Opinia użytkownika: Michalina_95
Dotycząca firmy: Tesco Extra
Treść opinii: Jeżeli chodzi o wiedzę i kompetencje personelu to mam mieszane uczucia. Niejednokrotnie, w tym wczoraj, spotkałam się z brakiem pomocy ze strony personelu. Głównie ma to miejscu w obrębie kas samoobsługowych. Kupując w ten sposób produkty klient ma nadzieje znacznie szybciej zakończyć wizytę w sklepie, nic bardziej mylnego. Pomijam fakt, iż wiele produktów zwyczajnie nie wchodzi na kasy samoobsługowe i z głośników słychać "brak produktu" (a przecież zdjęłam produkt chwile wcześniej ze sklepowej, tescowej półki). Istnieje możliwość poproszenia, specjalnie wyznaczoną do tego Panią, aby wstukała kod owego produktu i po sprawie. Dnia wczorajszego niewymownie bardzo potrzebowałam (powiedzmy) masła. Produkt "nie wszedł", poprosiłam Panią i usłyszałam, że ona nic nie może, że mogę iść do biura obsługi klienta. Po dłuższej rozmowie okazało się jednak, że wystarczyło wpisać kod, a Pani zwyczajnie się nie chciało.Wiedza i kompetencje- brak wiedzy, a może bardziej kompetencji, gdyż wystarczyło spojrzeć w książkę z kodami, a może w tym wypadku brak organizacji i chęci do pomocy osoby, która do pomocy została wyznaczona. Zachowanie i wygląd personelu w większości pozytywny, choć zdarzają się wyjątki, które pracują jak maszyna i nie patrzą nawet na klienta. Oferta cenowa i asortyment zadowalający- dużo promocji, różnorodność produktów w dobrych cenach. Wygląd miejsca i obsługi: miejsce zadbane, obsługa również.