Opinie użytkownika (4)

Polecam wszystkim mbank...
Polecam wszystkim mbank za brak opłat za posiadanie konta, przelewy, łatwy dostęp do produktów tego banku. Posiadam konto od 2004 roku i będę posiadać jak długo bank będzie istniał - a mam nadzieję, że do końca świata....Niedawno wprowadzono fajny produkt mSaver - ktoś powie ,że są inne tego typu, jednak oszczędzanie typu skarbonkai bardzo mi się podoba.Jest to świetna sprawa dla kogoś kto ma nierównomierne dochody co miesiąc i trudno mu odłożyć stałą kwotę.Może nie tyle trudno finansowo co psychicznie - bo zawsze jest "coś"- a tu pieniądze odkładają się same,jakby w tle.Mbank jest kreatywny i nowoczesny i idzie z duchem czasu!

Misia_6

28.06.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (8)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii i zwrócenie uwagi na jakość świadczonych przez mBank usług. Cieszę się, że spodobał się Pani nasz nowy produkt oszczędnościowy - mSaver. Codziennie dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci byli w pełni usatysfakcjonowani oraz czerpali korzyści z posiadanych produktów mBanku. Tym bardziej cieszy mnie fakt, iż jest Pani zadowolona z oferty produktowej, którą stale rozszerzamy i dopasowujemy do potrzeb naszych Klientów. Mam nadzieję, że w przyszłości współpraca z mBankiem zaowocuje co najmniej takim samym zadowoleniem, jak dotychczas. W razie pytań zapraszam do kontaktu z mLinią (jesteśmy dla Pani dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800) lub pracownikami placówek naziemnych, w godzinach ich otwarcia. Listę placówek wraz z adresami znajdzie Pani na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ Pozdrawiam Agnieszka Pacholczyk, mBank
Lubię robić zakupy...
Lubię robić zakupy w Biedronce,ponieważ produkty są dobrej jakości,atrakcyjne cenowo i zawsze miła i grzeczna obsługa.Chodzę tam mimo, że mam inny market bliżej siebie (do którego też zachodzę).Biedronka w ciągu ostatnich 10lat zmieniła się na korzyść wizualnie - lepiej wkomponowane regały,kiedyś było nieciekawie w środku,teraz jest dużo ładniej. Zawsze można coś zmienić na lepsze - jak np czas stania w kolejce,ale tego nie zawsze da się uniknąć.

Misia_6

28.06.2012

Biedronka

Placówka

Wrocław, Trzmielowicka 7

Nie zgadzam się (0)
Mnie Redbull nie...
Mnie Redbull nie smakuje,ma zapach leków,nie znoszę tego zapachu.bardziej odpowiada mi Tiger.co do działania nie mam uwag -działa jak powninien. Jest też parę inych na rynku któe mi smakują,ale nie pamiętam nazwy w tej chwili.poza tym jest najdroższym napojem energetyzującym spośród dostępnych,a działanie te same.

Misia_6

16.06.2012

Redbull

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o jakość produktów nie mam uwag,choć oczywiście zdarzają się usterki.Natomiast obsługa klienta woła o pomstę do nieba.Podwykonawca który podłączał mi modem - zmiana pakietu - powiedział że nie jest od tego żeby działało on tylko podłącza kable i zostawił mnie z nie działającym internetem.Wizyta w biurze też nic nie przyniosła- pani powiedziała że oni nie zajmują się ustawieniami komputera - a co z tymi którzy nie mają pojęcia jak to zrobić? zlitował się na de mną pan z obsługi technicznej i okazało się że to nie wina komputera jednak lecz awaria przekaźnika w bloku,lecz to JA MUSIAŁAM WYJAŚNIAĆ,INTERWIENIOWAĆ ITD.obsługa klienta na minus 10.Przeszkadza mi też to że trzeba dzwonić na infolinie w Gdyni,nie ma telefonu do miejscowego biura,jedynie do techników - ale nie informatyków niestety,bo tych firma nie oferuje.powtarzam że nie każdy klient zna się na komputerze i to firma powinna wziaśc pod uwagę. jakbym miała wybór nie zdecydowałabym się na Vectrę.

Misia_6

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
13.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazaną opinię. Przypominamy, iż firma Vectra utworzyła Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które powstało z myślą o Państwa wygodzie. Grupa wyszkolonych i kompetentnych konsultantów udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji. Bez wychodzenia z domu mogą Państwo załatwić wiele spraw, zakupić nowe usługi, sprawdzić płatności oraz zgłosić awarię. Kontakt z lokalnym Biurem Obsługi Klienta jest tylko i wyłącznie osobisty, nie ma możliwości połączenia telefonicznego. Jak rozumiemy uzyskała Pani pomoc właśnie w Dziale Pomocy Technicznej. W razie pytań lub wątpliwości zalecamy kontakt z infolinią pod numerami telefonów 801 0801 80 lub 58 742 65 00.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi