Opinie użytkownika (2)

Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zorganizowany pod względem organizacyjnym. W kluczowych miejscach i działach pracownicy obecni na swoich miejscach pracy, chętni do pomocy. Ich wiedzę i merytoryczne przygotowanie oceniam wysoko- na każde pytanie udzielają fachowej odpowiedzi i znają się w swoich dziedzinach. Pani stojące w wejściu i podające klientowi żółtą torbę na zakupy są miłe, sympatyczne i uśmiechnięte co już na początku wprowadza dobry nastrój. Sklep jest czysty i przestronnie, intuicyjnie zaprojektowany. Osoba odpowiadająca za ład i porządek panujący w sklepie sumiennie wykonuje swoje obowiązki. Pracownicy nastawieni są przyjacielsko do Klienta co widać m.in. w sposobie rozmowy z nim, często używają zwrotów ,, Co Pani sądzi o ... '' , ,, Miałbym dla Pani propozycję aranżacji tego wnętrza w... '' - dzięki czemu sprawiają wrażenie osoby która chce nam rzeczywiście pomóc w wyborze. Jedynym mankamentem jest zbyt mała liczba otwartych kas i zdecydowanie za długi czas oczekiwania na opłacenie zakupów w kasie.

Monika_2641

03.10.2013

IKEA

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
W przypadku problemu...
W przypadku problemu ze znalezieniem danej rzeczy lub chęci zasięgnięcia pomocy, pracowników nie było na terenie poszczególnych działów. Trzeba było prosić pracownika z innego działu o pomoc na co on odpowiadał - że to zaraz poprosi koleżankę i tak czas oczekiwania się wydłużał. Dodatkowo po całym sklepie zwłaszcza w weekend na hulajnogach, rowerach i deskorolkach jeżdżą dzieci które nie pozostają pod niczyją opieką, urządzają sobie wyścigi między regałami podczas gdy rodzice robią zakupy. Nikt też z pracowników nie zwraca im uwagi, że często jeżdżą za szybko i niebezpiecznie dla pozostałych klientów. Uważam, że kontrola tutaj jest jak najbardziej wskazana. Nie jest to bowiem park ani stadion sportowy. Towary na półkach często są wymieszane, gdy klienci nie odnoszą ich na swoje miejsca przez długi czas nikt z obsługi ich nie sprząta i robi się bałagan. Przy dużej ilości klientów bardzo często działają tylko 2 na 5 kas przez co tworzą się czasochłonne kolejki i wzrasta irytacja kupujących. Nieprzyjemnym odczuciem są także ochroniarze stojący praktycznie w bramkach i przenikliwym wzrokiem monitorują każdego wchodzącego klienta do sklepu przez co kontrola ta przypomina kontrolę na lotnisku. Za największa wadę w jakości obsługi oceniam zbyt małą liczbę pracowników jak na taki duży obiekt, co widać w opisanych przeze mnie sytuacjach oraz nie miło witającą na wejściu każdego klienta ochronę.

Monika_2641

03.10.2013

DECATHLON

Placówka

Poznań, Szwedzka 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi