Sklep spożywczy sano jest dobrze zaopatrzony. Zawsze jest dostępne świeże pieczywo, mięso i wędliny. Sprzedawcy są mili i chętni do pomocy. Na stoisku z wędlinami i serem zawsze jest odpowiednia ilość osób, obsługująca klientów, aby nie było zbyt dużej kolejki. Również przy kasach można liczyć na szybką i miłą obsługę
Delikatesy Piotr i Paweł są jednymi z lepszych sklepów spożywczych ze względu na zatowarowanie. Często mogę tam znaleźć produkty rzadko dostępne w innych miejscach. Sklep zawsze jest uporządkowany i czysty.
Jakość obsługi w sklepie Douglas jest na naprawdę wysokim poziomie. Doradcy klienta zawsze są pomocni. Sklep jest czysty, poukładany i przejrzysty. Chętnie do niego wchodzę, gdy potrzebuje kupić prezent dla bliskiej mi osoby, albo potrzebuje dobrać odpowiedni dla siebie zapach.
Ostatnio miałam okazję być klientką sklepu Wojas. Byłam zainteresowana nową kolekcją letnich butów. Po wejściu do sklepu, zostałam zauważona po chwili, gdy weszłam w głąb. Panie były zajęte obsługą innych klientów, więc rozejrzałam się po sklepie i po ok. 5 minutach, Doradca Klienta podszedł do mnie i spytał, czy chciałabym przymierzyć jakieś buty. Pani podała mi odpowiednie rozmiary z pokazanych przeze mnie modeli i zaproponowała jeszcze jedne baleriny, które są według niej bardzo ładne i wygodne. Zdecydowałam się na zakup wybranych przez siebie butów letnich. Doradca przy kasie zaproponował mi sprzedaż wiązaną-środek do konserwacji obuwia. Doradca klienta miał miły, pogodny głos, sklep prezentował się dobrze, buty były dobrze wyeksponowane, panował porządek. Doradca na koniec wizyty pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty.
Po wejściu do Sklepu Ochnik, od razu zostałam zauważona przez Doradcę Klienta i powitana sformułowaniem "dzień dobry". Po około 2- minutach oglądania skórzanych kurtek, Doradca podszedł do mnie i spytał, czy chciałabym, aby mi doradził. Ekspedientka wyglądała schludnie, miała delikatny makijaż. Zgodziłam się, a Pani z zainteresowaniem wypytała się o moje preferencje kroju jak i koloru kurtki. Powiedziała również o najnowszej kolekcji, która się najbardziej podoba w tym sezonie klientkom. Odprowadziła mnie do przymierzalni i podała odpowiednie rozmiary trzech różnych krojów kurtek w różnych cenach. Przedział cenowy wahał się od 1200 zł do 2300 zł (kurtki letnie). Podczas przymierzania, Doradca, pytał się o opinię co do poszczególnych okryć i proponował inne. Ton głosu miał pogodny. Gdy powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić, Doradca nie okazał zniecierpliwienia, tylko powiedział abym się zastanowiła i zaprasza ponownie do salonu. Na sam koniec pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty sformułowaniem "do widzenia, zapraszam". W skali od 1 do 10, jakość obsługi oceniam na 10. Doradca Klienta był, miły pogodny, pomocny oraz wykazał dużą wiedzę i zainteresowanie moją osobą. Sklep był uporządkowany, towar był dobrze wyeksponowany i oświetlony. Powietrze było świeże, temperatura odpowiednia. Na pewno wrócę, do tego salonu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.