Opinie użytkownika (5)

Sklep spożywczy sano...
Sklep spożywczy sano jest dobrze zaopatrzony. Zawsze jest dostępne świeże pieczywo, mięso i wędliny. Sprzedawcy są mili i chętni do pomocy. Na stoisku z wędlinami i serem zawsze jest odpowiednia ilość osób, obsługująca klientów, aby nie było zbyt dużej kolejki. Również przy kasach można liczyć na szybką i miłą obsługę

Monika_2778

27.05.2014

Sano

Placówka

Koszalin, Tatarkiewicza 2 a

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy Piotr i...
Delikatesy Piotr i Paweł są jednymi z lepszych sklepów spożywczych ze względu na zatowarowanie. Często mogę tam znaleźć produkty rzadko dostępne w innych miejscach. Sklep zawsze jest uporządkowany i czysty.

Monika_2778

27.05.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Koszalin, Okrzei 3

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie Douglas jest na naprawdę wysokim poziomie. Doradcy klienta zawsze są pomocni. Sklep jest czysty, poukładany i przejrzysty. Chętnie do niego wchodzę, gdy potrzebuje kupić prezent dla bliskiej mi osoby, albo potrzebuje dobrać odpowiedni dla siebie zapach.

Monika_2778

27.05.2014

DOUGLAS

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam okazję...
Ostatnio miałam okazję być klientką sklepu Wojas. Byłam zainteresowana nową kolekcją letnich butów. Po wejściu do sklepu, zostałam zauważona po chwili, gdy weszłam w głąb. Panie były zajęte obsługą innych klientów, więc rozejrzałam się po sklepie i po ok. 5 minutach, Doradca Klienta podszedł do mnie i spytał, czy chciałabym przymierzyć jakieś buty. Pani podała mi odpowiednie rozmiary z pokazanych przeze mnie modeli i zaproponowała jeszcze jedne baleriny, które są według niej bardzo ładne i wygodne. Zdecydowałam się na zakup wybranych przez siebie butów letnich. Doradca przy kasie zaproponował mi sprzedaż wiązaną-środek do konserwacji obuwia. Doradca klienta miał miły, pogodny głos, sklep prezentował się dobrze, buty były dobrze wyeksponowane, panował porządek. Doradca na koniec wizyty pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty.

Monika_2778

09.04.2014

wojas

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do Sklepu Ochnik, od razu zostałam zauważona przez Doradcę Klienta i powitana sformułowaniem "dzień dobry". Po około 2- minutach oglądania skórzanych kurtek, Doradca podszedł do mnie i spytał, czy chciałabym, aby mi doradził. Ekspedientka wyglądała schludnie, miała delikatny makijaż. Zgodziłam się, a Pani z zainteresowaniem wypytała się o moje preferencje kroju jak i koloru kurtki. Powiedziała również o najnowszej kolekcji, która się najbardziej podoba w tym sezonie klientkom. Odprowadziła mnie do przymierzalni i podała odpowiednie rozmiary trzech różnych krojów kurtek w różnych cenach. Przedział cenowy wahał się od 1200 zł do 2300 zł (kurtki letnie). Podczas przymierzania, Doradca, pytał się o opinię co do poszczególnych okryć i proponował inne. Ton głosu miał pogodny. Gdy powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić, Doradca nie okazał zniecierpliwienia, tylko powiedział abym się zastanowiła i zaprasza ponownie do salonu. Na sam koniec pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty sformułowaniem "do widzenia, zapraszam". W skali od 1 do 10, jakość obsługi oceniam na 10. Doradca Klienta był, miły pogodny, pomocny oraz wykazał dużą wiedzę i zainteresowanie moją osobą. Sklep był uporządkowany, towar był dobrze wyeksponowany i oświetlony. Powietrze było świeże, temperatura odpowiednia. Na pewno wrócę, do tego salonu.

Monika_2778

04.04.2014

Ochnik

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi