Opinie użytkownika (16)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_9

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Olga_9

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Złożenie wniosku o...
Złożenie wniosku o wpis do księgi wieczystej nieruchomości. Wcześniej uzyskałam informacje za pośrednictwem strony internetowej sądu w zakresie wymaganych dokumentów, wysokości opłaty oraz godzinach urzędowania i miejscu złożenia dokumentów.

Olga_9

07.02.2009

Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa

Placówka

Warszawa, Al. Solidarności 58

Nie zgadzam się (25)
Zakup lampy na...
Zakup lampy na biurko oraz żarówek energooszczędnych.

Olga_9

31.01.2009

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (20)
Zamówienie książki za...
Zamówienie książki za pośrednictwem formularza internetowego.

Olga_9

22.12.2008

Księgarnia akademicka Ekonomik

Placówka

Radom, Chrobrego 31

Nie zgadzam się (24)
Kontakt telefoniczny z...
Kontakt telefoniczny z infolinią banku w celu uzyskania informacji nt. jednego z produktów. Po zadaniu szczegółowego pytania na temat, który mnie interesował musiałam czekać kilka minut, po czym otrzymałam informacje, które już wcześniej przeczytałam na stronie internetowej banku. Natomiast konsultantka nie potrafiła udzielić odpowiedzi na moje pytanie.

Olga_9

22.12.2008
Nie zgadzam się (24)
Zakup płyt multimedialnych...
Zakup płyt multimedialnych (gry i muzyka).

Olga_9

25.11.2008

merlin.pl

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Zakup żarówek energooszczędnych,wybór...
Zakup żarówek energooszczędnych,wybór poszukiwanych żarówek w sklepie, następnie płatność w kasie.

Olga_9

24.11.2008

Saturn

Placówka

Warszawa, Górczewska 212/226

Nie zgadzam się (28)
Dokonanie zakupu butów...
Dokonanie zakupu butów sportowych.

Olga_9

19.10.2008

CCC

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (33)
Wpłata na rachunek...
Wpłata na rachunek własny dokonana w kasie banku.

Olga_9

16.10.2008

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Górczewska 200

Nie zgadzam się (21)
Telefoniczne zamówienie dostawy...
Telefoniczne zamówienie dostawy do domu wybranych produktów. Przyjęcie zamówienia i dostarczenie zamówienia na adres domowy.

Olga_9

16.10.2008

Telepizza

Placówka

Warszawa, Radiowa 18

Nie zgadzam się (26)
Zwrot niewykorzystanych materiałów...
Zwrot niewykorzystanych materiałów budowlanych. Szybka i miła obsługa (przyjęcia zwracanych towarów, wystawienie faktury korygującej, zwrot pieniędzy).

Olga_9

16.10.2008

markety budowlane

Placówka

Warszawa, Krakowiaków 78

Nie zgadzam się (22)
Pojechałam do sklepu...
Pojechałam do sklepu Ikea, aby zamówić regały na książki (z dostarczeniem do domu). Niestety na miejscu okazało się, że nie można zamowić mebli i zapłacić w kasie, lecz meble trzeba załadować osobiście na wózek, zawieźć do kasy, zapłacić zawieźć do stanowiska w którym zamawia się transport. Niestety załadowanie samodzielnie na wózek paczki ważącej ponad 30 kg przekracza moje możliwości fizyczne, w związku z tym nie mogłam dokonać planowanego zakupu.

Olga_9

16.10.2008

meble

Placówka

Warszawa, Malborska 51

Nie zgadzam się (20)
Dokonywałam wpłaty na...
Dokonywałam wpłaty na konto oraz zmiany adresu.

Olga_9

29.09.2008
Nie zgadzam się (18)
1)Pojechałam do banku...
1)Pojechałam do banku po otrzymaniu telefonicznej informacji, że czeka tam na mnie karta kredytowa do odebrania i umowa do podpisu. Do kilkuminutowych poszukiwaniach znaleziono moją kartę. Na moje pytanie o umowę, uzyskałam informację, że umową zostanie przesłana pocztą. 2)Następnego dnia odebrałam telefon z tegoż banku, że czeka tam na mnie umowa do podpisania. Na moje stwierdzenie, że byłam poprzedniego dnia, odebrałam kartę i pytałam o umowę dowiedziałam się, iż umowa była cały czas w banku (razem z kartą), o czym zostali powiadomieni wcześniej pracownicy.

Olga_9

29.09.2008
Nie zgadzam się (12)
1)Złożyłam telefoniczną dyspozycję...
1)Złożyłam telefoniczną dyspozycję rezygnacji z przedłużenia karty kredytowej na nastepny okres. Dyspozycja została wpisana i potwierdzona przez konsultanta banku. 2)Po 2 miesiącach otrzymałam nowa kartę, na następny rok za pośrednictwem poczty. Jednocześnie z mojego konta bank pobrał opłatę za korzystanie z karty za następny rok. 3)Po złożeniu reklamacji za pośrednictwie internetowego serwisu kontaktów z klientami, otrzymałam odpowiedź, iż rezygnację z korzystania z karty należy dokonywać pisemnie za odpowiednim formularzu, natomiast nie są przyjmowane rezygnacje drogą telefoniczną.

Olga_9

29.09.2008

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi