Opinie użytkownika (8)

Fatalnie. Nekanie telefonami...
Fatalnie. Nekanie telefonami bo podobno wypelnilam kwestionariusz kontaktu. Zero zrozumienia ze pozyczko nie potrzebuje i igborowabie prosb o zaprzestanie kontaktu.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_95

07.05.2018

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo mila Pani najpierw zadzwonila aby poinformowac o konczacej sie promocji na konto bankowe. Umowilysny sie na spotkanie. Pani przedstawila kompleksowo wszystkie opcje kont osobistych. Doradzila i zamknela tenat szybko konlretnie i profesjonalnie. Zaproponowano mi wode. Kontakt wzrokowy i usmiech.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Michalina_95

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Same niemile...
Fatalnie. Same niemile wspomnienia. Dlugie oczekiwanie do jedynego otwartego okienka na cztery. Pani ciagle przerywala obsluge poniewaz dzwonil telefon. Produkt zostal mi przedstawiony pobieznie i szybko po czym obsługa byla bardzo nastawiona na dopchniecie i obalenie moich obiekcji. Nie polecam. Nie wroce.Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Michalina_95

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Podejscie niestety...
Źle. Podejscie niestety pozostawialo wiele do zyczenia. Obsluga byla wolna i mechaniczna. Pan nie przedstawil mi zadnej kinkretnej oferty skupial sie tylko na patrzeniu w zegarek i staral sie odroczyc nasze spotkanie. Produkt przedstawiony pobieznie.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_95

07.05.2018

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsluga byla...
Dobrze. Obsluga byla przyjazna ale bardzo sztywna i nie nawiazala ze mna zadnego kintaktu wzrokowego przez co czulam sie delikatnie pominieta w typowo ludzkich relacjach - jak kolejny produkt na tasmie. Jednakze Pani przedstawila mi wszystko bardzo profesjonalnie i kompleksowo. Wzbudzila zaufanie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_95

07.05.2018

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży asortyment produktów,...
Duży asortyment produktów, można powiedzieć z górnej półki. Trochę nieprzemyślane, a właściwie to odmienne od innych sklepów ułożenie produktów co powoduje, że można nie odnaleźć tego co się szuka zbyt szybko. Natomiast sklep naprawdę zadbany i czysty, personel kompetentny i sympatyczny. Obsługa kasowa szybka, kasy pootwierane w liczbie mnogiej, a nie tylko jedna czy dwie, jak to ma miejsce w innych sieciach. Aż miło robi się zakupy.

Michalina_95

06.11.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Bydgoszcz, Adama Grzymały Siedleckiego 20

Nie zgadzam się (0)
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o wiedzę i kompetencje personelu to mam mieszane uczucia. Niejednokrotnie, w tym wczoraj, spotkałam się z brakiem pomocy ze strony personelu. Głównie ma to miejscu w obrębie kas samoobsługowych. Kupując w ten sposób produkty klient ma nadzieje znacznie szybciej zakończyć wizytę w sklepie, nic bardziej mylnego. Pomijam fakt, iż wiele produktów zwyczajnie nie wchodzi na kasy samoobsługowe i z głośników słychać "brak produktu" (a przecież zdjęłam produkt chwile wcześniej ze sklepowej, tescowej półki). Istnieje możliwość poproszenia, specjalnie wyznaczoną do tego Panią, aby wstukała kod owego produktu i po sprawie. Dnia wczorajszego niewymownie bardzo potrzebowałam (powiedzmy) masła. Produkt "nie wszedł", poprosiłam Panią i usłyszałam, że ona nic nie może, że mogę iść do biura obsługi klienta. Po dłuższej rozmowie okazało się jednak, że wystarczyło wpisać kod, a Pani zwyczajnie się nie chciało.Wiedza i kompetencje- brak wiedzy, a może bardziej kompetencji, gdyż wystarczyło spojrzeć w książkę z kodami, a może w tym wypadku brak organizacji i chęci do pomocy osoby, która do pomocy została wyznaczona. Zachowanie i wygląd personelu w większości pozytywny, choć zdarzają się wyjątki, które pracują jak maszyna i nie patrzą nawet na klienta. Oferta cenowa i asortyment zadowalający- dużo promocji, różnorodność produktów w dobrych cenach. Wygląd miejsca i obsługi: miejsce zadbane, obsługa również.

Michalina_95

06.11.2012

Tesco Extra

Placówka

Bydgoszcz, Toruńska 101

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi poniżej...
Jakość obsługi poniżej wszelkich standardów. W oczekiwaniu na obsłużenie m.in przy stoisku mięsnym najpierw należy wysłuchać rozmowy pracownic, które nie zwracają uwagi na klienta, a dopiero po zwróceniu im uwagi i zapytaniu "czy można?", z wielkim oburzeniem zostaje się obsłużonym. Dodatkowo można pomarzyć jedynie o takich słowach jak "dzień dobry" "do widzenia" "dziękuję" "proszę" itd ze strony pracowników. Niejednokrotnie spotykane są tam długie kolejki do kasy, ale wiadomo tak jest w większości marketów, nie mniej jednak w tym konkretnym przypadku po zwróceniu uwagi lub zwykłym zapytaniu się, czy ktoś nie mógłby czasem usiąść na drugą kasę, ochroniarz (a więc pracownik) odpowiedział klientowi (byłam tego naocznym świadkiem), cytuję "Pan się w ogóle nie powinien odzywać! Pan tu tylko po jedno piwo." Reasumując. Minusy: Brak kultury ze strony personelu, Brak zainteresowania klientem.Plusy: Rozbudowa sklepu (istnieje nadzieja, że będzie w końcu miejsce aby przejść, bo póki co- alejki są na tyle wąskie, że trzeba się nieźle nagimnastykować, aby przepuścić klientów nadchodzących z przeciwnej strony).

Michalina_95

06.11.2012

AS MARKET

Placówka

Bydgoszcz, Ku Wiatrakom 5 A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi