Opinia użytkownika: Monika_2778
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Po wejściu do Sklepu Ochnik, od razu zostałam zauważona przez Doradcę Klienta i powitana sformułowaniem "dzień dobry". Po około 2- minutach oglądania skórzanych kurtek, Doradca podszedł do mnie i spytał, czy chciałabym, aby mi doradził. Ekspedientka wyglądała schludnie, miała delikatny makijaż. Zgodziłam się, a Pani z zainteresowaniem wypytała się o moje preferencje kroju jak i koloru kurtki. Powiedziała również o najnowszej kolekcji, która się najbardziej podoba w tym sezonie klientkom. Odprowadziła mnie do przymierzalni i podała odpowiednie rozmiary trzech różnych krojów kurtek w różnych cenach. Przedział cenowy wahał się od 1200 zł do 2300 zł (kurtki letnie). Podczas przymierzania, Doradca, pytał się o opinię co do poszczególnych okryć i proponował inne. Ton głosu miał pogodny. Gdy powiedziałam, że muszę się jeszcze zastanowić, Doradca nie okazał zniecierpliwienia, tylko powiedział abym się zastanowiła i zaprasza ponownie do salonu. Na sam koniec pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty sformułowaniem "do widzenia, zapraszam". W skali od 1 do 10, jakość obsługi oceniam na 10. Doradca Klienta był, miły pogodny, pomocny oraz wykazał dużą wiedzę i zainteresowanie moją osobą. Sklep był uporządkowany, towar był dobrze wyeksponowany i oświetlony. Powietrze było świeże, temperatura odpowiednia. Na pewno wrócę, do tego salonu.