)Po złożeniu reklamacji za pośrednictwie internetowego serwisu kontaktów z klientami, otrzymałam odpowiedź, iż rezygnację z korzystania z karty należy dokonywać pisemnie za odpowiednim formularzu, natomiast nie są przyjmowane rezygnacje drogą telefoniczną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.