Wybrałam się do CCC w celu zakupu obuwia na wyprzedaży posezonowej. W sklepie było 3 sprzedawców. 2 sprzedawców zajmowało się czyszczeniem podłogi po tzw "wysepkach" z butami. Zaangażowanie było bardzo duże, w miejscach, w których już posprzątano, podłoga była nieskazitelnie czysta. Trzeci sprzedawca krążył po sklepie, porządkował i dyskutował z pozostałymi pracownikami. W sklepie było 2 klientów- ja oraz inna kobieta. Kobieta wybrała sobie buty i stała około 3-5 minut w okolicach kasy, a żaden pracownik nawet się nie zainteresował. Dopiero po zwróceniu uwagi przez danego klienta, sprzedawca podszedł i obsłużył klientkę. W sklepie spędziłam około 15-20 minut mierząc około 8 par butów. Podczas rozglądania się, poszukiwania rozmiarów i przymiarek żaden sprzedawca nie zwrócił na mnie uwagi, nie zadał żadnego pytania, które wykazało by jakiekolwiek zainteresowanie klientem. Gdy podeszłam do kasy, obsłużono mnie w miłej atmosferze, zaproponowano dodatkowo zakup pasty do butów i poinformowano jakie środki najlepiej stosować do wybranego przeze mnie obuwia. Nie zachęcono do skorzystania w przyszłości z produktów ze sklepów CCC.
Przyznana ocena (+2) została obniżona za brak kontaktu i jakiegokolwiek zainteresowania ze strony sprzedawców. Pozytywne punkty otrzymano za czystość, dobrze posegregowane kartony z obuwiem i kontakt jaki nawiązano przy kasie.
W CH Galaxy znajduje się automat, poprzez który można wpłacać pieniądze na konto. Dodatkowo jest stanowisko, przy którym od pracownika można zasięgnąć porady. Podczas trzeciej próby wpłacenia pieniędzy, maszyna nie działała. Zgłosiłam to pracownikowi, że już któryś raz tu jestem, próbuję wpłacić, a nie mogę bo wiecznie nieczynne. Na to mi odpowiedział:"Nie powiedziałbym, że wiecznie, przecież działają codziennie rano. Dziś na przykład działał aż do godziny 12". Zatem nikt kto pracuje i chciałby wpłacić pieniążki, takiej możliwości nie posiada .
Ocena nie najniższa, gdyż uważam, że należy się 1 pkt za sam pomysł stworzenia takich maszyn.
Po wjechaniu na piętro z kinem, zajęłam kolejkę. W kasie był tylko jeden pracownik. Jak na porę wieczorną było to wystarczająco, lecz poprzednim razem byłam o godzinie 16, a w kolejce ponad 30 osób... Pracownik kasy był bardzo miły, lecz wiedząc, że idę na film 3D powinien poinformować mnie o tym, kiedy dostanę okulary. zwątpiłam i zaczęłam się zastanawiać, czy może jednak trzeba je zakupić dodatkowo oprócz specjalnego biletu. Film bardzo ciekawy, czysta sala kinowa, bardzo dobra jakość dźwięku.
0,5 pkt mniej- Pani przy kasie powinna nas poinformować, że okulary 3D dostaniemy przy wejściu na salę. Nie było to takie oczywiste, gdyż miała też za sobą stojak pełen okularów.
0,5 pkt mniej- w usługach żywnościowych zabrakło mi pewnych elementów w menu- hot dog, bądź cokolwiek innego na ciepło. Nie podają także herbaty.
1 pkt mniej- opóźnienie seansu- pracownicy powiedzieli, że nie można wejść na salę, ponieważ sprzątają. Filmy powinny być tak czasowo rozłożone, by nie trzeba było czekać.
Owa restauracja posiada najbardziej nowocześnie urządzone wnętrze ze wszystkich Mc Donald's w Szczecinie. Podłogi i większość stolików - czyste. Chciałam usiąść w wygodnych półokrągłych kanapach, lecz stolik był bardzo brudny. Zniechęciło mnie to , więc wybrałam miejsce przy niskich ławach, na pufach. Kolejek nie było, szybkie zamówienie, szybkie podanie posiłków. Kanapki były ciepłe, na każdą osobę przypadało po jednej serwetce, podano dodatkowo ketchup po wcześniejszym zapytaniu się o to klienta. Po 30 minutach, jak wychodziłam z restauracji - stolik przy okrągłej kanapie dalej nie został sprzątnięty.
Ocena obniżona o 2 pkt z powodu braku szybkiej interwencji na brudne stoliki.
Wchodząc do restauracji natrafiłam na miłą obsługę, która mnie przywitała i spytała, jaki stolik preferuję. Wybrałam sektor dla niepalących. Kelner zaprowadził do stolika, spytał się, czy ten odpowiada, szybko przyniósł menu. Uwagę trzeba zwrócić na niebanalny wystrój lokalu, który jak najbardziej nawiązuje do nazwy restauracji. Również kelnerzy mają uniformy zgodne z klimatem lokalu. Jedzenie zgodne z zamówieniem, krótki czas oczekiwania, ciągłe zainteresowanie kelnerów klientami. Wraz z rachunkiem otrzymuje się cukiereczki na osłodę życia. Miło i ciepło, kelnerzy z uśmiechem żegnają na koniec swoich klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.