Niezwykle gościnne miejsce, do którego z całą pewnością powrócę.Hotel położony wśród malowniczych terenów zielonych, otoczony przepięknym ogrodem.Wysoka jakość świadczonych usług, profesjonalna obsługa personelu to główne zalety tego hotelu. Dodatkowo tym urzekła mnie życzliwość i przyjazne nastawienie pracowników do gości.Wspomnę o jeszcze bardzo ważnej rzeczy jaką są specjały tutejszej restauracji. Bardzo smaczne wyszukane dania, kuchni polskiej.Komfortowe pokoje, wyposażone w łazienki, telewizory, telefony jak i lodówki, z tarasami. Polecam to miejsce, gdyż spełni na pewno niejedno wyszukane oczekiwanie klienta.
Opiszę tu dość nietypową sytuację, która niestety jest normą w tym sklepie. Chodzi o niezgodność cen , które są na półce a które rzeczywiście płacimy przy kasie. Oczywiście dużo więcej cena jest wyższa. Reklamuję, towar tu już po raz kolejny, z tegoż powodu. Teraz dotyczy to mąki pszenno-razowej Bio. Cena na półce 6,79 a w kasie za nią musiałam zapłacić już 7,49. Poinformowałam o tym Panią Kasjerkę, odpowiedziała iż mam się udać z reklamacją do stanowiska z alkoholem. Tu poprosiłam o wytłumaczenie tej sytuacji i o zwrot różnicy w cenie. Pani kierownik, bo tak do niej zwróciła się Pani obsługująca stoisko z alkoholem, poszła sprawdzić cenę na półce, przyznała mi rację lecz zaraz wymyśliła, że właśnie ta mąka już podrożała i cena jest rzeczywiście już wyższa. Wydrukowała nowe ceny 7,49 i powiedziała, że tyle już kosztuje. Szok, szok, szok, brakuje słów na zachowanie szanownej Pani Kierownik. Nie usłyszałam słowa Przepraszam wręcz przeciwnie, Pani Kierownik była tą sytuacją bardzo umęczona i dała mi poczuć się jak intruz. Zalecam, sprawdzanie za każdym razem po odejściu od kasy paragonu fiskalnego i zgodność cen, bo niestety staje się to normalnością w tym sklepie.
Witam, jestem wprost zszokowana obsługa w tym sklepie. Kupuję tu ciuszki dla mnie i dla męża ponieważ bardzo nam się podobają rzeczy tej firmy,są dobre gatunkowo i ten styl coś dla nas. Wcześniej kupowaliśmy je w innym mieście niż Głogów, jednak od kiedy został otwarty u Nas to myślałam, o wygodzie i się bardzo z tego ucieszyłam. W sklepie tym sprzedają od samego otwarcia dwie te same Panie Sprzedawczynie. Na początku owszem, może i starały się być dla klienta, doradzały były miłe i uprzejme szczególnie jedna z nich(ta w jaśniejszych włosach-przepraszam za ten opis jednak nie maja identyfikatorów więc nie mogę inaczej tej Pani Sprzedawczyni wskazać). Lecz z biegiem czasu i ta Pani zaraziła się biernością i "olewatorstwem" od drugiej Pani "Sprzedawczyni". Asortyment niemal każdej kolekcji Top Secret jest godny polecenia, pod każdym względem. Jednak Panie Sprzedawczynie do wymiany. Zero umiejętności efektywnej sprzedaży, zorientowania na klienta, już nie wspominając o komunikacji interpersonalnej, przecież to jest klucz do budowania dobrych relacji z klientem. Dzisiaj to Te Panie się popisały, żadna oczywiście z nich nie zainteresował się nami, wręcz przeciwnie jadły sobie i komentowały głośno co im się podoba a co nie, takie ich prywatne pogaduszki- wielkie brawa! Te Panie niestety odstraszają klientelę i to bardzo skutecznie.Chcę coś jeszcze tu zaznaczyć, około roku temu na sali sprzedaży obsługiwała tu Pani i to ona zasługuję na miano, powiedziałabym Zwierzchniczki tych Pani sprzedawczyń i od niej mogłyby się dużo nauczyć, niestety już tam nie pracuje- wielka strata dla tego sklepu. Apeluje tu, do któregoś ze zwierzchników tych Pań sprzedawczyń , zróbcie coś z tą obsługa bo to wielka hańba dla tak znanej marki.
