Opinia użytkownika: Olga_19
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Po wjechaniu na piętro z kinem, zajęłam kolejkę. W kasie był tylko jeden pracownik. Jak na porę wieczorną było to wystarczająco, lecz poprzednim razem byłam o godzinie 16, a w kolejce ponad 30 osób... Pracownik kasy był bardzo miły, lecz wiedząc, że idę na film 3D powinien poinformować mnie o tym, kiedy dostanę okulary. zwątpiłam i zaczęłam się zastanawiać, czy może jednak trzeba je zakupić dodatkowo oprócz specjalnego biletu. Film bardzo ciekawy, czysta sala kinowa, bardzo dobra jakość dźwięku. 0,5 pkt mniej- Pani przy kasie powinna nas poinformować, że okulary 3D dostaniemy przy wejściu na salę. Nie było to takie oczywiste, gdyż miała też za sobą stojak pełen okularów. 0,5 pkt mniej- w usługach żywnościowych zabrakło mi pewnych elementów w menu- hot dog, bądź cokolwiek innego na ciepło. Nie podają także herbaty. 1 pkt mniej- opóźnienie seansu- pracownicy powiedzieli, że nie można wejść na salę, ponieważ sprzątają. Filmy powinny być tak czasowo rozłożone, by nie trzeba było czekać.