Księgarnia akademicka Ekonomik

(2.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 5)

Zamówiłam online i...
Zamówiłam online i zapłaciłam za książkę, której nie mają w magazynie. Po wyjaśnieniu weszłam na stronę, oczywiście książka nadal figuruje jako dostępna. O zamówienie musiałam się upomnieć. Nie wiem, ile bym czekała na informację, że towar niedostępny, gdybym nie zadzwoniła. Pracownik odbierający telefon był zbulwersowany, że pytam o zamówienie, które złożyłam dopiero 3 (!) dni temu, nie usłyszałam słowa przepraszam, Rozumiem, że jak dostaje wypłatę z 3-dniowym opóźnieniem, też się nie upomina?Skoro jestem sponsorem, to powinien chociaż być miły. Podobno tak funkcjonują wszystkie księgarnie. Mam inne doświadczenia, czasem paczka przychodzi następnego dnia. Porażka.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2016

Placówka

Radom, Chrobrego 31

Nie zgadzam się (0)
Brak informacji na...
Brak informacji na stronie, że książka jest niedostępna. Zamówiłam tą książkę, czekam tydzień, po czym dzwonię zapytać dlaczego przesyłka nie dochodzi, dopiero wtedy jestem informowana, że książka jest niedostępna i że zwrócą mi pieniądze...Minęło kilka dni i do tej pory nie mam zwróconych pieniędzy na konto i nikt w tej firmie nie potrafi mi odpowiedzieć czy przelew wyszedł....JEDNYM SŁOWEM FIRMA NIE DBA O KLIENTÓW! NIE POLECAM!

MD_1

23.12.2015

Placówka

Radom, Chrobrego 31

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie książki za...
Zamówienie książki za pośrednictwem formularza internetowego.

Olga_9

22.12.2008

Placówka

Radom, Chrobrego 31

Nie zgadzam się (24)

Księgarnia akademicka Ekonomik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Księgarnia akademicka Ekonomik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiłam online i...
Zamówiłam online i zapłaciłam za książkę, której nie mają w magazynie. Po wyjaśnieniu weszłam na stronę, oczywiście książka nadal figuruje jako dostępna. O zamówienie musiałam się upomnieć. Nie wiem, ile bym czekała na informację, że towar niedostępny, gdybym nie zadzwoniła. Pracownik odbierający telefon był zbulwersowany, że pytam o zamówienie, które złożyłam dopiero 3 (!) dni temu, nie usłyszałam słowa przepraszam, Rozumiem, że jak dostaje wypłatę z 3-dniowym opóźnieniem, też się nie upomina?Skoro jestem sponsorem, to powinien chociaż być miły. Podobno tak funkcjonują wszystkie księgarnie. Mam inne doświadczenia, czasem paczka przychodzi następnego dnia. Porażka.