Robienie zakupów w drogerii Natura jest zdecydowanie zajęciem przyjemnym. Obsługa spełnia dobrze swoje zadania, tj. pomaga przy wyborze, doradza, jest dostępna i co ważne, nie atakuje pytaniem "w czym pomóc" od razu przy wejściu. Jest schludnie ubrana i życzliwa. Asortyment szeroki, cenowo atrakcyjny w zależności od okresu, kosmetyki są w promocjach w wyznaczonym czasie, można trafić na bardzo korzystne obniżki, choć standardowo ceny produktów są raczej wyższe niż np. w drogerii Rossmann. Jest jedna kasa, ale nie powoduje to spiętrzenia klientów.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji. Jest nam niezmiernie miło usłyszeć tak pozytywną opinię o naszym sklepie.
Sklep firmowy Yves...
Sklep firmowy Yves Rocher mieści się w Toruniu w samym centrum starego miasta, a zatem jest w nim dużo klientów. Lokal, który został zaadaptowany pod usługi sklepu jest z tego względu zdecydowanie zbyt mały i ciasny. Może też to być podyktowane chęcią stworzenia wrażenia jego wyjątkowości, zaprzeczenia pewnej masowości. Jednakże w praktyce uniemożliwia to komfort zakupów, bo kolejka, jaka tworzy się do kasy utrudnia dostęp do produktów klientom, którzy są na etapie wyboru. Obsługa sklepu jest miła, podchodzi do klienta, oferuje pomoc bez nachalności. Można też zbierać punkty, gdy się wyrobi kartę stałego klienta, a to możliwe jest już przy pierwszym zakupie. Produkty nie są najtańsze, za to bardzo dobrej jakości. Często można trafić na promocje, bonusy, przy większych zakupach klient otrzymuje upominki, np. kosmetyczkę, zegarek czy torbę podróżną, które to są estetycznie przyciągające i również dobrej jakości. Atmosfera sklepu jest przyjazna, słoneczna, produkty jasno opisane.
Bank Polbank jest bardzo przyjazny dla klienta przede wszystkim pod względem atmosfery, na która składa się nienachalny wystrój sprawiający wrażenie domowości - nieduży, przyjemne barwy wnętrz oraz pracowników, którzy od razu podejmują klienta. Obsługa jest życzliwa, miła. stara się wyjaśniać kwestie finansowe w sposób przystępny dla laika czy przeciętnej osoby niezwiązanej z tą branżą. Personel jest młody i dynamiczny, daje klientowi poczucie pewnej wyjątkowości. Mankamentem jest mała ilość bankomatów tej placówki, jeśli są, to tylko przy banku, w niektórych miejscach niestety zamykane na noc z powodu nocnego osiedlania się w nich różnych osób, najczęściej bezdomnych, pijanych.
Wizyta w Mc Donald's jest dla mnie zawsze czymś przyjemnym z kilku powodów. Obsługa jest dynamiczna i przyjazna, kolejki, które się tworzą nie wynikają z jej opieszałości, ale z dużej liczby klientów. Otwartych jest kilka kas, więc wszystko idzie sprawnie. W tle leci nienachalna muzyka, stoliki są czyste, po wyjściu klientów podchodzi porządkowy pracownik i natychmiast sprząta - wyciera, odświeża stolik. Toalety są czyste i schludne. Jest też fotelik dla dziecka, więc można zajść tam z rodzinką. Jedzenie jest smaczne, choć wszyscy wiedzą, że na dłuższą metę niezdrowe.
Sklep Deichmann posiada bardzo dobrą obsługę, która jest dostępna dla klienta, pomaga w wyborze, doradza, podaje obuwie, które stoją w miejscach niedostępnych, jest uprzejma i przyjazna. Na miłą atmosferę sklepu wpływa także ochrona, która nie sprawia wrażenia ciągłego przyglądania się, jest prawie niezauważalna. Nie burzy tym samy komfortu zakupów.Pod względem cenowym sklep prezentuje się równie atrakcyjnie, jest szeroki wybór obuwia, asortyment bogaty tzn. obuwie od najmłodszych lat, można zaopatrzyć całą rodzinę. Jedyny mankament to duże kolejki do kasy, a jest tylko jedna na danym pietrze, co nieco spowalnia obsługę.
Apteka Królewska jest miejscem, którego staram się unikać z kilku względów. Po pierwsze, jest bardzo mała szansa na zakup potrzebnego leku, który wcale nie stanowi jakiegoś novum na rynku farmaceutycznym, przeciwnie - -często zdarzało mi się, że nie mogłam tam kupić leku, który jest powszechnie znany, podobnie z dermokosmetykami, w zamian farmaceuta oferuje zagraniczne i drogie zamienniki. Po drugie, często czeka się jakiś czas, aż ktoś podejdzie do obsługi, mimo iż mało jest klientów w aptece, są trzy kasy i bywa, że są puste. Leki dostępne bez recepty, np. jakieś przeciwbólowe są dużo droższe niż w innych aptekach. Personel nie wydaje się sympatyczny.
Sklep Deichmann posiada bardzo dobrą obsługę, która jest dostępna dla klienta, pomaga w wyborze, doradza, podaje obuwie, które stoją w miejscach niedostępnych, jest uprzejma i przyjazna. Na miłą atmosferę sklepu wpływa także ochrona, która nie sprawia wrażenia ciągłego przyglądania się, jest prawie niezauważalna. Nie burzy tym samy komfortu zakupów.Pod względem cenowym sklep prezentuje się równie atrakcyjnie, jest szeroki wybór obuwia, asortyment bogaty tzn. obuwie od najmłodszych lat, można zaopatrzyć całą rodzinę. Jedyny mankament to duże kolejki do kasy, a jest tylko jedna na danym pietrze, co nieco spowalnia obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.