Witam, do sklepu tego zaglądam dość regularnie najczęściej korzystając z promocji z gazetek promocyjnych, a także ze względu na szeroką gamę zaopatrzenia. Mam tu na myśli rzeczy dziecięce i męskie, więc za jednym razem mogę kupić wszystko dla mojej rodziny i dla mnie. Ważne jest dla mnie to, że mogę kupić tu rzeczy w dużym rozmiarze, co niestety w innych sklepach jest dla mnie problemem. Czasami mam wrażenie, że niestety rzeczy z promocji cenowych są trudno dostępne, gdyż albo nie ma całego asortymentu albo sklep otrzymał mało towaru z tejże promocji, więc trzeba się naprawdę śpieszyć by zakupić promocyjny towar. Jedynym minusem tego sklepu jest obsługa na sklepie. Często widzę Panie, które zajęte są nie pracą a pogaduszkami, stojąc w "kupie" umilają sobie tym zajęciem czas. Ani razu do mnie żadna z Tych pań sprzedawczyń nie podeszła, by pomóc w wyborze rzeczy. Nawet jeśli poprosiłam o pomoc w zdjęciu danego ciuszka z wieszaka(bo niektóre są zawieszone zbyt wysoko)nie zaproponowano mi też innych rzeczy podobnych. Miałam taka sytuację, gdy zakupywała tam rzeczy dla osoby noszącej rozmiar 44-46. Poinformowałam o tym Panią Sprzedawczynie, prosząc o zdjęcie mi jednej bluzki i oczekiwałam na inne propozycje ze strony tej Pani, jednak się nie doczekała. Przyjęła postawę, Sprzedawczyni biernej, stała koło mnie by pomóc mi tylko w zdejmowaniu z wysokiego wieszaka rzeczy. Duży plus za różnorodność rzeczy i rozmiary jednak minus za obsługę na sali sprzedaży. Przy kasie obsługa jest już lepsza, ze względu na szybkość obsługi i tyle.
Witam, z komunikacji miejskiej korzystam rzadko, bo średnio 3-4 razy w miesiącu, lecz za każdym razem napotykam na to samo utrudnienie ze strony kierowcy. Chodzi tu o zbyt dalekie zatrzymywanie się kierowcy od krawężnika, gdyż jest to dla mnie istotne ponieważ korzystam z komunikacji miejskiej razem z moim małym synkiem, który jeździ jeszcze w wózku. Więc, jeśli kierowca parkuje od krawężnika zbyt daleko to nie mam szans wjechania do takiego autobusu, a problemu by nie było, gdyby taki kierowca zaparkował przy samym krawężniku. Zaznaczę, że podjeżdżając do przystanku widzi, iż będzie wsiadała osoba z małym dzieckiem w wózku. Więc to tylko dobra wola kierowcy, czy mi w tym pomoże czy wręcz przeciwnie. Zwracam, za każdym razem grzecznie uwagę, na ten problem, lecz nie widzę poprawy. Jeden kierowca mi odpowiedział, że w przepisach ma odległość 50cm do parkowania od krawężnika i tak parkuje. Dla mnie to jest w ogóle niezrozumiała sytuacja i nie do przyjęcia. Ta sprawa na pewno nie tylko mojej osoby dotyczy, tylko kilkadziesiąt lub kilkaset osób jeżdżących z dzieckiem w wózku. Firma ta na pewno w dobrym kierunku się rozwija, gdyż wprowadziła bilety elektroniczne, za co bardzo duży plus. Można w wygodny i tani sposób korzystać z usług tej firmy komunikacyjnej lecz jeśli chodzi o personel- kierowców to pozostaje wiele do życzenia. Może firma powinna zainwestować w szkolenia, kursy dla kierowców o obsłudze klientów, pasażerów.
Witam, chciałabym przedstawić tu moje, mojego męża i osób nam znajomych opinie na tema działalności PZU. Z firmą tą mieliśmy i mamy wiele do czynienia. Jestem wraz z mężem ubezpieczona w niej, i jesteśmy z usług bardzo zadowoleni. Mój mąż miał wypadek w pracy i dzięki szybkiemu załatwieniu sprawy przez infolinię dotyczącej odszkodowania, otrzymaliśmy należne pieniążki z tegoż tytułu. Podobnie było w moim przypadku, po urodzeniu dziecka też otrzymałam szybko pieniążki, bez żadnych problemów. Ostatnio u mojej teściowej miało miejsce zalanie mieszkania przez sąsiadów z wyższego piętra. Zaznaczę, iż ma ona ubezpieczone mieszkanie w wymienianej firmie. Cała procedura trwała szybko i sprawnie załatwiono sprawę, dzięki odszkodowaniu mogła wyremontować pokój. Korzystaliśmy, z usług tej firmy już kilkakrotnie i za każdym razem mieliśmy wrażenie iż do naszej sprawy podchodzono indywidualnie, profesjonalnie. Nie spotkaliśmy się z mężem z żadnymi negatywnymi opiniami na temat usług i działalności PZU, wręcz przeciwnie same pozytywne głosy. Wszystkich zachęcamy do korzystania z usług tejże firmy ubezpieczeniowej. Pozdrawiam.
