Opinie użytkownika (6)

Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię musiałam poczekać ok. 5 min na zgłoszenie się konsultanta. Rozmowę przeprowadziła ze mną bardzo miła i dobrze zorientowana osoba. Pani dodatkowo doradziła w wielu kwestiach przybliżając zasady działania Towarzystwa. Rozmowa była bardzo serdeczna i pomocna, a poziom przygotowania konsultanta z pewnością pozytywnie pomaga firmie na zdobywanie nowych klientów.

Monika_3190

20.04.2016

GENERALI

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Informacje o kursie...
Informacje o kursie uzyskałam poprzez infolinię, gdyż na wysłany rano formularz nie doczekałam się odpowiedzi ( być może ze względu na duże zainteresowanie). Kontakt z konsultantem natomiast oceniam bardzo dobrze. Pani udzieliła mi wszelkich informacji, w subtelny sposób zachęcała do nabycia kursu, z zachowaniem zasad kultury. Firma ma poza tym bardzo dobrze przygotowaną stronę, która zawiera wyczerpujące informacje. Jednak ponieważ jestem osobą ceniącą sobie kontakt i lubię porozmawiać oraz doprecyzować pewne kwestie, stąd dodatkowo skontaktowałam się z konsultantem.

Monika_3190

20.04.2016

KrebsMethod.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na hali Carrefour...
Na hali Carrefour kupiłam meble na balkon. Znalazłam stół i krzesła, które pasowały wielkością i wyglądem. Cena adekwatna do jakości i w tym przypadku lepsza niż u konkurencji, a trochę te ceny analizowałam wcześniej. Ponieważ nikogo nie było na dziale "Meble ogrodowe", podeszłam do punktu obsługi klienta i wystawiania faktur i zaraz uprzejma Pani mi pomogła, zatelefonowała na odpowiedni dział i przyszedł pracownik. Pan pomógł mi sprawdzić stolik, który był zapakowany, czy jest nieuszkodzony. Bardzo pomocna okazała się obsługa działu, panowie na moją prośbę, a za zgodą przełożonej skręcili mi stolik, co mi bardzo pomogło (!!) Ułatwiony miałam transport (łatwiej mi było przewieźć mały stolik niż duży karton) i co istotne od razu mogłam z mebla skorzystać!! Dla dziewczyny jest to duża pomoc.

Monika_3190

18.04.2016

Carrefour Market

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Malutki salon fryzjerski...
Malutki salon fryzjerski - dwie fryzjerki. Z usługi fryzjerskiej korzystał mój syn (10 l.) Pani podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie, dziecko czuło się ważnym klientem, a jego uwagi zostały wzięte pod uwagę i co bardzo mi się spodobało w konsultacji ze mną, ale tak wykonanej, że synek tego nie odczuł. Strzyżenie wykonano sprawnie (kilkanaście minut), co dla dziecka jest bardzo ważne. Fryzura podobała się i synowi i mi. Co istotne bardzo dobra cena, my zapłaciliśmy za strzyżenie 10 zł. W tym punkcie najlepiej wcześniej się zapisać, choć bez zapisu jak się trochę poczeka, również nie odejdzie się z kwitkiem. Panie pomimo szybkiej obsługi ( taśmowej mówiąc kolokwialnie), są sympatyczne, grzeczne dla klientów, dbają o czystość w zakładzie i co dla mnie jest ważne są to doświadczone fryzjerki. Mankament - jeden, bardzo mało miejsca jak na poczekalnię. Jednak polecam serdecznie tego fryzjera, sama będę tam wracać!!

Monika_3190

18.04.2016

Męski Punkt

Placówka

Warszawa, Aleja Wojska Polskiego 41

Nie zgadzam się (0)
Aby uzyskać informację...
Aby uzyskać informację zarówno w kwestii wyboru roślin jak i mebli ogrodowych, musiałam poczekać na kompetentnego pracownika ok 10 min na jednym dziale - "Rośliny" i ok. 6 min. na dziale drugim - "Meble ogrodowe". Natomiast zarówno w jednym jak i w drugim przypadku pracownicy w uprzejmy sposób udzielili mi porady. Pracownik odpowiedzialny za pracę na dziale roślin, najpierw wypytał mnie o miejsce, w którym miałyby przebywać rośliny, ekspozycji na słońce, a następnie podpowiedział mi jakie rośliny oraz jaką ziemię powinnam zakupić. Otrzymałam wyczerpujące informacje na pozostałe moje pytania. Pracownik działu "Meble ogrodowe" pomimo, że nie było dostępnych mebli, na których mi zależało, zaproponował, że sprawdzi w którym innym sklepie będą one dostępne.

Monika_3190

16.04.2016

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, Radzymińska

Nie zgadzam się (0)
Gdyby nie to,...
Gdyby nie to, że przez dłuższą chwilę nie mogłam się doczekać pracownika działu byłoby rewelacyjnie (8 min.). Natomiast kiedy udało mi się odnaleźć Pana, uzyskałam pełną i satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Dodatkowo Pracownik w bardzo uprzejmy i wyczerpujący sposób udzielił mi porady, który produkt jest lepszy i w jakich okolicznościach ( chodziło o wybór kołdry). Uświadomił mi na jakie czynniki powinnam zwrócić uwagę i dlaczego. Na koniec pomimo, iż szkolił nowych pracowników działu, zapewnił, abym w razie dalszych pytań zwróciła się do niego o pomoc. Pełna kultura.

Monika_3190

16.04.2016

IKEA

Placówka

Warszawa, CH M1 Targówek

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi