Dzisiaj musiałem odwiedzić Urząd Miejski , ponieważ żona otrzymała z Wydziału Spraw Obywatelskich wezwanie do stawienia się w charakterze świadka w sprawie wymeldowania naszej sąsiadki z pobytu stałego. Było to dla nas niezrozumiale, gdyż nigdy wcześniej nie otrzymywaliśmy wezwań do stawienia się do Urzędu w charakterze świadka.Urząd Miejski znajduje się na terenie byłej jednostki wojskowej Armii Radzieckiej i oddalony jest od centrum miasta około 3 km. Przed wejściem do budynku Urzędu było czysto. Wchodząc do budynku po lewej stronie znajduje się palarnia papierosów, z której wydobywał się nieprzyjemny zapach dymu nikotynowego(jestem niepalący). Skierowałem się do Biura Dyrektora Wydziału Spraw Obywatelskich Pana Wiesława P. aby wyjaśnić przedmiotową sprawę. Zostałem przyjęty natychmiast przez dyrektora, ponieważ nikogo nie było kolejce.Pan P. przywitał się ze mną podając mi dłoń i zapytał uprzejmie z jaką sprawą przychodzę. Gdy przedstawiłem mu swoją sprawę wytłumaczył mi bardzo dokładnie i kompetentnie na jakiej podstawie obywatel może zostać wezwany do Urzędu w charakterze świadka.Dyrektor był bardzo zaangażowany w obsługę osoby mojej osoby. Na koniec rozmowy Pan P. wezwał osobę , która sporządzała wezwanie i nakazał tej osobie aby sporządziła wezwanie na moje nazwisko, ponieważ moje zeznania będą bardziej przydatne w tej sprawie.Na koniec mojej wizyty dyrektor podał mi dłoń i pożegnał się ze mną. Jestem bardzo zadowolony z pobytu w Urzędzie. Więcej takich urzędników jak Pan P. a sprawy w urzędach będą załatwiane szybko i kompetentnie. Wzór tego urzędnika jest godny do naśladowania.
Dokonując zakupów w Carrefourze wstąpiłem do sklepu mięsnego, który znajduje się w tym samym lokalu co znany market i oddzielony jest ścianą ze szkła. Wewnątrz sklepu panował porządek i było czysto. Panie ekspedientki ubrane były w ładne stroje firmowe i były miłe.Towar był dobrze wyeksponowany i dostępny , ceny były widoczne przy produktach .Byłem drugi w kolejce i zostałem obsłużony sprawnie. Ekspedientki umiały mi doradzić i dobrać odpowiedni produkt. Ceny w tym sklepie są na średnim poziomie, a wyroby mają swój charakterystyczny smak. Wyszedłem zadowolony z zakupów.
Moja dzisiejsza wizyta w tym markecie była związana z zakupem żarówek 24V dla naszej Wspólnoty Mieszkaniowej.Był to zakup płatny przelewem i z tego też powodu nie byłem dobrze zorientowany jak to się załatwia. Po przybyciu do marketu, który położony jest przy drodze prowadzącej do Wrocławia, wszedłem na hale sprzedaży i skierowałem się na dział elektryczny. Przed wejściem do sklepu i w rejonie działu elektrycznego było czysto i pracownik porządkowy jeździł maszyną czyszczącą, która myła podłogę na hali. Pracownik na dziale elektrycznym obsłużył mnie bardzo miło, kompetentnie i w miarę sprawnie, wskazał mi gdzie znajdują się żarówki, sprawdził w komputerze ich aktualna cenę i podszedł ze mną do punktu informacyjnego, gdzie bardzo miła Pani dokończyła ze mną procedurę zakupu żarówek.Bardzo dokładnie i kompetentnie wytłumaczyła mi jak się dokonuje w tym markecie zakupów płatnych przelewem. Personel, z którym miałem do czynienia dzisiaj wykazał się umiejętnością doradztwa i doboru produktu, był uprzejmy i zaangażowany w obsługę klienta.Personel był ubrany w stroje firmowe. Po ostatnich moich wizytach w tym markecie, gdzie zostałem obsłużony bardzo niedbale i niekompetentnie, dzisiejsza wizyta w tm markecie bardzo mnie zaskoczyła na plus. Wyszedłem ze sklepu zadowolony.
Moje dzisiejsze zakupy w tym hipermarkecie ograniczyły się tylko do kupna kilku produktów. Przed wejściem do sklepu było czysto. Będąc już wewnątrz sklepu zauważyłem brak koszyczków na zakupy. Koszyczki te znajdowały się gdzieś porozrzucane pod kasami, jest to bardzo niewygodne dla klientów. Wewnątrz sklepu było w miarę czysto. Po wejściu na halę sprzedaży skierowałem w kierunku regału z przyprawami, włożyłem je do koszyczka i udałem się do punktu kasowego. Czynne były tylko dwie kasy wiec kolejka była spora i nikt z personelu nie pofatygował się aby uruchomić dodatkowe punkty kasowe, jest ich w tym sklepie pięć. Odczekałem swoje w kolejce i wyszedłem średnio zadowolony z pobytu w tym hipermarkecie.
Do dyskontu spożywczego Biedronka, który usytuowany na Osiedlu Zarzecze, wstąpiłem dzisiaj głównie po sernik na zimno, gdyż rodzince zachciało się czegoś na słodko.Przed wejściem do sklepu było w miarę czysto, ale w miejscu gdzie znajdują się wózki na zakupy widać było porozrzucane papierki.W gablotach przed wejściem do sklepu były umieszczone aktualne promocje i reklamy produktów.Po wejściu na halę sprzedaży skierowałem się w stronę regału, na którym znajdują się ciasta w proszku i włożyłem do koszyka sernik na zimno. Na hali sprzedaży było czysto i można było się swobodnie poruszać między regałami, ceny przy produktach były widoczne, a towar był dobrze wyeksponowany oraz łatwo dostępny. Na hali sprzedaży zauważyłem jedną pracownicę, która ubrana była w strój firmowy Biedronki.Po włożeniu do koszyka jeszcze kilku produktów udałem się w kierunku kas, przy których były długie kolejki oczekujących klientów. Wszystkie kasy były czynne. Poczekałem kilka minut w kolejce, zapłaciłem za zakupy i wyszedłem ze sklepu, pobierając jeszcze reklamy produktów Biedronki "Codziennie niskie ceny" oraz "Inspiracje Tygodniowe"(reklamy były aktualne). Po dzisiejszych zakupach polecam ten dyskont spożywczy.
Sklep usytuowany jest około 300 metrów od centrum i jest to sklep, którego właścicielka pracowała kiedyś w firmie Społem. Ja dokonuję w tym sklepiku głównie zakupów warzyw i niektórych wybranych wyrobów wędliniarskich.Dzisiaj jednak dokonując zakupów pomidorów i masełka mazurskiego zostałem obsłużony niezbyt sprawnie i dosyć długo. Gdy już miałem dokonywać zakupów, ekspedientka zwróciła się do osoby stojącej za mną , która dopiero co weszła do sklepu z zapytaniem "co Pani podać".Mocno się zdenerwowałem takim zachowaniem personelu . Ekspedientka obsłużyła jednak tą swoją znajomą i dopiero później zajęła się moją osobą. Miałem już wyjść z tego sklepu, ale zbyt długo czekałem aby zrezygnować. Ze względu na tą ekspedientkę nie polecam zakupów w tym sklepie.
Na dzisiaj miałem umówioną wizytę u lekarza pierwszego kontaktu. Korzystam wraz z całą rodziną z usług tej przychodni od kilku lat. Ja głównie korzystam z usług lekarza pierwszego kontaktu Pana Leszka S. i jestem bardzo zadowolony z wizyt u tego lekarza.Przychodnia usytuowana jest obok targowiska miejskiego i obok nowo powstającej Galerii.Przed wejściem do przychodni było widać, że jest przeprowadzany remont ogrodzenia. Po wejściu do wewnątrz skierowałem się do recepcji, aby zapytać, gdzie przyjmuje Pan Leszek S. Rejestratorka wskazała mi pokój. obok rejestracji , gdzie przyjmuje lekarz. Poczekałam dosłownie kilka sekund i wszedłem do lekarza, który przyjął mnie bardzo miło. Lekarz ten jest bardzo kompetentny i bardzo uprzejmy i lubi porozmawiać z pacjentem na temat jego problemów zdrowotnych i co bardzo ważne umie doradzić pacjentowi jaka drogę leczenia wybrać, oby było więcej takich lekarzy. Po około10 minutach wyszedłem bardzo zadowolony z gabinetu lekarskiego i opuściłem teren przychodni.Polecam innym pacjentom korzystać z usług lekarza pierwszego kontaktu Pana Leszka S., jest to lekarz z prawdziwego zdarzenia.
W tym małym sklepiku rybnym nie dokonuję często zakupów, ponieważ ceny są wysokie. Sklep usytuowany jest w centrum miasta. Dzisiaj skusiłem się jednak na zakupy, gdyż przechodziłem obok tego sklepu, a drzwi były otwarte i wyczułem zapach świeżych ryb.Wszedłem do sklepu, którego wnętrze świeciło czystością, a ekspedientka ubrana była w biały fartuszek. Poprosiłem ją aby podała mi jedną makrelę wędzoną i jeden płat śledzia w occie(miałem sprecyzowaną listę zakupów). Sprzedawczyni obsłużyła mnie miło i szybko , ponieważ nikogo nie było w sklepie. W sklepie był dostępny tylko podstawowy towar, ceny przy produktach rybnych były dobrze widoczne i co bardzo ważne ryby były świeże. Zapłaciłem za towar i wyszedłem ze sklepu.
Do "Jonatana", bo tak brzmi od ponad trzydziestu lat nazwa tego sklepu, udałem się dzisiaj na zakupy, głównie na stoisko mięsne. Po wejściu do sklepu mile zostałem zaskoczony miejscem, gdzie znajdują się wózki na zakupy, ponieważ zostały one wymienione na nowe i miejsce wygląda to teraz estetycznie. Przed wejściem i na zewnątrz sklepu było czysto. Wziąłem nowy wózek i udałem się na stoisko mięsne. Na stoisku tym zostałem obsłużony natychmiast , ponieważ nie było kolejki, ale ekspedientka , która bardzo często obsługuje klientów na tym stoisku, jest niezbyt mila i nie angażuje się zbytnio w obsługę klienta, można by powiedzieć tak po młodzieżowemu , że "olewa swoją prace". Mocno zdegustowany niezbyt miłą obsługa na tym stoisku udałem się do kasy , gdzie zostałem miło obsłużony, ale pomimo to wyszedłem niezadowolony z zakupów w tym sklepie "Społem", głównie za sprawą ekspedientki na stoisku mięsnym.
Ten sklep firmowy spółki Ami znajduje się na hali targowej Miejskiego Domu Handlowego, a z kolei hala targowa usytuowana jest w centrum miasta. Głównym asortymentem sprzedaży tego sklepu jest drób i wyroby z drobiu. D niedawna można było tu kupić dobre jakościowo wyroby w najniższej cenie. Przed tym sklepem ustawiała się zawsze bardzo długa kolejka, przeważnie starszych ludzi.Ale od około miesiąca czasu ceny są normalne i kolejek już nie ma. Dokonując zakupów dzisiaj na tym stoisku kierowałem się głownie specyficznymi walorami smakowymi wyrobów z drobiu , a szczególnie salcesonem z indyka. Towar na tym stoisku wyeksponowany jest dobrze, ceny przy produktach są dobrze widoczne. Obsługa sklepu jest miła,i zaangażowana w obsługę klienta. Personel ubrany jest w estetyczne stroje firmowe i umie doradzić klientowi w wyborze odpowiedniego produktu. Na tym stoisku jest czysto. Cenowo sklep prezentuje się na średnim poziomie. Ze względu na specyficzny smak wyrobów z tej spółki, polecam zakupy na tym stoisku.
Jadąc na działkę, wstąpiłem do tego sklepu, który usytuowany jest niespełna 300 metrów od pracowniczych ogrodów działkowych na Osiedlu Młodych(największe osiedle wybudowane w Świdnicy za czasów PRL-u). Dokonuję zakupów w tym sklepie tylko wtedy kiedy jadę na moja działkę i tak też stało się dzisiaj.Przed wejściem do sklepu było czysto. Wszedłem do wewnątrz, wziąłem wózek i skierowałem się na stoisko z produktami firmy Winiary. Wybór produktów właśnie na tym stoisku był spory,towar był dobrze wyeksponowany i łatwo dostępny. Ceny natomiast były średnie i ja tylko zakupiłem sos do bitek wieprzowych, który był w atrakcyjnej cenie. Odmienna sytuacja wystąpiła natomiast na stoisku z pieczywem, gdzie nie było o tej porze dużego wyboru towaru (sklep czynny jest do 21:00) i co najważniejsze nie było widocznych cen na konkretne pieczywo,pieczywo było byle jak porozrzucane po półkach. Wziąłem wiec bochenek chleba i udałem się pod czytnik towaru.Na czytniku ukazała się informacja "nie znaleziono towaru". Zdegustowany tą całą sytuacją odłożyłem ten bochenek chleba na swoje miejsce i udałem się do kasy. W kasie obsłużono mnie dosyć szybko, ale kasjerka w czasie skanowania produktów rozmawiała sobie w najlepsze z inną pracownicą nie zwracając uwagi na klienta. Zapłaciłem za towar i wyszedłem niezadowolony ze sklepu.
