Opinia użytkownika: Misia_6
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Jeśli chodzi o jakość produktów nie mam uwag,choć oczywiście zdarzają się usterki.Natomiast obsługa klienta woła o pomstę do nieba.Podwykonawca który podłączał mi modem - zmiana pakietu - powiedział że nie jest od tego żeby działało on tylko podłącza kable i zostawił mnie z nie działającym internetem.Wizyta w biurze też nic nie przyniosła- pani powiedziała że oni nie zajmują się ustawieniami komputera - a co z tymi którzy nie mają pojęcia jak to zrobić? zlitował się na de mną pan z obsługi technicznej i okazało się że to nie wina komputera jednak lecz awaria przekaźnika w bloku,lecz to JA MUSIAŁAM WYJAŚNIAĆ,INTERWIENIOWAĆ ITD.obsługa klienta na minus 10.Przeszkadza mi też to że trzeba dzwonić na infolinie w Gdyni,nie ma telefonu do miejscowego biura,jedynie do techników - ale nie informatyków niestety,bo tych firma nie oferuje.powtarzam że nie każdy klient zna się na komputerze i to firma powinna wziaśc pod uwagę. jakbym miała wybór nie zdecydowałabym się na Vectrę.