Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_2641

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: W przypadku problemu ze znalezieniem danej rzeczy lub chęci zasięgnięcia pomocy, pracowników nie było na terenie poszczególnych działów. Trzeba było prosić pracownika z innego działu o pomoc na co on odpowiadał - że to zaraz poprosi koleżankę i tak czas oczekiwania się wydłużał. Dodatkowo po całym sklepie zwłaszcza w weekend na hulajnogach, rowerach i deskorolkach jeżdżą dzieci które nie pozostają pod niczyją opieką, urządzają sobie wyścigi między regałami podczas gdy rodzice robią zakupy. Nikt też z pracowników nie zwraca im uwagi, że często jeżdżą za szybko i niebezpiecznie dla pozostałych klientów. Uważam, że kontrola tutaj jest jak najbardziej wskazana. Nie jest to bowiem park ani stadion sportowy. Towary na półkach często są wymieszane, gdy klienci nie odnoszą ich na swoje miejsca przez długi czas nikt z obsługi ich nie sprząta i robi się bałagan. Przy dużej ilości klientów bardzo często działają tylko 2 na 5 kas przez co tworzą się czasochłonne kolejki i wzrasta irytacja kupujących. Nieprzyjemnym odczuciem są także ochroniarze stojący praktycznie w bramkach i przenikliwym wzrokiem monitorują każdego wchodzącego klienta do sklepu przez co kontrola ta przypomina kontrolę na lotnisku. Za największa wadę w jakości obsługi oceniam zbyt małą liczbę pracowników jak na taki duży obiekt, co widać w opisanych przeze mnie sytuacjach oraz nie miło witającą na wejściu każdego klienta ochronę.