Opinie użytkownika (6)

Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2185

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2185

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko w porządku. Jestem juz w Plusie ładnych kilka lat i jestem zadowolony z oferty, którą wybrałem. Nie zamieniłbym tej sieci na żadną inną. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2185

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Generalnie obsługa...
Źle. Generalnie obsługa na infolinii jak i salonach wypada bardzo dobrze. Niemniej jednak spotkałem się z niemiłą obsługą w salonie Play w Opocznie. Pani, która mnie obsługiwała była zniecierpliwiona, niemiła i odpowiadała zdawkowo kiedy wypytywałem o poszczególny abonament, sprzęt i jakość świadczonych usług. Druga sytuacja, kiedy poszedłem rozwiążą umowę, Pani dość nachalnie usiłowała mnie namówić do nie robienia tego. Jednym słowem, osobiście nie polecam salonu w Opocznie. Podejrzewam, że liczy si Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Michał_2185

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zacznę od tego,...
Zacznę od tego, że supermarket znajduję się w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, a mianowicie na ulicy Piotrkowskiej w Opocznie. Nie dość, że owa ulica jest ważnym szlakiem komunikacyjnym w Opocznie, co sprawia, że do Netto zagląda coraz więcej przejezdnych to można zrobić szybkie zakupy wracając chociażby z pobliskiej siłowni, która ulokowana jest dosłownie obok :) Na plus szczególnie zasługuje prosty i dość przestrzenny parking. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, abym nie mógł znaleźć miejsca parkingowego. Jeśli chodzi o wnętrze, to jest ono bardzo przyjemne. Ma prostą budowę. Głównie przeważają jasne kolory, dzięki którym człowiek czuję się nieco bardziej energicznie. Zaskakującym faktem są częste promocje/przeceny oraz niskie ceny. Osobiście ja i mój ojciec celowo jeździmy robić zakupy właśnie do Netto, ponieważ po prostu jest tanio. Wygląd zewnętrzny budynku z pewnością zasługuje na dobre słowo. Nie znam projektanta, który go projektował, ale szczerze mogę powiedzieć, że ma "łeb na karku: Kolor budynku jest jasny i wyrazisty. Czarny napis NETTO na mocno żółtym tle z pewnością przyciąga uwagę każdego przechodnia, a tak przy okazji, zastanawialiście się czemu taksówki bardzo często mają akurat kolor żółty? :) Czas najwyższy poruszyć kwestie obsługi klienta. Zauważyłem, że kasjerki są bardzo miłe, kulturalne i ciepłe, a pracownice bardzo pomocne. Za każdym razem jak nie mam problem ze znalezieniem jakiegoś produktu to wystarczy, że spytam i pani natychmiast mi pokazuje! Ciężko mi wskazać jakieś wady. Hmm... jakby się uprzeć to mogę powiedzieć, że pewnego razu zwróciłem uwagę na to, że w supermarkecie jest troszkę za dużo wolnej przestrzeni. Chętnie wypełnił bym je jakimiś dodatkowymi pułkami z towarem. Pozdrawiam :)

Michał_2185

02.04.2016

NETTO

Placówka

Opoczno, Piotrkowska 10

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i wesoła. Często, kiedy nie ma dużej kolejki to można sobie nawet trochę pogawędzić. Dużym plusem dla mnie jest możliwość samoobsługi przy stanowisku LPG. Pomaga to zaoszczędzić trochę czasu jakim jest czekanie na pracownika stacji. Skutecznym rozwiązaniem jest także zatrudnienie pana w odblaskowej kamizelce, który kieruje ruchem pomiędzy dystrybutorami gdy zrobi się duża kolejka oraz pomaga tankować paliwo, głównie paniom :) Niemniej jednak, mam małą uwagę do oferty gastronomicznej. Zaleciłbym częstsze czyszczenie piekarnika. Kilka razy zamawiając na przykład nuggetsy, czułem w smaku, że "przeszły" zapachem zapiekanki, która najprawdopodobniej była w nim wcześniej odgrzewana, Wygląd stacji, na zewnątrz jak i w wewnątrz bardzo mi się podoba. Stacja nieduża, prosta, czysta i użyteczna. Na stacji oprócz odkurzacza znajduje się także kompresor, który jest nieczynny już chyba od 2 miesięcy albo nawet dłużej. To szkoda, ponieważ dość często zdarza mi się sprawdzać ciśnienie w oponach i tak oto muszę jeździć na inne stacje, gdzie skorzystanie z kompresora jest zazwyczaj płatne i nie tak wygodne jak na Orlenie (elektroniczny licznik i automat - wystarczy ustawić ciśnienie).

Michał_2185

26.03.2016

ORLEN

Placówka

Opoczno, Kolberga 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi