Zepsuł mi się telefon około 1,5 roku od zakupu. Posiadałam fakturę zakupu jednak zagubiłam kartę gwarancyjną . Ze szkoły wiem, ze klient ma prawo dokonać naprawy produktu lub jego wymiany poprzez towar niezgodny z umową. W takim też wypadku poszłam do tego salonu a obsługująca mnie Pani nie miała o tym kompletnego pojęcia. Wyszłam z tego punktu i udałam się do pobliskiej miejscowości gdzie zostałam obsłużona zgodnie z prawami konsumenta.
Nie wyobrażam sobie codziennej egzystencji bez portalu tego banku. Jestem osobą, która nie ma czasu stać w kolejce by opłacić rachunki. Dzięki tej stronie mogę szybko i bezproblemowo dokonać opłat i przelewów między różnymi rachunkami. Bardzo pomoce są zlecenia opłat stałych i samodzielne zakładanie lokat. Strona jest bardzo przejrzysta i łatwa w obsłudze w porównaniu do występujacej konkurencji
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
"Będziemy tworzyć unikalny...
"Będziemy tworzyć unikalny asortyment kosmetyków oraz związanych z nimi produktów, starając się przewyższyć konkurencję jeśi chodzi o jakość, nowatorstwo i wartość naszych produktów oraz stale poprawiać wizerunek Avonu, aby stać się ulubioną firmą kosmetyczną kobiet na całym świecie" - to fragment misji jaką posiada firma AVON. Ja w 100% się z nią zgadza. Strona internetowa to łatwy dostęp do produktów i promocji dla konsultantek. Szybko można uzyskać indywidualne odpowiedzi na stawiane pytania. Współpracuje z tą firmą od paru lat i jestem coraz to bardziej zadowolona.
Znakomita lokalizacja sklepu- centrum miasta. Dobrze rozmieszczone i zróżnicowane produkty. Minusem może być złe zagospodarowanie przestrzenne sklepu, ciężko się po nim poruszać, są pozastawiane drogi, bardzo wąskie przejścia. Obsługa- raczej neutralna. Chociaż kiedy chciałam na stanowisku mięsnym kupić 1 kg karkówki, sprzedająca pani zapakowała mi kilogram kapusty kiszonej. No ale pomyłki mogą zdarzyć się każdemu.
Zadbany, przestrzenny i dosyć dobrze zlokalizowny sklep. Obuwie bardzo dobrze wyeksponowane, w środku panuje ład i porządek. Jednak przeciętne obuwie i trochę "nachalna" obsługa, która już od progu pyta w czym może pomóc i chodzi za klientem. Przez to niechętnie poszukuje się danego towaru i właśnie może i to sprawiło, że dziś niezbyt dokładnie oglądałam obuwie i wyszłam bez zakupu.
Przyjazny sklep dla klienta, potrzebującego szybko i sprawnie zrobić zakupy. Dużo czynnych kas co umożliwia płynną realizację transakcji.Bardzo miła obsługa, która za każdym razem kiedy pytam o umiejscowienie danego produktu chętnie i z uśmiechem na twarzy udzieli pomocy. Pomimo miejscowej konkurencji wolę kawałek dalej pojechać i dokonać tam zakupu, gdyż wiem że będę zadowolona.
Bardzo nie miła i zdecydowanie nie kompetentna obsługa sklepu. Sprzedający za wszelką cenę pragną dokonać transakcji nie myśląc o potrzebach i zadowoleniu kupującego. Osoba, przez którą byłam obsługiwana dopuściła się nawet kłamstwa iż nie będzie kontynuacji promocji w dniu kolejnym. Użyto także określenia "albo kupuję dziś albo nie ". Na stawiane przeze mnie pytania, dotyczące technologii produktu nie otrzymywałam kompetentnej odpowiedzi. Sprzedawca mówił lekceważącym głosem co wzbudziło we mnie wielka niechęć.Zapewne nigdy więcej nie skorzystam z usług sklepu w tym mieście.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.