W związku z tym, że leczę się u neurologa, który pracuje w tej przychodni wybrałem się dzisiaj na wizytę do tej przychodni, aby zarejestrować się do neurologa.Przed wejściem do przychodni zauważyłem , ze przeprowadzane są w niej prace remontowe, poniewież w miejscu parkingowym dla rowerów były zgromadzone materiały budowlane, a przed drzwiami głównymi do przychodni kratka do wycierania obuwia była przykryta jakimś materiałem i bardzo była niestabilna(chwiała się).Po wejściu do wewnątrz przychodni było czysto, ale podłoga, która została wymieniona była śliska. Do rejestracji w recepcji czekałem około pięciu minut i jakież było moje zdziwienie, gdy rejestratorka powiedziała mi , że do neurologa mogę być dopiero zarejestrowany na miesiąc listopad. Nie miałem innego wyjścia i zarejestrowałem się na listopad. W rejestracji obsłużono mnie milo i kompetentnie. Na dużej tablicy ogłoszeń w tej przychodni było widać bardzo dużo informacji na temat przyjmowania pacjentów w gabinetach prywatnych. Wróciłem niezbyt zadowolony z czasu oczekiwania na wizytę u neurologa w ramach NFZ.
Po taśmę do firanek udałem się do pasmanterii położonej w centrum miasta.Kto nie zna miasta to do tego sklepu byłoby mu bardzo trudno trafić, ponieważ usytuowany jest w podwórku ulicy, na której znajduje się najlepszy hotel w Świdnicy. Drzwi do sklepu były otwarte.Przed wejściem do sklepu i wewnątrz było czysto. Jest to mały sklepik, ale na malej powierzchni towar jest dostępny i co zwraca uwagę w tym sklepiku, to bardzo duże zaangażowanie właścicielki sklepu w obsługę klienta i jej bardzo dobre przygotowanie merytoryczne tzn.zaznajomiona jest dokładnie z aktualną ofertą sklepu oraz umie doradzić i dobrać odpowiedni produkt. Po dzisiejszej wizycie jestem zadowolony z zakupów w tej pasmanterii.
Ten sklep firmowy usytuowany jest na jednej z głównych ulic prowadzących do centrum miasta.Dokonuję w tym sklepie wybranych przeze mnie produktów mięsnych i dzisiaj właśnie wszedłem, aby zakupić przepyszny schab po żydowsku.Po wejściu do sklepu zostałem miło przywitany przez Panie ekspedientki. Poprosiłem o pokrojenie schabu w plasterki. Ekspedientka wykonała tą czynność sprawnie i szybko, zawinęła mi pokrojoną wędlinę w estetyczny firmowy papier i zaproponowała mi jeszcze zakup udek drobiowych, ale ja podziękowałem, zapłaciłem za towar i zadowolony wyszedłem ze sklepu. W sklepie było czysto, a ekspedientki były ubrane w ładne stroje firmowe, ceny przy produktach były widoczne, towar był dobrze wyeksponowany. Polecam zakupy w tym sklepie, ponieważ sklep ten dokonuje często promocji na mięso i wędliny i można kupić dobry jakościowo towar w dobrej cenie.
Właśnie ta apteka słynie w mieście z najniższych cen. Udałem się wiec w godzinach porannych po zakup magnezu i witaminy B6. Drzwi do apteki były szeroko otwarte i wewnątrz było czysto.Podszedłem do Pani aptekarki i zapytałem o magnez i witaminę B6 w dobrej cenie.Farmaceutka bardzo szybko podała mi żądany przeze mnie lek, który całkowicie zaspokoił moje wymagania i był w dobrej cenie. Obsłużono mnie miło i z zaangażowaniem. Farmaceutka była dobrze zorientowana na temat aktualnej oferty i potrafiła doradzić i dobrać odpowiedni lek. Apteka usytuowana jest w samym centrum miasta. Warto dokonywać zakupu leków w tej aptece.
