Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pracownik był miły i uprzejmy. Przyjął zamówienie, informując że na jedną kanapkę będzie trzeba zaczekać kilka minut. Grzecznie zapytał czy chcę inną kanapkę, czy zaczekam. Powiedziałam, że zaczekam, a pracownik doniósł kanapkę do stolika, przy którym siedziałam i przeprosił za czas oczekiwania. Na kilku stolikach, przy których nie było klientów, były okruszki i plamy.
Kasjerka w miły sposób mnie przywitała, obsłużyła i pożegnała, zapraszając do kolejnej wizyty. Niestety, podczas "spaceru" między regałami nie było nikogo, kogo mogłabym poprosić o pomoc w odnalezieniu produktu. Zauważyłam pracownicę wykładającą towar, więc podeszłam i zapytałam czy mogę prosić pomoc, ale Pani w niemiły sposób powiedziała, że ona wykłada towar i mam szukać po sklepie jej koleżankę, która gdzieś powinna być. Sklep był czysty, wystarczająco dużo miejsca między regałami na wózek, spory parking.
Pracownik był wyraźnie zainteresowany moją wizytą, dopytując jakiego produktu szukam i jakie mam oczekiwania względem niego. Zadał dużo pytań, które pomogły mu rozpoznać moje potrzeby. Następnie przedstawił produkt, który mi polecił i opisał jego najważniejsze cechy i parametry. W zrozumiały sposób odpowiadał na moje pytania używając prostego języka, a nie słownictwa fachowego, który mógłby mi sprawić trudność. Pracownik wykazał się wysoką kulturą osobistą, a całą rozmowę przeprowadził profesjonalnie. Mało komfortowy był czas oczekiwania na dostępność pracownika około - 15 minut. Był zajęty obsługą innych klientów, ale nie było innego pracownika tego działu, który mógłby mi pomóc. W sklepie panował porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.