Witam, jesteśmy z mężem rozczarowani postępowaniem tego banku. Chcieliśmy skorzystać z produktu - pożyczka gotówkowa, bez zaświadczeń o dochodach do 10000. W dniu 26 zadzwoniłam na infolinię tegoż banku, podałam wszystkie niezbędne dane potrzebne do zweryfikowania czy kwalifikujemy się by otrzymać taki kredyt. Pani poinformowała nas, że nazajutrz czyli 27.08.09 dostaniemy do godziny 14 odpowiedź czy przyznano nam tą pożyczkę, na czym bardzo nam zależało. Czekaliśmy z mężem do godziny 14.30, w końcu sami zadzwoniliśmy na infolinię, i o dziwo nikt nie potrafił nam pomóc ani odpowiedzieć na pytanie - o której godzinie dostaniemy odpowiedź? Poprosiliśmy więc o nr. telefonu do oddziału w Głogowie na ulicę Grodzką, gdzie dowiedzieliśmy się, że nasz wniosek nawet tam nie trafił!A od przyjęcia wniosku do odpowiedniej placówki, musielibyśmy czekać 12h. Zostaliśmy więc przez Panią na infolinii oszukani, szkoda tylko, że nie zapisałam godności tej osoby, bo na pewno bym ją tu wpisała. Jesteśmy tą sytuacją bardzo rozczarowani.
Witam, jestem mile zaskoczona obsługą w tym dniu, ponieważ nie wszystkie Panie sprzedawczynie w tym sklepie są tak miłe. Potrzebowałam pomocy na stoisku piekarniczym i uzyskałam rzetelnej i szybkiej odpowiedzi. Podobnie zostałam obsłużona na stoisku z wędlinami, choć nie wszystkie produkty były świeże. Na sklepie, panował ład i porządek,czyste lady wędliniarskie i z nabiałem choć jak zawsze brakowało etykiet cenowych. W kasie, miła i sprawna obsługa, koło kas czysto a wielki plus za skrzynki po owocach, z których klienci często korzystają by zapakować w nie zakupy.
Jest to sklep, w którym dość często robię zakupy i praktycznie co do jego funkcjonowania nie mam zastrzeżeń. Miła obsługa, panie obsługujące stoisko mięsne są dobrze zorientowane w swoim fachu. Sklep jest dobrze zaopatrzony , towar poukładany beż większych luk na półkach, jednak brakuje czasami cen na listwach. Jedynym minusem tegoż sklepu są dość często nieświeże owoce i warzywa i poprawy nie widać. Sklep utrzymany w czystości.
Witam, w sklepie bardzo miła i sprawna obsługa. Towar poukładany, uzupełniony, świeże mięso i wędliny. Jedyne moje zastrzeżenie to brak niektórych etykiet cenowych, co niestety zauważam za każdym razem będąc tam na zakupach.
Witam, zakupy w tym sklepie przebiegły sprawnie i bez większych uwag. Świeże wędliny, lada chłodnicza z mięsem utrzymana w czystości, obsługa bardzo miła. Na półkach towar poukładany i uzupełniany na bieżąco. Tylko mam zastrzeżenie do kierowniczki, którą zapytałam o godzinę dostawy pieczywa. Była niezbyt miła, szorstka co miało miejsce nie pierwszy raz, powinna brać przykład z ekspedientek tegoż sklepu.
Witam, choć bardzo często robię w tym sklepie zakupy ze względu na bogate zaopatrzenie to do obsługi mam kilka uwag i tak było tym razem. Pani kasjerka choć się przywitała, to zrobiła to w sposób niezbyt miły, przekładając towar robiła to tak szybko że nie zważała, iż nie nadążam z jego pakowaniem. Choć paragon Pani wydała to zaraz go dosłownie"przywaliła"5 kg karma dla psa (towar następnego klienta)więc musiałam go sobie z pod tej karmy wyciągnąć, za co nie przeprosiła a do widzenia też nie odpowiedziała. Ogólnie na sklepie porządek, towar poukładany i uzupełniany, ceny widoczne przy każdym towarze. Wszystkie kasy czynne, krótkie kolejki.
Witam, wybrałam się do podanego marketu na zakupy z małym dzieckiem, które miało zły dzień więc musiałam je zrobić szybko(młode mamy pewno wiedzą o czym piszę) Dokonując wyboru ryb Pani ekspedientka próbowała pocieszać mojego synka, zagadując go dzięki czemu mogłam spokojnie wybrać towar to samo miało miejsce na stanowisku z pieczywem za co wielki plus przy czy szybka obsługa. W kasie natomiast bardzo miła Pani, po przywitaniu się pomogła mi spakować zakupy i szybko wydać resztę. Obsługą byłam mile zaskoczona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.