Jako, że jestem w Zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej, udałem się do tego producenta okien, aby zamontował nam w przechowalni rowerów nowe okno.W ubiegłym roku właśnie ta firma montowała we Wspólnocie okna na korytarzu i wszyscy właściciele mieszkań są z tych okien bardzo zadowoleni. Po wejściu do biura firmy przywitała mnie właścicielka firmy, która jest osobą bardzo energiczną i zawsze uśmiechniętą, tak tez było i teraz. W biurze było czysto.Biuro firmy znajduje się przy drodze prowadzącej do Wrocławia i jest oddalone niedaleko od centrum miasta. W biurze były dobrze wyeksponowane okna i drzwi jakie znajdują się w ofercie firmy. Gdy zapytałem o montaż okna, właścicielka firmy bardzo uprzejmie i z dużym zaangażowaniem zaproponowała mi spotkanie na miejscu gdzie ma być montowane okno.Spotkanie zostało omówione na wtorek, gdzie zostaną dokonane pomiary i zostanie dobrany odpowiedni rodzaj okna.Podczas rozmowy właścicielka firmy była cały czas uśmiechnięta, widać było, że jest bardzo dobrze przygotowana merytorycznie, zaznajomiona jest bardzo dobrze z aktualną ofertą firmy i umie doradzić i dobrać odpowiedni produkt. Wyszedłem z biura firmy bardzo zadowolony i naładowany pozytywną energia, która emanowała od właścicielki firmy. Polecam innym zakupy i usługi w tej firmie, na pewno będą zadowoleni z wyboru.
Supermarket Netto jest jednym z moich ulubionych supermarketów, w których lubię robić zakupy. Dzisiaj też z przyjemnością udałem się właśnie do tego marketu na nieduże zakupy. Wziąłem wózek na zakupy(w rejonie wózków i przed wejściem do sklepu było czysto).Wszedłem na halę sprzedaży i zacząłem dokonywać zakupów.Na hali sprzedaży było czysto, ceny były widoczne przy produktach. Na hali sprzedaży nie widziałem pracowników, ale ja nie musiałem korzystać z ich pomocy, ponieważ znam ten sklep "na wylot" i wiem gdzie znajduje się dany produkt. Po włożeniu produktów do wózka udałem się do kasy , gdzie byłem trzeci w kolejce.Przy kasie zostałem obsłużony szybko, miło i sprawnie. Chce zachęcić innych do zakupów w tym sklepie ze względu na niskie ceny oraz sprawną i miłą obsługę.
Kończę już remont w mieszkaniu i dzisiejsze zakupy były już prawie końcowymi. W zasadzie dzisiejsze zakupy były dokonywane tylko na dziale z farbami i wykańczania wnętrz. Byłem już dobrze przygotowany do tych zakupów i wiedziałem co mam konkretnie kupić. Po wejściu do sklepu skierowałem się natychmiast na dział farb i tam szybko sam dokonałem zakupu potrzebnych mi produktów, jedynie fachowych i kompetentnych porad udzielił mi pracownik tego działu na temat doboru odpowiedniej jakości silikonu sanitarnego.Następnie skierowałem się na dział drzewny , gdzie dokonałem zakupu listewki drewnianej.Przy kasie zostałem szybko i dosyć milo obsłużony przez kasjerkę i wyszedłem ze sklepu.
Będąc na zakupach w Leroy Merlin wstąpiłem de tego hipermarketu, aby dokonać zakupu kawy. Bardzo rzadko kupuję coś w Tesco.Ten hipermarket oddalony jest od centrum o niecałe 2 km i usytuowany jest przy drodze , która prowadzi do Wrocławia.Na zewnątrz było czysto. Wziąłem wózek na zakupy i udałem się na halę sprzedaży gdzie też było czysto.Kierując się na stoisko z kawami, po drodze zakupiłem na dziale mięsnym schab, który był świeży i w bardzo dobrej cenie. Na dziale mięsnym panował porządek, a ceny były widoczne. Ekspedientka na tym dziale była w miarę mila.Następnie zakupiłem kawę "Gala", która była w niezbyt atrakcyjnej cenie i skierowałem się w stronę kas.Będąc przy kasie zauważyłem, że pracownik porządkowy czyści podłogi na hali maszyną do czyszczenia.W kolejce przy kasie bylem drugi i zostałem szybko, milo i sprawnie obsłużony. Nie moglem sprawdzić wiedzy i kompetencji personelu.
Wracając do domu z przejażdżki na rowerze, wstąpiłem po drodze do sklepu aby zakupić napoje.Napoje w tym sklepie są w dobrej cenie i jest w czym wybierać. Sklep usytuowany jest niedaleko centrum. Po wejściu do sklepu skierowałem się w stronę lady i poprosiłem ekspedientkę o dwa napoje. Ekspedientka kasując mi te napoje miała głowę odwrócona w drugą stronę i rozmawiała sobie w najlepsze z druga ekspedientką i jakąś znajomą, która była w sklepie, nie zwracając uwagi na mnie i na moje zakupy. Nie była zaangażowana aby obsłużyć mnie miło i profesjonalnie.Poza tym w sklepie było czysto i obydwie ekspedientki były ubrane w fartuszki. Ceny przy produktach były widoczne. Za dzisiejsze zakupy i obsługę przez personel tego sklepu nie poleciłbym dokonywania tu zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.